Nasze nieMiśki ;-) - Proton Rally
mkm - 30-03-2017, 20:10
A jednak (w porównaniu do CA)
Fragu - 01-04-2017, 14:21
Dziś szybka akcja i zamontowalem grubszy stabilizator na tylnej osi. Było ~11mm teraz jest ~18mm
Czekam na blacharza.
Fragu - 03-04-2017, 12:54
I jeszcze zdjęcia z operacji:
Fragu - 17-04-2017, 21:23
Pracę trwają. Łatwo i przyjemnie to nie jest (ukręcona śruba od przewodu hamulcowego w przednim zacisku, zapieczone śruby w tulejach tylnych amorków, jeden tylny zacisk był..problematyczny w regeneracji)
Póki co zrobiony swap przednich hamulcow: zaciski z Carismy polift, tarcze z mini 276mm. Tył zostaje tak jak jest, czyli 260mm i pełen przegląd zacisków.
Zawieszenie przód Evo X, tył hybryda własnego pomysłu- jednak bez rzeźby, bez gwintu, tylko na częściach Mitsu da się mocno posadzić Colta/Protona
Ziemba. - 18-04-2017, 16:08
Opona z tyłu jest odwrotnie do kierunku jazdy
Ziemba. - 18-04-2017, 16:09
A tak to powodzenia w budowie rajdówki
Fragu - 18-04-2017, 16:53
Koła założone tylko dla sprawdzenia wysokości.
Docelowe koła trafia na auto chyba jutro.
Dziś składam hamulce tył i druga kolumnę zawieszenia tył.
MichciuGT - 18-04-2017, 18:59
Fragu napisał/a: | Tył zostaje tak jak jest, czyli 260mm |
To w końcu jest tak jak w Carismie?, czy "Tarcza 236x10mm"
Czekam na więcej zdjęć i relacji, no i oczywiście powodzenia
Fragu - 18-04-2017, 19:36
No myślałem, że jest 236mm...okazało się, że 260x10mm
MichciuGT - 18-04-2017, 20:31
No to ładnie , zaciski pewnie też są takie same, co było problematycznego w regeneracji? niedługo będę też robił je, to dobrze byłoby być przygotowanym.
Z czego brałeś stabilizator?, ciekawy jestem jaka grubość jest w poliftowej Cari.
Fragu - 19-04-2017, 07:10
MichciuGT, stab właśnie z poliftowej Carismy.
Jedna prowadnica TOTALNIE stała i był problem z wydostaniem jarzma, na szczęście wszystko się udało i zaciski będą żyły
Jeszcze muszę tylko linki ręcznego zapiąć tylko nie wiem jak się do tego zabrać, chyba gdzieś w kabinie trzeba popuścić.
Kleju - 19-04-2017, 08:41
Fragu napisał/a: | ...Jeszcze muszę tylko linki ręcznego zapiąć tylko nie wiem jak się do tego zabrać, chyba gdzieś w kabinie trzeba popuścić... |
Tunel środkowy trzeba ściągnąć I tam jest jak dobrze pamiętam, nakrętka na 10-tkę kluczyk.
Fragu - 19-04-2017, 08:51
W środku nie ma nic więc to ułatwia sprawę
Chodzi o tę 10siątkę pod tym półokrągłym plastikiem ?
MichciuGT - 19-04-2017, 09:37
Fragu napisał/a: | Jedna prowadnica TOTALNIE stała i był problem z wydostaniem jarzma |
W takim razie mogę w miarę na spokojnie podchodzić do tego, u mnie też prowadnice stały, ale nie jakoś bardzo - poruszyłem nasadką lewo prawo i jak już w miarę znośnie chodziło to naginałem lekko nasadkę kręcąc żeby prowadnica wyszła - u mnie lepiej szło niż jak próbowałem prowadnicę wybijać śrubokrętem płaskim przez łeb, u mnie jarzma same zeszły.
Fragu napisał/a: | Chodzi o tę 10siątkę pod tym półokrągłym plastikiem ? |
tak, akurat na tym zdjęciu jest całkiem popuszczona
Fragu - 21-04-2017, 08:06
Przód już można pokazać
Niestety pojawił się kolejny problem - drążki kierownicze od Colta nie pasują! Gwint od strony magla jest za duży (16), a powinien być (14).
W sklepach internetowych nic nie mogę znaleźć
Nie wiem cyz nie wymienić magla na taki od Colta....
|
|
|