To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Turbina w silniku 2.0 td

Anonymous - 01-04-2007, 12:56

no co ty gadasz?? 1500?? w morde jeża:) nie no powiem szczerze ze chyba mi nie pada nic:)ale to nigdy nie wiadomo!!ja pierdziele ... jestem w szoku... chyba sprzedam ten dobry DROGI samochód!!!:) a jak sprawdzić wydajność turbo?? i jal spradzić wydajnośc silnika w sensie stopiś spręzania??
pozdrawiam :lol:

Anonymous - 01-04-2007, 13:22

Witam sprawa wygląda tak masz specyjalny przyżad do ciśniena zazwyczaj każdy mechanik go ma tylko to musi być do disla ciśnienie na tłokach niemoże spaść poniżej 26,a maksymalnie powinno być ok30 atmoser co do turbo podczas jazdy jakie masz objawy

[ Dodano: 01-04-2007, 13:24 ]
co do rogiego auta to fakt tak maja japonce ale jak juz zainwestujesz to pocieszysz sie przez lata jakosciom i wygodą tego autka :)

WeinMaster - 02-04-2007, 12:31

Heh... co to jest 1500 zł :)

Nie chcę nikogo straszyć ale u mnie remont samochodu po nieudacznych poprzednikach wyniósł o wiele wiecej :)

Ale dzień w dzień mam tą przyjemność poruszania się tym wozem ;]
Następny też będzie Gal :p

sampler - 02-04-2007, 19:40

COBRA napisał/a:
Witam sprawa wygląda tak masz specyjalny przyżad do ciśniena zazwyczaj każdy mechanik go ma tylko to musi być do disla ciśnienie na tłokach niemoże spaść poniżej 26,a maksymalnie powinno być ok30 atmoser co do turbo podczas jazdy jakie masz objawy

[ Dodano: 01-04-2007, 13:24 ]
co do rogiego auta to fakt tak maja japonce ale jak juz zainwestujesz to pocieszysz sie przez lata jakosciom i wygodą tego autka :)


Wg manuala w 1.8 TD ma byc normalnie 27, minimum 19,2. Rozrzut max 1,0 bar

milo - 20-03-2011, 18:45

turbina zaczyna tłoczyć powietrze od 1500 obr przy 2200 osiąga max 0,6 bara sprawdzone zamontowałem wskaznik doładowania
Owczar - 20-03-2011, 23:12

Według Manuala powinno być coś koło 0,76bar przy maksymalnie otwartej przepustnicy przy 3.000 obrotów. Oczywiście podczas przyśpieszania.
milo - 21-03-2011, 20:15

szukałem w manualu ale nie znalazłem ,w tolerance data jest 0,65 bara :?:
Owczar - 21-03-2011, 23:20

No właśnie niewiele jest. W rozdziale Intake and exaust, strona 15-3 jest troszkę. W zasadzie to nie powinno być więcej niż 75kPa. Powyżej tego układ powinien obniżać ciśnienie. W zasadzie nigdzie nie napisali ile powinno być tylko że nie może być więcej niż, więc całkiem możliwe że to prawdłowe wskazania.
milo - 27-03-2011, 19:30

zwiększyłem ciśnienie turbiny i co się okazało przy 0.75 bara silnik się dławi przy gwałtownym dodaniu gazu ,zostało na 0,6 bara, :?:
Owczar - 27-03-2011, 19:52

Musiałbyś zmienić mapę wtrysków. A w jaki sposób zmieniasz ciśnienie?
milo - 27-03-2011, 20:07

zmiana ciśnienia przez podkręcenie sztangi co steruje wylotem spalin w turbinie klucz 10 trochę trudny dostęp ,dlaczego mapa wtrysków ,nie lepiej oszukać czujnik ciśnienia to on jest odpowiedzialny za zwrost ciśnienia i dawke paliwa większe ciśnienie większa dawka paliwa , w poprzednim galancie 1.8 td ciśnienie miałem 0.8 bara nawet jak zwiększyłem do 1,5 bara żadnych dławień nie było brak elektroniki i to jest plus niezawodność


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group