[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Tomek - 08-02-2012, 21:04
1. ale gaz mu się skończył, więc jest 100% pewności, że te 32 litry zużył + do tego to co było wcześniej
2. wręcz przeciwnie, mixery też się same przełączają
na 99% mixer, bo jak mówi jak nie ma gazu, to nie przełącza na PB, tylko szarpie go, bo nie ma co spalać, sekwa by przełączyła na benzyne
pit696 - 08-02-2012, 22:28
dzis zatankowalem do pelna, weszlo rowno 34l.
teraz wyjezdze do konca i oblicze spalanie. nie bede przekraczal 3tys. obr.(tzn. spróbuje..)
mam nadzieje ze spalanie spadnie..
polaff - 08-02-2012, 22:31
pit696 napisał/a: | nie bede przekraczal 3tys. obr. |
czemu jeździj normalnie. Mój przy dość szybkiej i dynamicznej jeździe wychodzi średnio 11-12 l/100km. Zastanów się czy po przetestowaniu będziesz jeszcze miał ochotę tak jeździć.
pit696 - 08-02-2012, 22:36
w sumie masz racje nie bede zamulal na drodze, ale tez nie bede piratoral..tzn.dawal gaz do dechy..jesli dalej bedzie spalanie na poziomie 20l to chyba bedzie wina instalacji.
wiec serwis czym predzej tym lepiej..chociaz tez nie ma chyba gwarancji ze po tym sie moze cos zmienic..
polaff - 08-02-2012, 22:38
Ja bym jeszcze sprawdził ile benzyny pali - choć to droższa będzie impreza
pit696 - 08-02-2012, 22:44
dokladnie nie sprawdzilem ile bierze bp ale wg moich obliczen 12-13l wiec mysle ze tyle ile powinien..Ale sprawdze to dokladnie tankujac na full i dotankowujac po 100km.
mar111cin - 08-02-2012, 23:23
przecież jazda do 3tys obr jest jak najbardziej normalna. Przynajmniej jak dla mnie. Jakbym pociskał powyżej to bym chyba na mandaty nie zarobił. Do ilu wy jeździcie ? do 4tys ? do 5tys?
a spalanie 20l gazu zimą, mając na uwadze to, że zimą więcej podbiera Pb, no to trochę za dużo jest.
polaff - 08-02-2012, 23:25
mar111cin napisał/a: | przecież jazda do 3tys obr jest jak najbardziej normalna | szczególnie podczas wyprzedzania.
Ja robię 80-120kkm/rok i jakoś w chwili obecnej mam tylko 6pkt karnych więc się chyba da...
adm78 - 09-02-2012, 09:48
mar111cin napisał/a: | przecież jazda do 3tys obr jest jak najbardziej normalna. Przynajmniej jak dla mnie. Jakbym pociskał powyżej to bym chyba na mandaty nie zarobił. Do ilu wy jeździcie ? do 4tys ? do 5tys? |
jakbym chciał jeżdzić do 3 tys to bym sobie kupił 2.0 a nie 2.5 v6, bo to prawie te same osiągi i dostępny moment obrotowy więc po co ci v6?, zabawa zaczyna sie w 2.5 powyzej 3,5 dopiero i po to taki silnik kupiłem. Wyprzedzanie sierot jadących 90 km/h na zatłoczonej drodze krajowej dzięki redukcji na trójeczke i wciśnięciu do 5-6 tys to łatwość wyprzedzania i jaka frajda z jazdy, no i ten dzwięk szóstki
nevercry - 09-02-2012, 09:51
Cytat: | jakbym chciał jeżdzić do 3 tys to bym sobie kupił 2.0 a nie 2.5 v6, bo to prawie te same osiągi i dostępny moment obrotowy więc po co ci v6?, zabawa zaczyna sie w 2.5 powyzej 3,5 dopiero i po to taki silnik kupiłem. Wyprzedzanie sierot jadących 90 km/h na zatłoczonej drodze krajowej dzięki redukcji na trójeczke i wciśnięciu do 5-6 tys to łatwość wyprzedzania i jaka frajda z jazdy, no i ten dzwięk szóstki |
Dokładnie...
Hugo - 09-02-2012, 10:14
adm78 napisał/a: | zabawa zaczyna sie w 2.5 powyzej 3,5 | A w 2.0 powyzej 4 000 obr/min.
2pac - 09-02-2012, 14:58
jak trzeba przy wyprzedzaniu (duży ruch) to się wbija 2 nawet przy 70km/h i ciągnie do 7.200obr/min; ale przy ruszaniu na światłach po co przekraczać 3.000obr/min na 1, 4 i 5 biegu? Na jedynce opony piszczą, a na 4 to już jest 100km/h, nie mówiąc o 5 biegu...
Tomek - 09-02-2012, 15:15
2pac napisał/a: | jak trzeba przy wyprzedzaniu (duży ruch) to się wbija 2 nawet przy 70km/h i ciągnie do 7.200obr/min; |
tylko po co, jak maks moment masz w okolicy 4500, a potem już nic
matrixadam - 09-02-2012, 17:58
Witam serdecznie
Mam delikatny kłopot, mianowicie zamontowałem gaz (Stag 300-6, Zavoli S, OMVL) u siebie. Wczoraj jadąc A1 zauważyłem, że co jakiś czas mruga lampka od gazu. Przy przyspieszaniu na jedynce, dwójce i trójce do ok 3 tys. obrotów tego nie było. Dopiero na czwórce powyżej 2.500 obrotów kontrolka migała około czterech lub sześciu razy po czym normalnie paliła się na zielono. Nie pamiętam dokładnie w jakiej częstotliwości ale ok. 2 razy na sekundę. No i tak co chwilę. Dopiero poniżej 2.500 obrotów (ok 110km/h) normalnie paliła się na zielono. Zdrowo pobiera również benzynę jadąc "na gazie". Przed Toruniem zatankowałem za 50 zł Pb i w Gdańsku już była prawie rezerwa. Czy to kwestia ustawienia? Jeśli tak, czy może mi ktoś polecić jakiś warsztat w Trójmieście i okolicach co by mi to sensownie ustawił? Gaz zakładałem w Lublinie, a tam za szybko się nie wybieram.
nevercry - 09-02-2012, 18:32
Cytat: | Mam delikatny kłopot, mianowicie zamontowałem gaz (Stag 300-6, Zavoli S, OMVL) u siebie. Wczoraj jadąc A1 zauważyłem, że co jakiś czas mruga lampka od gazu. Przy przyspieszaniu na jedynce, dwójce i trójce do ok 3 tys. obrotów tego nie było. Dopiero na czwórce powyżej 2.500 obrotów kontrolka migała około czterech lub sześciu razy po czym normalnie paliła się na zielono. Nie pamiętam dokładnie w jakiej częstotliwości ale ok. 2 razy na sekundę. No i tak co chwilę. Dopiero poniżej 2.500 obrotów (ok 110km/h) normalnie paliła się na zielono. Zdrowo pobiera również benzynę jadąc "na gazie". Przed Toruniem zatankowałem za 50 zł Pb i w Gdańsku już była prawie rezerwa. Czy to kwestia ustawienia? Jeśli tak, czy może mi ktoś polecić jakiś warsztat w Trójmieście i okolicach co by mi to sensownie ustawił? Gaz zakładałem w Lublinie, a tam za szybko się nie wybieram. |
Jak kontrolka miga to znaczy, że jedziesz na benzynie. Jeśli przełącza Ci w trakcie jazdy na benzynę to albo spada ciśnienie gazu lub jego temp. Najszybciej źle ustawione parametry instalacji lub za mały reduktor...
|
|
|