Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś
Krzyzak - 01-05-2019, 22:32
Mam KME Silver (wersja do 240KM) oraz Barracuda i nie mam problemów z przełączaniem na Pb przy wysokich obrotach. Kalibracja była na ciśnieniu 1 bar a zwężki wywalone całkowicie - czyli jest zdaje się 3.2mm. Wszystko chodzi perfekt.
Może wąskim gardłem były magicjet albo miałeś inną wersję reduktora.
MKV - 01-05-2019, 23:06
Wtedy KME Silver był do 200KM, najwyraźniej coś się zmieniło. Czasami na 1 biegu wyskakiwał błąd zbyt niskiego ciśnienia.
Krzyzak - 02-05-2019, 14:59
Montowałem go w 2016 z polecenia Owczara.
MKV - 02-05-2019, 15:03
Krzyzak napisał/a: | Montowałem go w 2016 z polecenia Owczara. |
Mój montowany był chyba w 2010/2011.
Marcino - 17-05-2019, 09:20
Też mam Silavera i też mi się wydaje jest do 200KM. Zamontowany jakoś w lipcu 2015r.
Ale nie mam z nim za duzych problemów mimo ze mam tylko miedź fi 6mm
MKV - 17-05-2019, 12:56
Marcino napisał/a: | Też mam Silavera i też mi się wydaje jest do 200KM. Zamontowany jakoś w lipcu 2015r.
Ale nie mam z nim za duzych problemów mimo ze mam tylko miedź fi 6mm |
No to może dlatego bo powinieneś mieć 8mm albo Spiro czy jak to tam się nazywa 6mm bo ma większą przepustowość.
U mnie problem występował czasami tylko na pierwszym biegu przy gazie w podłogę.
MKV - 27-05-2019, 17:00
Ciekawostka - po niecałym półtora roku od założenia tarcze hamulcowe przednie Dokuji RS 294mm z Outlandera po przejechaniu okł 30tys. kilometrów na miękkich klockach Dokuji wyglądają tak... a jeżdżę w 90% ekspresówkami więc niewiele hamuję... nigdy więcej tarcz Dokuji :[
Hugo - 27-05-2019, 22:34
Nie ma fotki.
MKV - 28-11-2019, 09:04
Przepuszczanie pieszych na pasach jest ryzykowne... był 13... nie piątek ale 13
Nagranie z przedniego i tylnego wideorejestratora.
https://youtu.be/c2WMQhWd3o0
No i kilka fotek z miejsca zdarzenia
Juiceman - 28-11-2019, 12:13
Oj ryzykowne.... podobne mam przejscie niedalego domu średnio 2razy w tygodniu jest sytuacja jak na filmie, a raz miesięcznie poszkodowany pieszy. Duże szkody?
MKV - 28-11-2019, 12:37
Zderzak i pas tylny. Jak widzisz prędkość mała i stóp świecił się bardzo długo i bardzo powoli hamowałem.
Marcino - 28-11-2019, 14:27
Kamera z tył.... łądnie ngrane.
Fajne światła z przpodu - jasne te ledy.
Widać tarcze dokui hamuja dobrze:)
MKV - 28-11-2019, 17:25
Marcino napisał/a: | Kamera z tył.... łądnie ngrane.
Fajne światła z przpodu - jasne te ledy.
Widać tarcze dokui hamuja dobrze:) |
Kamera z tyłu przydatna.
LED Philips Ultinon X-treme świecą identycznie jak Full LED w BMW F31, którym przez tydzień jeździłem i te w BMW mają powyżej światłocienia jakieś refleksy a u mnie nic więc oryginalne prędzej oślepiają niż te markowe retrofity 😁
Hamulce Dokuji dawno poszły na śmietnik bo tarcze się zużyły szybciej niż klocki, teraz z przodu jest Zimmermann a z tyłu Rottinger
jacek11 - 28-11-2019, 17:43
MKV, nie chwaliłeś się, że mówisz po japońsku
Daj foto zniszczeń jak masz.
MKV - 03-12-2019, 17:36
Warto było skorzystać z okazji i usunąć niedoskonałości lakieru np na progach oraz ogniska korozji np maska, dolny rant drzwi, błotniki. Od strzału w tył jak widać dużych uszkodzeń nie ma - większość energii przejąć zderzak.
|
|
|