Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś
Krzyzak - 21-05-2018, 08:14
Cytat: | A czy przypadkiem profil opony i ET felgi nie "pomaga" w tym wypięciu? |
bynajmniej, bywały przypadki na oryginale... była nawet akcja serwisowa na felerne egzemplarze
MKV - 08-06-2018, 08:51 Temat postu: Wydech Okazało się, że nic nie trwa wiecznie i mam do wymiany oryginalny jeszcze układ wydechowy od katalizatora do końca oraz dedykowanego Ultera po 5 latach też już trzeba wymienić :/
Od kata do końcowego tłumika chcę użyć zwykłego dedykowanego zamiennika (cały segment kosztuje 140zł ) ale na końcu chce coś fajnego i tutaj moje oczy skierowały się w stronę firmy Magnaflow której to katalizator już mam zamontowany. Pytanie tylko który tłumik lepiej by pasował - z końcówkami owalnymi czy kwadratowymi ??
Model na filmikach to wersja do sedana 14805 z okrągłymi końcówkami o średnicy 8.89cm a te ze ściętymi końcówkami o których myślę to 8.26x6.35cm dla owalnych i 6.99x6.35 dla "kwadratowych".
Tutaj modele do Galanta 2.5 V6 - krótsze końcówki jak zgaduję do sedana i dłuższe do kombi.
http://www.magnaflow.eu/0...ne=V6%20%202.5i
Powinno brzmieć to tak
https://youtu.be/2o1G60ZbgIk
https://youtu.be/Fc8Qk0Hsg-U
W sumie fajne są też okrągłe i ścięte końcówki
Ewentualnie model z okrągłymi końcówkami ale o minimalnie mniejszej średnicy (chyba ładniejsze) bo 7.62cmi bez ścięcia na końcu. Co myślicie??
Marcino - 08-06-2018, 09:50
Owalne ściete bierz.
Krzyzak - 08-06-2018, 10:10
bierze ten: - też mam takie końcówki i bardzo pasują:
http://images2.magnaflow....parts/14833.jpg
MKV - 08-06-2018, 10:34
Krzyzak napisał/a: | bierze ten: - też mam takie końcówki i bardzo pasują:
|
Tak mi się właśnie wydaje. Masz jakieś zdjęcie z nim zainstalowanym?
Krzyzak - 08-06-2018, 14:41
no pewnie
robertdg - 08-06-2018, 20:22
Bierz sciete okragle
larelijux - 08-06-2018, 20:33
Ja też oddaję głos na ścięte okrągłe
vrangsinn - 08-06-2018, 21:44
ścięte okrągłe mam takie u siebie...wyglądają idealnie...
poglądowo jak u mnie
EDIT
HUGO PW poszlo co by tematu nie zasmiecac
Hugo - 08-06-2018, 21:50
vrangsinn napisał/a: | ścięte okrągłe mam takie u siebie...wyglądają idealnie... | A masz fotkę całego tyłu?
MKV - 09-06-2018, 02:39
larelijux napisał/a: | Ja też oddaję głos na ścięte okrągłe |
I mój głos też poszedł na cięte okrągłe
Dodatkowym atutem było to, że udało mi się go znaleźć za okł 400-500zł taniej niż pozostałe
Już do mnie idzie taki oto Magnaflow 14862
MKV - 27-06-2018, 15:06
Właśnie wymieniłem mojego dedykowanego Ultera na Magnaflow 14862 czyli według producenta właściwy model do Galanta. Jak brzmi posłuchajcie sami. Jak dla mnie fajny ale na niskich obrotach pod obciążeniem za bardzo buczy - Ulter był tam wyraźnie cichszy. Podczas jazdy w trasie tak 120-160 jest natomiast elegancko i nic nie buczy.
https://youtu.be/0Ax0mRFvgwc
Marcino - 28-06-2018, 09:39
Jest dobrze. Niby tylko tłumik a robi robotę.
MKV - 03-09-2018, 06:13 Temat postu: Nagrody z XVI zlotu MitsuManiaków Pamiątki ze zlotu
MKV - 01-05-2019, 13:30
Faktycznie wytrzymałość wtryskiwaczy LPG to ~80 tysięcy kilometrów. Przy takim przebiegu zaczęły się cyrki z wypadającymi czasami zapłonami i nierówną praca na wolnych obrotach a korekty długoterminowe wynosiły bo ładne kilkanaście procent.
Podsumowując Galant przejechał na LPG już około 150 tysięcy kilometrów i ma obecnie przebieg 330tys. Kupiłem go w 2012r z przebiegiem 228tys i wtryskiwaczami MagicJet i reduktorem KME Silver (który był wyraźnie za słaby i na wysokich obrotach przerzucał się z powodu niskiego ciśnienia LPG na benzynę. Dokonałem więc konwersji na reduktor KME Gold Turbo i wtryskiwacze zielone HANA.
W dniu wczorajszym przy 330tys przebiegu zmieniłem wtryskiwacze tym razem na polskie Barracudy, które rozwiercone zostały na 2.5mm i pracują idealnie w całym zakresie obrotów na ciśnieniu 1,3bar. Przy okazji wpadły sugerowane przez Denso do LPG w tym silniku świece Denso IK20TT Made in Japan bo podobno wersja z europejskich fabryk jest gorsza.
|
|
|