To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY3A 1.8] SPALANIE WERSJI 1.8 - opinie

waldinio - 20-06-2010, 13:56

achtab napisał/a:
to malutko spalasz. Robiłeś może w ASO jakąś regulację silnika? Ja jak lecę autostradą,to spalam ok 13l/100km. Jadę między 150 a 170 km/h


no to jest normalne spalanie, ja mam takie same przy takich prędkościach, przy 130km/h spalanie ok 10l/100km, przy 170km/h ok 15l/100km a przy 210km/h ok 18l/100km :)

gzesiolek - 20-06-2010, 14:17

oczywiscie wszystko macie na niemieckich autostradach...
waldinio - 20-06-2010, 15:40

gzesiolek napisał/a:
oczywiscie wszystko macie na niemieckich autostradach...


no mnie się to wydaje oczywiste :P wiec nie piszę tego :) nigdy jeszcze nie dostałem mandatu za przekroczenie prędkości :)

plbarti - 20-06-2010, 18:40

achtab napisał/a:
to malutko spalasz. Robiłeś może w ASO jakąś regulację silnika? Ja jak lecę autostradą,to spalam ok 13l/100km. Jadę między 150 a 170 km/h



zapomniałem dodać ,że to średnia dla Niemiec z dystansu ok.1000km pokonane wciągu dnia , dla Polski to średnia z ok. 650 km też wciągu dnia , przebieg auta to aktualnie ok 19500km , w ciągu 10 dni przejechane ok 5800 km, może miałbym i niższe spalanie , ale lubię kręcić silnik wysoko ,ciężar bagażu też swoje zrobił , ukształtowanie terenu (płasko było ok 35% trasy),a na poznańskiej autostradzie miałem 8.2 jadąc w miarę dynamicznie ale przepisowo.Przez Polskę w miejscowościach zwalniałem do ograniczeń.
Przed wyjazdem wymieniłem olej i dobiłem ciśnienie w kołach do 2.5,
Chwilowe spalanie było na pewno wysokie bo miarka na wyświetlaczu co chwila biegała za skalę ale większość trasy utrzymywała się w okolicach dziesiątki

Drive4Fun - 20-06-2010, 18:44

Witam Mitsumaniaków. To będzie mój pierwszy post na tym forum, więc korzystam z okazji przywitania się przy okazji wątku o spalaniu :)
Właśnie wróciłem z pierwszej trasy, 500 km w jedną stronę.
Spalanie wyszło (tam) 5,7l/100km- (z powrotem) 5,9l/100km z tym, że było bardziej pod górkę :mrgreen: ,średnia prędkość w obie strony to ok.80km/h, teren górzysty-trochę autostrady . Dodam, że motor to ClearTec.
Nie licząc jazdy z salonu, był to pierwszy wyjazd, więc myślę, że spalanie wypadło na zadowalającym poziomie.
Pozdrawiam.

gzesiolek - 20-06-2010, 19:16

Drive4Fun,
Drive4Fun napisał/a:
Spalanie wyszło (tam) 5,7l/100km- (z powrotem) 5,9l/100km z tym, że było bardziej pod górkę
:shock:
Drive4Fun napisał/a:
średnia prędkość w obie strony to ok.80km/h,
:shock: (chyba caly czas rowne 80 na liczniku)
Drive4Fun napisał/a:
motor to ClearTec
:shock: :?: 1.8 :?:
zresztą ClearTec to chyba pakiet dodatków w stylu: AS&G, opony o niskim oporze, ew. przelozenia skrzyni dla spokojniejszej jazdy itp. a sam silnik chyba sie nic nie rozni...

Tak czy siak post bardziej jak z forum Colta ;)
Jesli dane sa prawdziwe i dotycza Lancera 1.8 MIVEC to powinnismy w Polsce zrobic niezla rozpierduche, zeby nam wersje z Norwegii sprzedawali...

Drive4Fun - 20-06-2010, 19:39

gzesiolek napisał/a:
Drive4Fun,
Drive4Fun napisał/a:
Spalanie wyszło (tam) 5,7l/100km- (z powrotem) 5,9l/100km z tym, że było bardziej pod górkę
:shock:
Drive4Fun napisał/a:
średnia prędkość w obie strony to ok.80km/h,
:shock: (chyba caly czas rowne 80 na liczniku)
Drive4Fun napisał/a:
motor to ClearTec
:shock: :?: 1.8 :?:
zresztą ClearTec to chyba pakiet dodatków w stylu: AS&G, opony o niskim oporze, ew. przelozenia skrzyni dla spokojniejszej jazdy itp. a sam silnik chyba sie nic nie rozni...

Tak czy siak post bardziej jak z forum Colta ;)
Jesli dane sa prawdziwe i dotycza Lancera 1.8 MIVEC to powinnismy w Polsce zrobic niezla rozpierduche, zeby nam wersje z Norwegii sprzedawali...


