To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Proton Rally

mkm - 30-03-2017, 20:10

A jednak :wink: (w porównaniu do CA)
Fragu - 01-04-2017, 14:21

Dziś szybka akcja i zamontowalem grubszy stabilizator na tylnej osi. Było ~11mm teraz jest ~18mm :twisted:

Czekam na blacharza.

Fragu - 03-04-2017, 12:54

I jeszcze zdjęcia z operacji:



Fragu - 17-04-2017, 21:23

Pracę trwają. Łatwo i przyjemnie to nie jest (ukręcona śruba od przewodu hamulcowego w przednim zacisku, zapieczone śruby w tulejach tylnych amorków, jeden tylny zacisk był..problematyczny w regeneracji)

Póki co zrobiony swap przednich hamulcow: zaciski z Carismy polift, tarcze z mini 276mm. Tył zostaje tak jak jest, czyli 260mm i pełen przegląd zacisków.



Zawieszenie przód Evo X, tył hybryda własnego pomysłu- jednak bez rzeźby, bez gwintu, tylko na częściach Mitsu da się mocno posadzić Colta/Protona

Ziemba. - 18-04-2017, 16:08

Opona z tyłu jest odwrotnie do kierunku jazdy :P
Ziemba. - 18-04-2017, 16:09

A tak to powodzenia w budowie rajdówki :D
Fragu - 18-04-2017, 16:53

Koła założone tylko dla sprawdzenia wysokości.
Docelowe koła trafia na auto chyba jutro.
Dziś składam hamulce tył i druga kolumnę zawieszenia tył.

MichciuGT - 18-04-2017, 18:59

Fragu napisał/a:
Tył zostaje tak jak jest, czyli 260mm

To w końcu jest tak jak w Carismie?, czy "Tarcza 236x10mm" :P
Czekam na więcej zdjęć i relacji, no i oczywiście powodzenia ;)

Fragu - 18-04-2017, 19:36

No myślałem, że jest 236mm...okazało się, że 260x10mm 8)
MichciuGT - 18-04-2017, 20:31

No to ładnie :D , zaciski pewnie też są takie same, co było problematycznego w regeneracji? niedługo będę też robił je, to dobrze byłoby być przygotowanym.
Z czego brałeś stabilizator?, ciekawy jestem jaka grubość jest w poliftowej Cari.

Fragu - 19-04-2017, 07:10

MichciuGT, stab właśnie z poliftowej Carismy.
Jedna prowadnica TOTALNIE stała i był problem z wydostaniem jarzma, na szczęście wszystko się udało i zaciski będą żyły :)

Jeszcze muszę tylko linki ręcznego zapiąć tylko nie wiem jak się do tego zabrać, chyba gdzieś w kabinie trzeba popuścić.

Kleju - 19-04-2017, 08:41

Fragu napisał/a:
...Jeszcze muszę tylko linki ręcznego zapiąć tylko nie wiem jak się do tego zabrać, chyba gdzieś w kabinie trzeba popuścić...


Tunel środkowy trzeba ściągnąć ;) I tam jest jak dobrze pamiętam, nakrętka na 10-tkę kluczyk.

Fragu - 19-04-2017, 08:51

W środku nie ma nic więc to ułatwia sprawę :mrgreen:
Chodzi o tę 10siątkę pod tym półokrągłym plastikiem ?

MichciuGT - 19-04-2017, 09:37

Fragu napisał/a:
Jedna prowadnica TOTALNIE stała i był problem z wydostaniem jarzma

W takim razie mogę w miarę na spokojnie podchodzić do tego, u mnie też prowadnice stały, ale nie jakoś bardzo - poruszyłem nasadką lewo prawo i jak już w miarę znośnie chodziło to naginałem lekko nasadkę kręcąc żeby prowadnica wyszła - u mnie lepiej szło niż jak próbowałem prowadnicę wybijać śrubokrętem płaskim przez łeb, u mnie jarzma same zeszły.

Fragu napisał/a:
Chodzi o tę 10siątkę pod tym półokrągłym plastikiem ?

tak, akurat na tym zdjęciu jest całkiem popuszczona :lol:

Fragu - 21-04-2017, 08:06

Przód już można pokazać :)




Niestety pojawił się kolejny problem - drążki kierownicze od Colta nie pasują! Gwint od strony magla jest za duży (16), a powinien być (14).
W sklepach internetowych nic nie mogę znaleźć :roll:

Nie wiem cyz nie wymienić magla na taki od Colta....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group