[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Amortyzatory.
deejay - 03-02-2013, 18:24
Cisnienie masz ok , wracając do tych amorków to kiedys miałem "przeprawę" własnie z amorkami Sachs , sa bardzo twarde te gazówki , duzo twardsze od KYB , znajomy sobie załozył do Meganki i był zawiedziny z jazdy , jechało sie jak wozem drabiniastym
malina_drizzt - 03-02-2013, 18:48
deejay napisał/a: | Cisnienie masz ok , wracając do tych amorków to kiedys miałem "przeprawę" własnie z amorkami Sachs , sa bardzo twarde te gazówki , duzo twardsze od KYB , znajomy sobie załozył do Meganki i był zawiedziny z jazdy , jechało sie jak wozem drabiniastym |
Możliwe, że masz rację, przy mojej skromnej wadze 110kg muszę mocno nacisnąć tył żeby cokolwiek ugiąć.
Plus jest taki, że nawet przy komplecie dorosłych osób prowadzi się pewnie, a minus, że auto kołysze się, podskakuje i czuć każdą nierówność.
Jest nadzieja, że z czasem amorki trochę się wytłuką i sytuacja się poprawi?
deejay - 03-02-2013, 19:19
malina_drizzt napisał/a: | Jest nadzieja, że z czasem amorki trochę się wytłuką i sytuacja się poprawi? |
Nie .
Poczytaj http://www.civic4g.pl/faq/amory.html
Hugo - 03-02-2013, 19:34
malina_drizzt, mam te same spostrzeżenia obecnie co Ty, no ale kiedyś tak nie było
malina_drizzt - 03-02-2013, 19:35
W takim razie co wybrać na tył żeby zwiększyć komfort?
Tokico
Kayaba gazowo-olejowe
Kayaba olejowe
Monroe
inne?
deejay - 03-02-2013, 19:42
malina_drizzt napisał/a: | Kayaba gazowo-olejowe |
Ja już chcesz zmieniac Ale najpierw na twoim miejscu musiałbym byc pewny w 100% ze to wina amortyzatorów , bo kupic to nie problem
malina_drizzt - 03-02-2013, 20:13
deejay napisał/a: | malina_drizzt napisał/a: | Kayaba gazowo-olejowe |
Ja już chcesz zmieniac Ale najpierw na twoim miejscu musiałbym byc pewny w 100% ze to wina amortyzatorów , bo kupic to nie problem |
No tak tylko jak to sprawdzić?
Na badaniu amorki przód i tył 75-77%, tulejki tak jaki pisałem jeszcze dobre, wymienione wahacze ze sworzniem i śruby, zbieżność ok, łączniki ok, mocowania górne wymieniałem razem z amorkami, sprężyny nowe, całość wzrokowo wydaje się być dobrze zamontowana.
Chyba, że coś jest nie tak z montażem, albo za samymi amorkami i nie pracują prawidłowo.
W żadnym z aut jakimi jeździłem nie spotkałem się z takim przenoszeniem dźwięków z asfaltu do kabiny i z tak niskim poziomem tłumienia drobnych nierówności.
Nie wydaje mi się żeby tylne amorki miały, aż taki wpływ na całość, ale co ja tam wiem.
MKV - 04-02-2013, 23:44
malina_drizzt napisał/a: | W takim razie co wybrać na tył żeby zwiększyć komfort?
Tokico
Kayaba gazowo-olejowe
Kayaba olejowe
Monroe
inne? |
A może KONI Sport o regulowanej twardości??
Marcino - 05-02-2013, 14:00
malina_drizzt napisał/a: | deejay napisał/a: | Cisnienie masz ok , wracając do tych amorków to kiedys miałem "przeprawę" własnie z amorkami Sachs , sa bardzo twarde te gazówki , duzo twardsze od KYB , znajomy sobie załozył do Meganki i był zawiedziny z jazdy , jechało sie jak wozem drabiniastym |
Możliwe, że masz rację, przy mojej skromnej wadze 110kg muszę mocno nacisnąć tył żeby cokolwiek ugiąć.
Plus jest taki, że nawet przy komplecie dorosłych osób prowadzi się pewnie, a minus, że auto kołysze się, podskakuje i czuć każdą nierówność.
Jest nadzieja, że z czasem amorki trochę się wytłuką i sytuacja się poprawi? |
Ja mam Sachs'a z tułu już 6 lat bedzie w lutym i z 80kkm, nie zauważyłem zeby były jakieś złe..:)
fabryka24 - 11-02-2013, 13:35
Witam , czy montował ktoś u siebie amorki przednie " kyb ultra sr 351029" ?
deejay - 11-02-2013, 14:44
fabryka24 napisał/a: | Witam , czy montował ktoś u siebie amorki przednie " kyb ultra sr 351029" ? |
Tak montowałem znajomemu do VR4 , amorki dedykowane do sportowej jazdy
Wysokociśnieniowe amortyzatory gazowe jednorurowe, gazowe kolumny MacPhersona oraz gazowe wkłady kolumn.
Amortyzatory Ultra SR zostały zaprojektowane specjalnie w celu zapewnienia doskonałej stabilności jazdy przy maksymalnym bezpieczeństwie kierowcy o sportowych ambicjach i wysokich wymaganiach odnośnie prowadzenia pojazdu.
Dla kierowców preferujących sportowy styl jazdy
Doskonała stabilność i bezpieczeństwo jazdy uzyskane przez zmianę charakterystyki siły tłumienia
Wysoka skuteczność przy jednoczesnym zastosowaniu opon niskoprofilowych
fabryka24 - 11-02-2013, 16:35
deejay, orientujesz się czy dobrze mu się na nich jezdzi , czy nie są jakieś za twarde , itp ogólne wrażenia, bo nie chcę za twardych , a trochę twardsze od serii .
deejay - 11-02-2013, 16:47
fabryka24 napisał/a: | , a trochę twardsze od serii . |
To beda ok
fabryka24 - 11-02-2013, 19:29
dzięki za info, to zamawiam te amorki .
Anonymous - 11-02-2013, 19:40
jezdzi ktos na BILSTEiN'ach http://www.kcar.pl/index....-6299-19-062990
ma ktos sprezyne na zbyciu(info na PW) ?
|
|
|