Chodzi nam o odczyt średniego spalania? No to takie się utrzymywało przez 90% trasy.
Prędkość; minimalne ograniczenie 60, max 100. Nie rozumiem dlaczego miałoby być ciągle 80 na liczniku, piszę o średniej prędkości.
Motor ClearTec ma trochę mniej koników (140). Według sprzedawcy miał być bardziej oszczędny, i jest :lol:

plbarti - 20-06-2010, 20:14

no to zazdroszczę Ci tego cleartec'a bo poświęciłbym te trzy konie dla trochę mniejszego spalania
waldinio - 20-06-2010, 20:25

Drive4Fun napisał/a:
Spalanie wyszło (tam) 5,7l/100km- (z powrotem) 5,9l/100km .


z silnikiem 1.8?? no poprostu nie wierze.... może Ty masz diesla a o tym jeszcze nie wiesz?? :D mnie się udało zejść do 6.0 i ani mniej...

Drive4Fun - 20-06-2010, 20:39

waldinio napisał/a:
Drive4Fun napisał/a:
Spalanie wyszło (tam) 5,7l/100km- (z powrotem) 5,9l/100km .


z silnikiem 1.8?? no poprostu nie wierze.... może Ty masz diesla a o tym jeszcze nie wiesz?? :D mnie się udało zejść do 6.0 i ani mniej...

Nie... chyba nieee. Tankowałem Shella 95... :roll: :lol:

Za trzy tyg. jeszcze raz przetestuję. Dojdzie jeszcze 5h po szwedzkiej E6 ciągłej jazdy...

Ale gdyby komputer się mylił, nie zostałoby pół baku po 5ciuset km z groszami :roll: .

Teraz patrzę do tego śmiesznego dowodu rej. (format A4 :lol: ) i według niego w cyklu mieszanym ma spalać 7l/100km :mrgreen: . Cud :biggrin:

ferol - 20-06-2010, 20:43

[quote="Drive4Fun"]
Spalanie wyszło (tam) 5,7l/100km- (z powrotem) 5,9l/100km

hmmmm... znam takiego (inny pojazd niż mitsu) co też się chwali że jego spala 4,0-4,5 ale jeździ na trasie 70-80km/h
a tutaj przy 1,8 takie spalanie? chyba podobna jazda do mojego kolegi, no chyba że na trasie huragan w plecy wiał...

Trik - 20-06-2010, 20:50

Drive4Fun, To może masz autko z motorem, który będzie pakowany do ASX od wiosny? Jest to"letko" modyfikowany 1,8 z obniżona moca do 139-140KM. Wg strony MMC.co.jp ASX ma mniejsze spalanie niż u nas sprzedawany Lancer :twisted: Do lancera podobno też ma być montowany. Jeśli tak, to sympatycznie :wink:
Drive4Fun - 20-06-2010, 21:00

Trik napisał/a:
Drive4Fun, To może masz autko z motorem, który będzie pakowany do ASX od wiosny? Jest to"letko" modyfikowany 1,8 z obniżona moca do 139-140KM. Wg strony MMC.co.jp ASX ma mniejsze spalanie niż u nas sprzedawany Lancer :twisted: Do lancera podobno też ma być montowany. Jeśli tak, to sympatycznie :wink:


Szczerze to nie mam pojęcia. Z japończyków miałem Primerę, Mitsu po raz pierwszy.

Dokładnie:
Mitsubishi Lancer Instyle+ ClearTec
1798cm3; 103,00kW

[ Dodano: 20-06-2010, 21:36 ]
Mam jeszcze pytanie małe odnośnie typu. W tym wątku jest to [CY3A ] , co to oznacza?

U mnie w papierach jest Type: CY0

michaello - 21-06-2010, 11:33

U nich na stronie jest w ofercie 1.8 ClearTec w Lancerze :cry:
http://www.mitsubishi-mot...0&LangType=2068

gzesiolek - 21-06-2010, 11:52

Minimalnie slabszy i z nizszym momentem...
pol sekundy mniej do setki...
i srednie spalanie 0,6l/100km nizsze...
Tak czy siak, mozliwe ze jakby byl w Polsce taki Invite w cenie do 70tys to bym nim jezdzil a nie 1.5
Drive4Fun, tak czy siak wynik spalania rewelacyjny...
niezle pusto na drodze musialo byc...
a ze srednia predkoscia 80 km/h sie dziwilem, bo w Polsce taka srednia na zwyklej drodze bez lamania przepisow nie masz szans osiagnac...
Przy oszczednej jezdzie i pustej drodze srednia predkosc na kompie to zazwyczaj ok 60-70km/h przy trasach >100km (gdzie predkosc chwilowa sie waha 50-100 km/h)
Bardzo trudno osiagnac srednia wyzsza niz 70km/h jesli nie jedziesz trasa szybkiego ruchu/autostrada choc troszke... (ale wtedy pal czesc spalanie)

Inna sprawa ze w Norwegii pewnie sa odcinki gdzie jedziesz 200-300km ani razu nie przejezdzajac przez srodek miejscowosci...

Tak sobie myslalem keidys jak pobijalem swoj rekord spalania (5,4l/100km na trasie 200km), ze najlepszy rekord osiagnalbym w takich US, np. w Polnocnej Karolinie, tam wypadales na zwykla dwupasmowke i jechales 100mil miedzy polami i lasami, pozniej wjezdzales na autostrade i jechales kolejne 300mil nie zwalniajac ani chwili... tylko pola, pola, o jakas farma, pola, las, pola... ;) tam mozna zasnac za kierownica, obudzic sie po 15min i dalej jechac autostrada... ale sorki za OT

Czy w Polsce przewiduja wprowadzenie tej wersji Lancerka? (pytanie do "wtajemniczonych")



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group