To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Olivia - 27-02-2021, 19:32

Owiewki zakładają tez osoby które palą papierosy. Strzepują popiół podczas jazdy który nie jest wwiewany do środka.
Ajron - 27-02-2021, 20:15

3x nie dla papierosów, nie tylko w aucie :(
Hugo - 27-02-2021, 20:28

Tak, na końcówkach.
jacek11 - 27-02-2021, 21:31

Pamiętam czasy, kiedy Heko raczkowało, i nie było taką bogatą firmą. Wtedy też miałem owiewki w Polonezie, który to miał zaledwie siedem lat :) Na tamte czasy takie owiewki to był szpan.
Rafik83 - 27-02-2021, 21:37

Raptem owiewki a jak się dyskusja rozkręciła, nie wszystko musi mieć zastosowanie praktyczne, pamiętajmy też o estetyce :D
jacek11 - 27-02-2021, 21:53

Rafik83, czyli żeby wioski nie było :?:
robertdg - 27-02-2021, 22:21

Minusem Heko jest to że wsuwa je sie pod uszczelkę szybowa i potrafia stawiać opór przy domykaniu szyby, jak owiewki do japońca to najlpiej JDM

https://venttec.n.my/index.php?ws=showproducts&products_id=2067161&cat=VENTTEC&subcat=MITSUBISHI

Hugo - 28-02-2021, 09:31

robertdg, dokładnie, i szyba potrafi odbijać w dół przy domykaniu, bo mechanizm wyczuwa przeciążenie i cofa szybę o 10 cm. Oryginalne owiewki są przyklejone do ramek drzwi na taśmę dwustronną.
Ajron - 28-02-2021, 12:49

Ori owiewki od Mitsu były w takim razie montowane do ramek, tak, że szyby domykały się swobodnie w całości? Czy wtedy również można doświadczyć zwiększonego poziomu hałasu wewnątrz pojazdu?
Hugo - 28-02-2021, 16:07

Ajron napisał/a:
Ori owiewki od Mitsu były w takim razie montowane do ramek, tak, że szyby domykały się swobodnie w całości?
Tak.
Ajron napisał/a:
Czy wtedy również można doświadczyć zwiększonego poziomu hałasu wewnątrz pojazdu?
Jak najbardziej :mrgreen:
Bzyk_R1 - 13-03-2021, 14:51



230.500km kolejna wymiana PMO Extreme 5w40. Do tego filtry LPG. Z rzeczy ważnych którymi trzeba się zająć to zapocona miska oleju, ta górna. Przy okazji wymiany oleju dokręciłem ile się dało śruby miski, były popuszczone, niestety rozrusznik, po części transfer i inne blokują dostęp do wszystkich. Jeździimy obserwujemy.

robertdg - 14-03-2021, 14:09

Niestety ale dokrecanie nic nie pomoże, górna czesc miski jest montowana na płynna uszczelke, tak jak i dolna, zatem jezeli poci się łaczenie (blok- miska), jedyne sluszne rozwiazanie to umyć, rozkrecic, wyczyscic i złozyc na nowej płynnej uszczelce, warto zrobic przy wymianie oleju bo robota laczona a mozna porzadnie oczyscic obie miski i pozbyć sie złogów.
Turbocbr - 14-03-2021, 20:07

robertdg napisał/a:
pozbyć sie złogów.
chyba nie będzie ich dużo , olej prawie tak często zmieniany jak w moim także powinno być ładnie :D
robertdg - 15-03-2021, 21:49

Jasne, o ile auto uzytkowane przed Wami były na serwisie olejowym w odpowiednim interwale.
Bzyk_R1 - 15-03-2021, 22:23

Robercie masz jak zwykle rację, łudziłem się chyba tym dokręcaniem, dzisiaj sprawdziłem i pod spodem wisi kropelka oleju czyli idzie dalej. Zrobiłem jeszcze test kartonika i na noc pod autem leży tektura. Zobaczę rano o jakiej skali mówimy. Myślę że jest dużo i nie dużo, bo auto jakoś nie znaczy terenu wybitnie a z drugiej strony ostatnio brakło mi 5l które zawsze kupowałem gdzie zawsze z dolewkami zużywałem jakieś 4,8 - 5 litrów.

Co do złogów to jestem spokojny, silnika nie otwierałem ale pokrywę zaworów zdejmowałem. Jest tam czysto, możecie zobaczyć na 75 stronie tematu. Auto u poprzedniego właściciela miało serwis co 10 tysięcy kilometrów i nigdy nie widziało Castrola więc duży plus. U mnie olej co 8000 więc też się nie napracował.

No nic, zamiast dla przyjemności, pojedziemy na warsztat z przymusu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group