[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Komputer pokładowy
sveno - 30-03-2012, 17:45
Artur pisałes, że są tylko niebieskie, ale czy nie ma możliwości zasugerowania producentowi, żeby w niedalekiej przyszłości zrobił też inne kolory? Nie wiem czemu zaczęli od niebieskiego? Biały jest bardziej uniwersalny.
[ Dodano: 30-03-2012, 17:49 ]
jazzman nie ma takiego miejsca, trzeba dokupić przejściowkę i wpiąć ja w któryś z węży układu
tws - 30-03-2012, 18:09
mają białe ale w rozmiarze 0,91" i bez osprzętu (elektroniki sterującej)
Do zmiany koloru wymagają min 10 000 sztuk aby przestawić produkcje na jakiś czas. Sami z siebie chyba nie wprowadzą dopóki nie znajdzie się jakiś klient co im tego nie zasponsoruje.
jAZZMAN - 30-03-2012, 18:13
sveno, dziękuję za odpowiedź. Jeśli ktoś montował takie coś to proszę o informacje jak to się sprawuje i gdzie można kupić.
mar111cin - 30-03-2012, 20:24
hmm kto pierwszy będzie odważny i pokaże nam jak ten nowy wyświetlacz pasuje w obudowę zegarka i jak świeci przez czarną szybkę ?:D
fj_mike - 31-03-2012, 18:18
jAZZMAN, pacz tu
http://www.tuning.shop.pl...+wody+30mm.html
sveno - 01-04-2012, 00:13
fj_mike, tylko jest mały problem, kiedyś pisałem maila do tego sprzedawcy z prośbą o podanie charakterystyki ich czujnika (w UKP trzeba wstawić parametry a i b w równanie temp=aV+b gdzie V to napięcie) niestety nie dostałem odpowiedzi, ale teraz sobie pomyślałem, że mozna od nich wziąć ten adapter, a czujnik jakiś inny z gwintem M10x1mm, poleci ktos coś, co by się nadawało?
nabassu - 01-04-2012, 00:46
niebieski...
LED Zeppelin edyszyn.
I wciaz ta duza czcionka koslawa.
To jeszcze trzeba poczekac.
swinks_UK - 01-04-2012, 07:40
Średnica na wąż ma być 35mm.
Na eBayu jest tego trochę.
[ Dodano: 01-04-2012, 06:44 ]
sveno napisał/a: | fj_mike, tylko jest mały problem, kiedyś pisałem maila do tego sprzedawcy z prośbą o podanie charakterystyki ich czujnika (w UKP trzeba wstawić parametry a i b w równanie temp=aV+b gdzie V to napięcie) niestety nie dostałem odpowiedzi, ale teraz sobie pomyślałem, że mozna od nich wziąć ten adapter, a czujnik jakiś inny z gwintem M10x1mm, poleci ktos coś, co by się nadawało? |
sveno, tutaj masz czujnik na 1/8 NPT, który u siebie montowałem. Do tego wtyczki w tym sklepie sprzedają. Charakterystykę już Artur opracował do niego, więc są znane wartości jakie trzeba wpisać do UKP.
fj_mike - 01-04-2012, 21:49
Ten pokazałem dla przykładu
Mnóstwo jest tego na necie.
mar111cin - 02-04-2012, 16:00
jaki jest sens zakładać takie coś na wąż od chłodnicy? Jak się termostat nie otworzy, to i tak silnik zagotujecie, a się o tym nie dowiecie nawet.
Bartek - 02-04-2012, 16:09
mar111cin, myślę, że ja - zegarek zabezpieczony (dzięki Trawor ) dziś paczka powinna dotrzeć do mnie, montaż w weekend
tws - 02-04-2012, 16:38
mar111cin napisał/a: | jaki jest sens zakładać takie coś na wąż od chłodnicy? Jak się termostat nie otworzy, to i tak silnik zagotujecie, a się o tym nie dowiecie nawet. |
taki adapter należałoby zamontować w krótkim obiegu chłodzącym (przed termostatem)
marcinzam - 02-04-2012, 18:33
lub podpiąć się pod czujnik temperatury reduktora w przypadku posiadania lpg ,
jAZZMAN - 03-04-2012, 17:32
I stało się...
Uzbroiłem Miśka w UKP...
Tak to się prezentuje w niesłoneczny dzień, jeśli ktoś z forumowiczów jest zainteresowany to zapraszam do obejrzenia w Szczecinie
Przede wszystkim szacunek dla autora projektu Dobra robota, eleganckie wykonanie.
Instrukcja zawiera wszystko co potrzeba i jest napisana w bardzo czytelny sposób.
Z podłączeniem urządzenia do samochodu nie było żadnych trudności.
Nie miałem sposobności pobawić się Uniwersalnym Komputerem pokładowym na tyle aby rozpisywać się tu zbyt szeroko. Opiszę swoje spostrzeżenia.
Plusy urządzenia
+ ogólnie całe urządzenie jest plusem
+ UKP jest stosunkowo łatwy w montażu (ten sam poziom trudności co montaż centralki alarmowej)
+ posiada wszystkie zalety komputera pokładowego
+ bardzo dobrze napisana instrukcja obsługi i montażu
+ intuicyjna konfiguracja
Minusy urządzenia (ogólnie nie ma do czego się przyczepić wszystkie minusy dotyczą mojego przypadku)
- w moim przypadku za krótka taśma do lcd
- u mnie sporadyczny problem z odświeżaniem (czasem w lewej dolnej części zostaje ślad po ekranie powitalnym)
- nie robi tostów
Moje sugestie (bardziej i mniej realne):
* zapis ustawień na PC – w aplikacji na PC funkcja umożliwiająca zapis do pliku wszystkich ustawień aby w każdej chwili można było go wczytać i wysłać do urządzenia.
* podczas ustawiania np. stałej wtrysku musiałem przycisnąć klawisz 538 razy, podczas przytrzymania przycisku cyfra zmieniała się o 1, mogła by rosnąć podczas trzymania klawisza.
* możliwość zakupu przedłużacza taśmy do wyświetlacza
* możliwość zakupu wraz z urządzeniem zalecanych przez producenta przewodów (0,3-1,0mm/kw AWG20 lub AWG22)
* rozbudowana opcja inspekcji (rozrząd, olej, przegląd, ubezpieczenie).
* możliwość edycji logo powitalnego w programie na PC (w okienku z logo klikamy na piksele myszką i się zabarwiają albo nie). W ten sposób można będzie stworzyć własne logo powitalne.
* możliwość sterowania pilotem (podczerwień)
Mam tylko jedno pytanie. Po wyzerowaniu liczników (po zatankowaniu) UKP pokazał średnie spalanie 99 litrów/100km. Przejechałem kilka km i to się nie zmienia. Czy tak ma być?
Co do tematu pomiaru temperatury cieczy - odpuściłem sobie.
Tomek - 03-04-2012, 17:36
jAZZMAN napisał/a: |
[b]Mam tylko jedno pytanie.[b] Po wyzerowaniu liczników (po zatankowaniu) UKP pokazał średnie spalanie 99 litrów/100km. Przejechałem kilka km i to się nie zmienia. Czy tak ma być? |
ustawiłeś za dużą stałą wtrysku, może pomieszałeś miejsca po przecinku, itp
albo źle ustawiłeś sterowanie wtryskami (ma być sterowany masą/minusem, a pewnie dałeś sterowany plusem)
|
|
|