To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

Krzyzak - 01-05-2019, 22:32

Mam KME Silver (wersja do 240KM) oraz Barracuda i nie mam problemów z przełączaniem na Pb przy wysokich obrotach. Kalibracja była na ciśnieniu 1 bar a zwężki wywalone całkowicie - czyli jest zdaje się 3.2mm. Wszystko chodzi perfekt.
Może wąskim gardłem były magicjet albo miałeś inną wersję reduktora.

MKV - 01-05-2019, 23:06

Wtedy KME Silver był do 200KM, najwyraźniej coś się zmieniło. Czasami na 1 biegu wyskakiwał błąd zbyt niskiego ciśnienia.
Krzyzak - 02-05-2019, 14:59

Montowałem go w 2016 z polecenia Owczara.
MKV - 02-05-2019, 15:03

Krzyzak napisał/a:
Montowałem go w 2016 z polecenia Owczara.


Mój montowany był chyba w 2010/2011.

Marcino - 17-05-2019, 09:20

Też mam Silavera i też mi się wydaje jest do 200KM. Zamontowany jakoś w lipcu 2015r.
Ale nie mam z nim za duzych problemów mimo ze mam tylko miedź fi 6mm

MKV - 17-05-2019, 12:56

Marcino napisał/a:
Też mam Silavera i też mi się wydaje jest do 200KM. Zamontowany jakoś w lipcu 2015r.
Ale nie mam z nim za duzych problemów mimo ze mam tylko miedź fi 6mm


No to może dlatego bo powinieneś mieć 8mm albo Spiro czy jak to tam się nazywa 6mm bo ma większą przepustowość.
U mnie problem występował czasami tylko na pierwszym biegu przy gazie w podłogę.

MKV - 27-05-2019, 17:00

Ciekawostka - po niecałym półtora roku od założenia tarcze hamulcowe przednie Dokuji RS 294mm z Outlandera po przejechaniu okł 30tys. kilometrów na miękkich klockach Dokuji wyglądają tak... a jeżdżę w 90% ekspresówkami więc niewiele hamuję... nigdy więcej tarcz Dokuji :[


Hugo - 27-05-2019, 22:34

Nie ma fotki.
MKV - 28-11-2019, 09:04

Przepuszczanie pieszych na pasach jest ryzykowne... był 13... nie piątek ale 13 ;)

Nagranie z przedniego i tylnego wideorejestratora.

https://youtu.be/c2WMQhWd3o0

No i kilka fotek z miejsca zdarzenia

Juiceman - 28-11-2019, 12:13

Oj ryzykowne.... podobne mam przejscie niedalego domu średnio 2razy w tygodniu jest sytuacja jak na filmie, a raz miesięcznie poszkodowany pieszy. Duże szkody?
MKV - 28-11-2019, 12:37

Zderzak i pas tylny. Jak widzisz prędkość mała i stóp świecił się bardzo długo i bardzo powoli hamowałem.
Marcino - 28-11-2019, 14:27

Kamera z tył.... łądnie ngrane.
Fajne światła z przpodu - jasne te ledy.
Widać tarcze dokui hamuja dobrze:)

MKV - 28-11-2019, 17:25

Marcino napisał/a:
Kamera z tył.... łądnie ngrane.
Fajne światła z przpodu - jasne te ledy.
Widać tarcze dokui hamuja dobrze:)


Kamera z tyłu przydatna.
LED Philips Ultinon X-treme świecą identycznie jak Full LED w BMW F31, którym przez tydzień jeździłem i te w BMW mają powyżej światłocienia jakieś refleksy a u mnie nic więc oryginalne prędzej oślepiają niż te markowe retrofity 😁
Hamulce Dokuji dawno poszły na śmietnik bo tarcze się zużyły szybciej niż klocki, teraz z przodu jest Zimmermann a z tyłu Rottinger

jacek11 - 28-11-2019, 17:43

MKV, nie chwaliłeś się, że mówisz po japońsku :P
Daj foto zniszczeń jak masz.

MKV - 03-12-2019, 17:36

Warto było skorzystać z okazji i usunąć niedoskonałości lakieru np na progach oraz ogniska korozji np maska, dolny rant drzwi, błotniki. Od strzału w tył jak widać dużych uszkodzeń nie ma - większość energii przejąć zderzak.




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group