To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lubelskie - LUBELSKIE OT XV czyli lubelskiego gadania ciąg dalszy...

Jaro1974 - 26-04-2018, 08:41

Dzień dobry ;-)
grzesiopol napisał/a:
Jarek widzę, że walczysz dalej. Co wymieniałeś?

Walczę. Dziś prawdopodobnie poleci termostat i może filtr powietrza (muszą dojść) i jeszcze zaśpię egr. Wczoraj jak byłem u Tomiego to temperatura cieczy chłodzącej oscylowała na poziomie 96-98 stopni. Nie wiem czy to przypadkiem nie za dużo. Oczywiście błąd wywaliło jeden jak i drugi. W drodze powrotnej zrobiłem mały myk i włączyłem ogrzewanie na full i check się nie zaświecił. Dopiero po dojeździe do domu znów mnie zdenerwował ale tylko wyskoczył mi P0170. Dziś rano znów wywaliło mi P0125 i P0170 ale jechałem bez ogrzewania :P Dlatego moje podejrzenie padło na termostat.

Bizi78 - 26-04-2018, 09:52

Dobry :D .
radek79 - 26-04-2018, 10:22

Jarku a jak zakładałeś nowy filtr powietrza pipercross to do czymś trzeba spryskać czy prosto z pudełka do auta :?:
Jaro1974 - 26-04-2018, 10:26

Radku spryskany był, nawet po wymyciu go ponownie został spryskany specjalnym preparatem do tego.
radek79 - 26-04-2018, 10:32

aha,czyli zakładam prosto z pudełka :?:
Jaro1974 - 26-04-2018, 10:47

Tak, na pierwszy montaż tak.
grzesiopol - 26-04-2018, 11:18

Radek, jezeli jest trochę tłusty to na 100% jest gotowy do użycia? Teoretycznie powinien być fabrycznie przygotowany.

Jarek może tak być, że sa sprzeczne odczyty z różnych czujników dlatego ci głupieje, myślę, że powinny zniknąć obydwa błędy. Drugi raczej jest wynikiem tego pierwszego aczkolwiek nigdy nie można wykluczyć innej możliwości., myślę, że komputer odczytuje większą temperaturę i wtedy zmniejsza paliwo, a sondy sprawdzając wszystkie dane mogą głupieć.

Jaro1974 - 26-04-2018, 11:20

No właśnie do tego samego doszedłem. No chyba że jeszcze druga sonda wali głupoty.
grzesiopol - 26-04-2018, 13:16

Druga sonda to już teoretycznie tylko kontrola niż sterowanie.
Jaro1974 - 26-04-2018, 13:26

No kontrola, ale jak złe parametry zczytuje to nie będzie świrowało nic?
grzesiopol - 26-04-2018, 13:38

Raczej nie powinno, ale jak to jest to do końca nikt chyba nie wie. Ta pierwsza ma najważniejsze zadanie bo jet przed katalizatorem, więc ma za zadanie "ochronę" katalizatora poprzez pilnowanie mieszanki i innych tam głupot, druga to kontrola tego co wychodzi za katalizatorem i raczej oprócz tego, że może sie popsuć lub wskazać, że coś jest z katalizatorem to chyba nic wiece nie robi. Kontrola z tego co zrozumiałem to korekta tego czy prawidłowo pierwsza reaguje.
Jaro1974 - 26-04-2018, 22:26

Dobry wieczór ;-)
Z wiadomości garażowych: EGR zaślepiony, termostat wymieniony, filtr powietrza wymieniony. Póki co krótkoterminowe korekty utrzymują się na poziomie ok 4,7%. Jutro podczas jazdy do pracy ciąg dalszy monitorowania parametrów pracy. No i oczywiście flaszeczka z sąsiadem zrobiona :P

[ Dodano: 27-04-2018, 08:02 ]
Dzień dobry ;-)
Temperatura trzyma się w normie póki co, korekty na 4,7%, na razie jest git.

Bizi78 - 27-04-2018, 08:38

No to Jarku trzymamy kciuki za powodzenie akcji 8) .
Dobry :D .

AidsD - 27-04-2018, 09:47

hm, korzystając z tego co już było to obrys opony z bodajże 2 edycji w środku logo mitsubishi i tylko napis Susiec 6 edycja
grzesiopol - 27-04-2018, 21:07

O ile pamiętam to obrysu koła nie robiłem ale zerknę do archiwum i sprawdzę, jedyne co kojarze ze śladem opony to naklejka w kształcie intel inside


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group