Nasze Miśki - LEGNUM Vr4
swinks_UK - 18-06-2012, 22:14
kochajj napisał/a: | głównym powodem podróży na lawecie jest problem modyfikacji i ewentualnych kontroli na terenie wroga... |
Mogę ci go zarejstrować w UK
Będzie legal.
danino88 - 18-06-2012, 22:52
Cytat: | chociaż ostatnio dostałem 50zł mandat za zły stan techniczny - brak tablicy z przodu |
to mało dostałeś, co mówiłeś Panom Policjantom ?
Cytat: | Mogę ci go zarejstrować w UK
Będzie legal. |
W UK to chyba "trochę" droższe ubezpieczenie ??
Hubeeert - 19-06-2012, 07:37
danino88 napisał/a: | W UK to chyba "trochę" droższe ubezpieczenie ?? | MOT morderca, TAX i ubezpieczenie tak zmodzonego samochodu = wór kasy
kochajj - 19-06-2012, 07:58
danino88 napisał/a: | Cytat: | chociaż ostatnio dostałem 50zł mandat za zły stan techniczny - brak tablicy z przodu |
to mało dostałeś, co mówiłeś Panom Policjantom ?
Cytat: | Mogę ci go zarejstrować w UK
Będzie legal. |
W UK to chyba "trochę" droższe ubezpieczenie ?? |
Nic nie powiedziałem... tablica z przed szyby poszła na trititkach do zderzaka i w sumie nie mogli za dużo zrobić... niestety 4pkt również wskoczyły...
swinks_UK - 19-06-2012, 09:31
Hubeeert napisał/a: | MOT morderca, TAX i ubezpieczenie tak zmodzonego samochodu = wór kasy |
MOT morderca dla strupów, a przyjazny dla modyfikańców
TAX - 220 GBP na rok
ubezpieczenie - w moim regionie full cover to 550 GBP na rok na modyfikańca
Chyba w PL jest jednak drożej, nie?
Hubeeert - 19-06-2012, 10:52
swinks_UK napisał/a: | MOT morderca dla strupów, a przyjazny dla modyfikańców |
Nie do końca bo z tego co pamiętam sprawdza się czy części użyte mają certyfikaty EU a przy okazji normy spalin... Co zreszta ma też wpływ na TAX a ubezpieczenie wyniosłoby kilka razy więcej niż te 550 GBP przy samochodzie o mocy takiej jaką generuje VR Tomka... Tym bardziej, że nie ma historii ubezpieczenia w UK a jak przyniesie swoją z PL to dołożą za każdą kolizję, mandat itd. Poza tym ubezpieczalnie w UK mają przykry dla Polaka zwyczaj sprawdzania bajek wpisywanych w formularz ubezpieczeniowy...
swinks_UK - 19-06-2012, 20:21
Hubert nie gniewaj się, ale kompletnie nie masz racji. Gdyby było inaczej to nie pisałbym o rejestracji w UK jako żartu.
MOT - pewnie myślałeś o regulacjach dotyczących aut EUDM rejestrowanych po 2002. VR4 jako jdm nie podpada pod te regulacje. W wielu przypadkach za to podpada pod te same regulacje co kit-car. Jedyną zmianą od 10 lat jest teraz obowiązek posiadania kata jeśli taki był w oryginale.
TAX - j.w. jako auto JDM nie jest taxowane od ilosci spalin ale od kategorii. I jest dokładnie tyle ile podałem.
Ubezpieczenie - nawet jeśli przyjąć, ze Tomek nie dostałby żadnych zniżek, to i tak nie zapłaciłby wiecej niż 45% wspomnianej wyżej kwoty. Ja w tej chwili płacę 410 GBP za rok z max. pulą modyfikacji.
Cały trick tkwi w tym gdzie mieszkasz i "postcode lottery" ma decydujące znaczenie. Z roku na rok coraz większe.
Ponadto ważne jest kto cię ubezpiecza. Ja od wielu lat używam firmy, która ubezpiecza tylko sportowe i tuningowane auta. Gdybym udał sie do mainsteamowego ubezpieczyciela usłyszałbym "nie ubezpieczamy" albo byłaby to 4 cyfrowa kwota.
Juiceman - 23-06-2012, 21:34
Wracając do ET:
Znalazłem ciekawą fotkę :
Wszyc - 23-06-2012, 21:35
Nawet na lawecie za dużo pali
rosomak1983 - 23-06-2012, 21:42
Tomek nie zdobyłes zadnego pucharu na tej wyprawie ???
wookash83 - 23-06-2012, 21:42
danino88 - 24-06-2012, 01:22
haha czyli w ogóle nie jest ekonomiczny. Ciekawe czy w garażu też trzeba go tankować
deejay - 24-06-2012, 09:25
Takiego paliwa w naszym kraju nie zatankujesz
swinks_UK - 24-06-2012, 09:55
Co to było, E85?
Kochajj ma mapy na E85?
Anonymous - 24-06-2012, 10:21
Pradziwe 102 oktany :D:D
|
|
|