To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Grandis Techniczne - Drgania kierownicy przy duzych predkosciach podczas hamowani

martin778 - 09-03-2017, 21:42

ATE odrzuc u mnie przegrzewaly tarcze podobno fredro sa nie twarde.
nekoashi - 11-03-2017, 10:16

Panowie, szukam tarcz przednich nawiercanych i nacinanych, ferodo, brembo, ale nie bardzo mogę znaleźć ktoś coś?
martin778 - 11-03-2017, 13:34

nekoashi napisał/a:
Panowie, szukam tarcz przednich nawiercanych i nacinanych, ferodo, brembo, ale nie bardzo mogę znaleźć ktoś coś?


Czy stosujesz tarcze nacinane i nawiercane w grandisie?Jezeli tak to z powodzeniem?

nekoashi - 11-03-2017, 15:21

Mam tarcze wentylowane i nawiercane, ale to ze względu na to że mój grandis ma 180KM. A plan na ten rok to podniesienie do 250KM, stąd moje pytanie o tarcze nawiercane i nacinane
martin778 - 11-03-2017, 15:27

Czy te tarcze na ktorych obecnie jezdzisz zdaja egzamin?Czy przy predkosciach powyzej 160km/h nie trezesie sie kierownica?
nekoashi - 11-03-2017, 16:39

Trzęsie dopiero przy hamowaniu ze 180 - 190. Problem w tym że nie wiem co to za tarcze bo zakładał je poprzedni właściciel i nie wpisał marki w książkę, klocki mam brembo
Ale po kilku naprawdę ostrych hamowaniach z tych prędkości, zanim nie przestygną tarcze trzepie kierownicą nawet przy hamowaniu ze 140. Przy normalnej eksploatacji nie trzepie nic

martin778 - 11-03-2017, 16:44

nekoashi napisał/a:
Trzęsie dopiero przy hamowaniu ze 180 - 190. Problem w tym że nie wiem co to za tarcze bo zakładał je poprzedni właściciel i nie wpisał marki w książkę, klocki mam brembo
Ale po kilku naprawdę ostrych hamowaniach z tych prędkości, zanim nie przestygną tarcze trzepie kierownicą nawet przy hamowaniu ze 140. Przy normalnej eksploatacji nie trzepie nic

No to bardzo dziwne ze przy takich tarczach odczuwasz trzesienie kierownica,przeciez z takich tarcz ktore ty masz cieplo odchodzi szybciej niz z normalnych.
Widac ze temat tarcz i klockow w grandisie to ciezki temat moze ze wzgledu na mase samochodu.Ale jak sportowe tarcze ne daja rady to ja juz niewiem.

nekoashi - 11-03-2017, 19:17

Dlatego szukam dodatkowo nacinanych, może to rozwiąże problem, ale nie bardzo mogę je znaleźć.
W ostateczności po podwyższeniu dodatkowo mocy założę ceramiczne.

martin778 - 11-03-2017, 19:31

Ciekawe czy te tarcze kto zakladal przed Toba mial swiadomosc tego ze przy predkosci 180 km/h w trakvie hamowania trzesie kierownica.
Nie boisz sie troche zakladac tarcz nacinanych z nawierceniem?Czytalem gdzies cos kiedys ze ich wytrzymalosc nie jest za najlepsza.

nekoashi - 11-03-2017, 20:33

Skoro są szeroko stosowane w motosporcie, to nie mam się czego bać
martin778 - 14-03-2017, 13:16

Dzis dzownilem do ASO tarcze przod 650 zloty klocki 210 zloty.W poniedzialek montaz.Dwa lata gwarancji.
nekoashi - 14-03-2017, 13:25

Jakiej firmy jest ten zestaw?
martin778 - 14-03-2017, 13:44

Wlasnie niewiadomo poprosilem sprzedawce o taka informacje ale na pudelkach od tarcz i klockow sa tylko znaki mitsubishi bez nazwy firmy.
skull - 14-03-2017, 17:11

martin778 napisał/a:
Dzis dzownilem do ASO tarcze przod 650 zloty klocki 210 zloty.W poniedzialek montaz.Dwa lata gwarancji.

cena jak na ASO do zaakceptowania :) jeżeli jeszcze zdadzą egzamin to opłaca się.

martin778 - 14-03-2017, 17:43

Musza zdac egzamin do cholery jak nie one to ktore?Beda na gwarancji jak sie wykrzywia to ida do przetoczenia jak przetoczonie nie pomoze to wymiana na nowe.TO jest teoria a praktyka moze byc odmienna mam nadzieje ze nie bede mial okazji przekonac sie o tym.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group