To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Regeneracja zawieszenia

Marcino - 21-09-2015, 23:25

misiek1992 napisał/a:
mechanika to mi wymyślił że to w skrzyni coś .hu.. zgarnął 1300zł części plus robocizna i jest lipa co robić to nie wiem.

reklamuj usługę.... niech powie co zrobił w skrzyni?
Na moje oko to pada banan.... bo on odpowada a ruchy tył przód. Generalnie jak podniesiesz koło to sam możesz obadać co i jak za pomocą breszki.

Bartek - 22-09-2015, 12:43

misiek1992, "debil mechanik" zrobił dobrze bo tanio. 1300 zł bez roboty to ledwo na porządne wahacze starczy a gdzie reszta?

Dobre bo tanie wahacze w Legnumie nie wytrzymały miesiąca - sensowne podróbki po ponad roku są OK, ale na półce leżą już oryginały.... Podobnie jest we wszystkich samochodach - przykład z Mercedesa - przód wahacze od 100 do 750 zł/szt. - lemforder, pierwszy sensowny zamiennik - 400 zł, na tańszych masz gwarancję, że zmienisz go po 5000 km.....lub szybciej.....

Wielowahacz jest fajny, ale trzeba się liczyć z wydatkami

artufcb - 22-09-2015, 19:08

Coś mi puka i stuka z tyłu z lewej strony. Ogólnie mam całe zawieszenie w poli, łączniki ctr mają 30k km, amortyzatory kyb ultra sr i sprężyny kyb mają 20k km, nigdy nie ruszalem sworzni i łożysk górnych amortyzatorów. Wahacze ze sworzniami juz do mnie jada, na dniach będę wymieniał tez belkę. Więc zostaje łącznik albo to łożysko amortyzatora, ewentualnie łożysko koła.

Wyeliminować można też chyba zacisk, bo po wciśnięciu hamulca puka dalej. Ogólnie tarcze i klocki już na wykończeniu.

Podczas normalnej drogowej jazdy nie słychać tego, dopiero jak wjade na tzw, trelinke, płytki i jadę 20km/h to stuka i puka.

W rekach wszystko jest sztywne, żadnych luzów nie wyczuwam.

misiek1992 - 22-09-2015, 19:54

Marcino napisał/a:
misiek1992 napisał/a:
mechanika to mi wymyślił że to w skrzyni coś .hu.. zgarnął 1300zł części plus robocizna i jest lipa co robić to nie wiem.

reklamuj usługę.... niech powie co zrobił w skrzyni?
Na moje oko to pada banan.... bo on odpowada a ruchy tył przód. Generalnie jak podniesiesz koło to sam możesz obadać co i jak za pomocą breszki.


zaraz jak odebrałem auto to pojechałem na stacje diagnostyczną i tam mi sprawdził przód i było ok

Marcino - 22-09-2015, 21:07

misiek1992 napisał/a:
zaraz jak odebrałem auto to pojechałem na stacje diagnostyczną i tam mi sprawdził przód i było ok

Na stacji nic nie wyjdzie. Kiedyś byłe na przegladzie, wahacz leżał w bagażniku.... nic nie znaleźli. Tylko koło w górę i podnoszenie breszką za koło, pokaze co i jak, a ręką musisz macać sworznie i gumy.

Hugo - 22-09-2015, 21:17

artufcb, jeśli łożysko koła ma luz to będzie nieźle walić.
artufcb - 22-09-2015, 22:31

Ale łożysko jest ok raczej. Z prawej strony łożysko wymieniałem miesiąc temu bo miało luz, ale jakoś mocno nie waliło.
xyn - 05-10-2015, 18:41

witam ponownie.
tym razem, w związku z kontynuacją prac nad tylnym zawieszeniem, chcę Was zapytać o tuleję przy wahaczu nr 41300AL (poprzeczny prosty?) - tę przy kole, nie saniach. więc w zasadzie powinienem pytać o tuleję elementu 33300AL, łączącą w/w wahacz z kołem.
nie mogę znaleźć numeru tej części. jesteście w stanie mi pomóc?

Bizi78 - 05-10-2015, 21:01

http://allegro.pl/mitsubi...5680899425.html
Nr. FEBESTA to chyba MAB-052.
http://febest.eu/ARM_BUSHING_REAR_ASSEMBLY/MAB-052

xyn - 05-10-2015, 22:21

ok, dzięki za sprecyzowanie elementu. czy ktoś używa(ł) kolorowych produktów deuter-motosport dostępnych na stronie poliuretany olkusz: > KLIK <?

[ Dodano: 05-10-2015, 22:25 ]
po przeczytaniu o wahaczu febestu rozpadającym się po bardzo krótkim czasie u jednego z forumowiczów, patrzę na tę firmę krzywym okiem i już z pewną dozą niepewności zainwestowałem w śruby mimośrodowe od nich. dlatego szukam części innego producenta.

[ Dodano: 05-10-2015, 22:33 ]
wybaczcie, że tak na raty. doczytałem też historię z tego wątku: > KLIK < i w związku z dobrymi opiniami zdecyduję się na tego producenta.

Mandrake - 06-10-2015, 08:14

Ja mam tylne wahacze febesta od 1,5 roku i nic się nie dzieje. Zależy jak trafisz lub czy przy montażu czegoś nie uszkodzą
komarsnk - 12-10-2015, 10:44

Czy taka fasolka jak poniżej jest w jakikolwiek sposób naprawialna?

To jest od strony łba śruby - od nakrętki jest OK - druga strona też OK, tylko ta jedna :(
Nie da się na tym poprawnie ustawić zbieżności co nie?

cybuch - 13-02-2016, 16:48

Ktoś spotkał się z firmą SRL? Na allegro komplet w cenie 1/3 zwykłego kompetu i zastanawiam się ile na nich bym przejeździł...
http://allegro.pl/wahacz-...5087413370.html

Hugo - 13-02-2016, 17:57

cybuch, daj sobie spokój z nimi. To śmieć.
cybuch - 15-02-2016, 22:30

Hugo, wyszedłem z założenia, że miliardy much nie mogą się mylić, w końcu zeszło 41 kompletów ;) Wahacze będę regenerował u polecanego pana ze szczecina, chciałem jeszcze zapytać o łączniki i gumy stabilizatora yamato - ich wahacze są polecane tutaj, a jak z powyższymi?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group