[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Anonymous - 03-02-2012, 19:30
nevercry napisał/a: | Aktualnie jak wynika z wykresów jest skalibrowana, że wyciąga parę koni mniej niż w przypadku benzyny |
i tak dobry wykres, pokazuje po raz kolejny że galanty szły z gratisami od fabryki.
nevercry - 03-02-2012, 19:50
Cytat: | i tak dobry wykres, pokazuje po raz kolejny że galanty szły z gratisami od fabryki. |
Prawdę mówiąc sam byłem zdziwiony, że wyciągnął więcej niż podaje producent. Pomiar był robiony po 3x na gazie i benzynie, za każdym razem wychodziły praktycznie identyczne wykresy. Można więc chyba przyznać, że faktycznie z fabryki wychodziły ze sporą tolerancją na plus.
matek - 04-02-2012, 00:12
hej mam pytanie
miesiac temu założyli mi gaz PRINS VSI, i wydaje mi sie ze trochę dużo pali... do pracy jeżdżę codziennie 25km z czego 20 autostrada i srednie spalanie mi wychodzi od 11,5 do 13
niestety na benzynie duzo nie jeździłem i nie mam porównania...
czy to duzo? staram sie jeździć oszczędnie i nie żyłuję ponad 4k obrotów... a może po prostu tyle ma palić??
no benzyny mi tez trochę ubywa i co jakiś 1k km muszę dolać z 10l żeby było ok 1/4 zbiornika w baku...
mar111cin - 04-02-2012, 08:51
zerknj w moje raporty, też mam prinsa (tylko lepiej usiądź dobrze i chwyć się zębami biurka)
matek - 04-02-2012, 11:44
ja tez lubię sobie depnąć ale u mnie jak poleca autostrada +130 to mogę się pożegnać z prawem jazdy... dlatego jadę max 120 ( limit jest 100km/h ) , za co i tak mi już grozi mandat na ok 4500zł...
no i dlatego zastanawiam się czy nie za dużo pali jak na taka emerycka jazdę....
no i ja mam tylko 2.0 chcialem kupic 2.5 ale bylo chyba 5 w calej norwegii na sprzedaz...
Tomek - 04-02-2012, 11:47
matek napisał/a: | ja tez lubię sobie depnąć ale u mnie jak poleca autostrada +130 to mogę się pożegnać z prawem jazdy... dlatego jadę max 120 ( limit jest 100km/h ) , za co i tak mi już grozi mandat na ok 4500zł...
no i dlatego zastanawiam się czy nie za dużo pali jak na taka emerycka jazdę....
no i ja mam tylko 2.0 chcialem kupic 2.5 ale bylo chyba 5 w calej norwegii na sprzedaz... |
przy emeryckiej jeździe (stała prędkość 100-110) 2.5 mi pali 8.0-8.5
ale mam inną instalkę
po trasie, tym bardziej 2.0 nie powinno wychodzić ponad 10-11
matek - 04-02-2012, 12:11
hmm chyba bede jezdzil przez 2 dni na beznzynie sprawdze spalanie a potem ta sama trasa gazie...
ew jakieś inne pomysły? da rade podpiąć laptopa i zobaczyć aktualne spalanie?
Hugo - 04-02-2012, 12:49
tomek84 napisał/a: | po trasie, tym bardziej 2.0 nie powinno wychodzić ponad 10-11 | Dokładnie tyle mi pali. matek napisał/a: | srednie spalanie mi wychodzi od 11,5 do 13 | Tyle mam na krótkich dystansach no i po mieście. Też mam 2.0
Tomek - 04-02-2012, 13:47
http://allegro.pl/podgrze...2098795503.html
czy to ma jakikolwiek sens w moim przypadku??
czy nic nie warta strata kasy??
radek79 - 04-02-2012, 14:13
tomek84 napisał/a: | http://allegro.pl/podgrzewacz-listwy-wtryskiwaczy-matrix-valtek-rail-i2098795503.html
czy to ma jakikolwiek sens w moim przypadku??
