To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Amortyzatory.

deejay - 03-02-2013, 18:24

Cisnienie masz ok , wracając do tych amorków to kiedys miałem "przeprawę" własnie z amorkami Sachs , sa bardzo twarde te gazówki , duzo twardsze od KYB , znajomy sobie załozył do Meganki i był zawiedziny z jazdy , jechało sie jak wozem drabiniastym :?
malina_drizzt - 03-02-2013, 18:48

deejay napisał/a:
Cisnienie masz ok , wracając do tych amorków to kiedys miałem "przeprawę" własnie z amorkami Sachs , sa bardzo twarde te gazówki , duzo twardsze od KYB , znajomy sobie załozył do Meganki i był zawiedziny z jazdy , jechało sie jak wozem drabiniastym :?


Możliwe, że masz rację, przy mojej skromnej wadze 110kg muszę mocno nacisnąć tył żeby cokolwiek ugiąć.
Plus jest taki, że nawet przy komplecie dorosłych osób prowadzi się pewnie, a minus, że auto kołysze się, podskakuje i czuć każdą nierówność.
Jest nadzieja, że z czasem amorki trochę się wytłuką i sytuacja się poprawi?

deejay - 03-02-2013, 19:19

malina_drizzt napisał/a:
Jest nadzieja, że z czasem amorki trochę się wytłuką i sytuacja się poprawi?


Nie .

Poczytaj http://www.civic4g.pl/faq/amory.html

Hugo - 03-02-2013, 19:34

malina_drizzt, mam te same spostrzeżenia obecnie co Ty, no ale kiedyś tak nie było :shock:
malina_drizzt - 03-02-2013, 19:35

W takim razie co wybrać na tył żeby zwiększyć komfort?
Tokico
Kayaba gazowo-olejowe
Kayaba olejowe
Monroe
inne?

deejay - 03-02-2013, 19:42

malina_drizzt napisał/a:
Kayaba gazowo-olejowe


Ja już chcesz zmieniac :wink: Ale najpierw na twoim miejscu musiałbym byc pewny w 100% ze to wina amortyzatorów , bo kupic to nie problem :wink:

malina_drizzt - 03-02-2013, 20:13

deejay napisał/a:
malina_drizzt napisał/a:
Kayaba gazowo-olejowe


Ja już chcesz zmieniac :wink: Ale najpierw na twoim miejscu musiałbym byc pewny w 100% ze to wina amortyzatorów , bo kupic to nie problem :wink:


No tak tylko jak to sprawdzić?
Na badaniu amorki przód i tył 75-77%, tulejki tak jaki pisałem jeszcze dobre, wymienione wahacze ze sworzniem i śruby, zbieżność ok, łączniki ok, mocowania górne wymieniałem razem z amorkami, sprężyny nowe, całość wzrokowo wydaje się być dobrze zamontowana.

Chyba, że coś jest nie tak z montażem, albo za samymi amorkami i nie pracują prawidłowo.
W żadnym z aut jakimi jeździłem nie spotkałem się z takim przenoszeniem dźwięków z asfaltu do kabiny i z tak niskim poziomem tłumienia drobnych nierówności.
Nie wydaje mi się żeby tylne amorki miały, aż taki wpływ na całość, ale co ja tam wiem. :D

MKV - 04-02-2013, 23:44

malina_drizzt napisał/a:
W takim razie co wybrać na tył żeby zwiększyć komfort?
Tokico
Kayaba gazowo-olejowe
Kayaba olejowe
Monroe
inne?


A może KONI Sport o regulowanej twardości??

Marcino - 05-02-2013, 14:00

malina_drizzt napisał/a:
deejay napisał/a:
Cisnienie masz ok , wracając do tych amorków to kiedys miałem "przeprawę" własnie z amorkami Sachs , sa bardzo twarde te gazówki , duzo twardsze od KYB , znajomy sobie załozył do Meganki i był zawiedziny z jazdy , jechało sie jak wozem drabiniastym :?


Możliwe, że masz rację, przy mojej skromnej wadze 110kg muszę mocno nacisnąć tył żeby cokolwiek ugiąć.
Plus jest taki, że nawet przy komplecie dorosłych osób prowadzi się pewnie, a minus, że auto kołysze się, podskakuje i czuć każdą nierówność.
Jest nadzieja, że z czasem amorki trochę się wytłuką i sytuacja się poprawi?

Ja mam Sachs'a z tułu już 6 lat bedzie w lutym i z 80kkm, nie zauważyłem zeby były jakieś złe..:)

fabryka24 - 11-02-2013, 13:35

Witam , czy montował ktoś u siebie amorki przednie " kyb ultra sr 351029" ?
deejay - 11-02-2013, 14:44

fabryka24 napisał/a:
Witam , czy montował ktoś u siebie amorki przednie " kyb ultra sr 351029" ?


Tak montowałem znajomemu do VR4 , amorki dedykowane do sportowej jazdy :wink:

Wysokociśnieniowe amortyzatory gazowe jednorurowe, gazowe kolumny MacPhersona oraz gazowe wkłady kolumn.
Amortyzatory Ultra SR zostały zaprojektowane specjalnie w celu zapewnienia doskonałej stabilności jazdy przy maksymalnym bezpieczeństwie kierowcy o sportowych ambicjach i wysokich wymaganiach odnośnie prowadzenia pojazdu.

Dla kierowców preferujących sportowy styl jazdy

Doskonała stabilność i bezpieczeństwo jazdy uzyskane przez zmianę charakterystyki siły tłumienia

Wysoka skuteczność przy jednoczesnym zastosowaniu opon niskoprofilowych

fabryka24 - 11-02-2013, 16:35

deejay, orientujesz się czy dobrze mu się na nich jezdzi , czy nie są jakieś za twarde , itp ogólne wrażenia, bo nie chcę za twardych , a trochę twardsze od serii .
deejay - 11-02-2013, 16:47

fabryka24 napisał/a:
, a trochę twardsze od serii .


To beda ok :wink:

fabryka24 - 11-02-2013, 19:29

dzięki za info, to zamawiam te amorki .
Anonymous - 11-02-2013, 19:40

jezdzi ktos na BILSTEiN'ach :?: http://www.kcar.pl/index....-6299-19-062990

ma ktos sprezyne na zbyciu(info na PW) ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group