czy nic nie warta strata kasy?? |
już gdzieś pisałem na ten temat
Tomek jedynie co się ci polepszy to twoje samopoczucie ,dla instalacji prawidłowo zamontowanej i wyregulowanej nic
Tomek - 04-02-2012, 15:03
radek79 napisał/a: |
Tomek jedynie co się ci polepszy to twoje samopoczucie ,dla instalacji prawidłowo zamontowanej i wyregulowanej nic |
ale może tym razem jakieś konkrety,
o co chodzi?? za słabe grzanie czy co??
[ Dodano: 04-02-2012, 15:09 ]
może źle się wyraziłem
chodzi mi jedynie o to, żeby oszukać w pewnym momencie czujnik temp. gazu, który jest w listwie
obserwowałem auto przez ten tydzień i przy takim mrozie nie ma szansy się przełączyć na gaz, przy takim systemie, że przełącza się na podstawie czujnika temp. gazu w listwie
gaz w listwie jest zimny, a reduktor ma ze 100 stopni, więc jakby puścić ten gaz do listwy to i w listwie by ten gaz miał wysoką temperaturę, ale jak dostarczyć ciepły gaz do listwy, jeśli nie wyrzucimy tego zimnego z listwy??
błędne koło
[ Dodano: 04-02-2012, 15:12 ]
i jeszcze na koniec rada z forum lpg:
Kod: |
Przekaźnik, który przełączy na czujnik z listwy w momencie przejścia na gaz. Przedtem połączenie powinno być realizowane na inny czujnik mierzący temperaturę reduktora. |
radek79 - 04-02-2012, 15:13
mój znajomy kupił taką listwę i pojechał zamontować to gazownika , gazownik mu wytłumaczył że ta listwa to taki wynalazek jak magnetyzer sprzedawany tylko na allegro
Tomek - 04-02-2012, 20:39
radek79 napisał/a: | mój znajomy kupił taką listwę i pojechał zamontować to gazownika , gazownik mu wytłumaczył że ta listwa to taki wynalazek jak magnetyzer sprzedawany tylko na allegro |
no, ale właśnie chciałbym poznać argumenty
jeżeli to np. nie grzeje, albo nie jest w stanie oddać ciepła, to ok, rozumiem o co chodzi
ale "ktoś, coś, kiedyś" to trochę mało
nie chodzi mi o to, żeby tym grzać gaz, bo ten z w parowniku jest gorący
chodzi mi tylko o to, żeby znaleźć sposób żeby podgrzać lekko listwę wtryskową na chwile, żeby czujnik oszukać, jak już przełączy na gaz, to potem będzie dochodził do listwy ciepły gaz z reduktora
QwiateQ - 04-02-2012, 23:21
tomek84 napisał/a: | chodzi mi tylko o to, żeby znaleźć sposób żeby podgrzać lekko listwę wtryskową na chwile, żeby czujnik oszukać, jak już przełączy na gaz, to potem będzie dochodził do listwy ciepły gaz z reduktora |
http://img269.imageshack....94/65890720.jpg
Jak masz ustawioną za wysoką minimalną temp gazu to takie cuda się dzieją. A jak masz?
radek79 - 05-02-2012, 09:52
tomek84 napisał/a: | radek79 napisał/a:
mój znajomy kupił taką listwę i pojechał zamontować to gazownika , gazownik mu wytłumaczył że ta listwa to taki wynalazek jak magnetyzer sprzedawany tylko na allegro
no, ale właśnie chciałbym poznać argumenty
jeżeli to np. nie grzeje, albo nie jest w stanie oddać ciepła, to ok, rozumiem o co chodzi
ale "ktoś, coś, kiedyś" to trochę mało |
ja myślę jeżeli ta listwa to cud malina to by była dostępna u gazowników
|
|
|