To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III GEN Techniczne - STAG czy BRC do OIII 2017 2.0 benzyna

andyg74 - 25-04-2017, 08:16

sebowy napisał/a:
...no wierzę :lol:
ale każdy kij ma dwa końce...
...czyli coś za coś,
poniekąd dla mnie lepiej że to jest już taka mała różnica :D
kilkanaście lat temu różnica była prawie x2 :rolleyes:

Ale za nowego diesla trzeba dać ok. 20 tyś więcej noż za bęzyne 2.0

sebowy - 25-04-2017, 10:58

andyg74 napisał/a:
Ale za nowego diesla trzeba dać ok. 20 tyś więcej noż za bęzyne 2.0
andyg74 napisał/a:
sebowy napisał/a:
...no wierzę :lol:
ale każdy kij ma dwa końce...
...czyli coś za coś,
poniekąd dla mnie lepiej że to jest już taka mała różnica :D
kilkanaście lat temu różnica była prawie x2 :rolleyes:

Ale za nowego diesla trzeba dać ok. 20 tyś więcej noż za bęzyne 2.0

...no właśnie to te końce :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
a wybór należy do Ciebie ...
jeden wybiera tak, a drugi inaczej i kiedy każdy jest zadowolony ze swojego wyboru to jest OK

Sannjas - 13-05-2017, 21:17

Poszedł STAG. Jeździ się dobrze - bez różnicy czy PB czy LPG.
SK666 - 14-05-2017, 11:02

Sannjas, ile taka przyjemność?
Sannjas - 14-05-2017, 21:23

Miałem w cenie auta ale ASO krzyczy 4k pln.
tomo63 - 25-05-2018, 08:31

Odgrzeję kotleta, bo mierzę się z zamiarem LPG w swoim O III...

Sannjas,
Jaks prawuje się instalacja?
Mi też dealer powiedział, żeby nie montować LPG.
Z tego co widzę to ADGAZ w Piasecznie i EGP na Ostrobramskiej montują na masę.
Adgaz włącza dotrysk benzyny a EGP nie (chyba, że sobie klient życzy...)

Sam myślę o Vialle.

Mitcar z Puławskiej gazował nowe outlandery w Adgaz.
Wczoraj bylem na pierwszym przegladzie w AutoGT na Połczyńskiej i tak kategorycznie odradzili mi gaz. Wedlug pana z serwisu silnik wytrzyma maks 80tys km i mpwi ze juz byly przypadki padnietych silnikow mimo lubryfikacji i dotrysku benzyny.

Sam juz jestem wlasciwie zdecydowany na STAGa bez lubry. Co do dotrysku to nie wiem.czy warto. Gazownik mowi, ze zazwyczaj dotrysk daje od 3500-4000obr.

W EGP gadalem z roznymi ludzmi i raz polecaja BRC bez zadnych dotryskow, drugi raz z lubra, I generealnie chca zrobic co sobie zycze ale jakos mi to nie lezy bo myslalem ze to oni sie na tym znaja i cos.mi zaproponuja o podepra to jakimis faktami.

A moze jednak Vialle? :)

FARAON23 - 10-06-2018, 00:38

Panowie i Panie . W najbliższym miesiącu chcę ķupić outlandera 2.0 w manualu. Moje pytanie jak z tym gazem , niech ktoś mi powie czy warto to zakładać i ile pali wtedy? I jeszcze czy któś kupował auto w Częstochowie jako nowe z gazem?
plecho1 - 10-06-2018, 09:45

Tak jak już pisano bardzo wiele razy, silnik gazu spala o około 15 - 25% więcej niż benzyny, nie może być inaczej bo sterownik silnika to zauważy i skoryguje ewentualnie jak nie będzie w stanie skorygować to wywali odpowiedni błąd silnika.
jeśli planujesz tym autem zrobić więcej niż 20 tys km to gaz jak najbardziej się opłaca.
Ważne tylko aby gaz instalował dobry fachowiec bo taki dobierze dobre komponenty, dobrze je zamontuje i właściwie wyreguluje instalację.

FARAON23 - 11-06-2018, 15:16

dziś dzwoniłem do Sobczyk w Częstochowie i powiedziano mi w servisie:
montaż owszem można przez ich serwis ale gwarancję na silnik tracę z tym że od tego serwisu co instaluje lpg otrzymuje gwarancje z jakimś ubezpieczeniem na wypadek uszkodzenia silnika przez instalacje lpg zapewne na dwa lata.

i teraz pytanie czy ryzykować:?:

tomo63 - 27-08-2018, 12:02

Gaz założony.
Wskoczył Stag Qbox Plus, Reduktor AC R01, Listwa AC W02, wlew pod klapkę.
Bez lubry i dotrysków.

Zbiornik to kwestia otwarta póki co - obecnie 650x220 ZTP 61l, docelowo 680x225 ZTP 69l lub 720mm.

Marcino - 27-08-2018, 16:53

tomo63 napisał/a:
Gaz założony.
Wskoczył Stag Qbox Plus, Reduktor AC R01, Listwa AC W02, wlew pod klapkę.
Bez lubry i dotrysków.

Zbiornik to kwestia otwarta póki co - obecnie 650x220 ZTP 61l, docelowo 680x225 ZTP 69l lub 720mm.


Jakieś strojenie tego było robione porzadnie?

tomo63 - 30-08-2018, 08:30

Strojenie bylo podczas jazdy. Nie bralem w tym udzialu, ale nie mam tez zastrzezen. Roznicy w jezdzie benzyna czy gaz nie ma.
Amstaf11 - 01-09-2018, 15:31

Witam
właśnie założyłem lpg do nowego Outlandera 4wd 2,0 z cvt przebieg 1800km. Ponieważ moja połowica ma tę samą instalację stag w Outlanderze 2wd 2,0 w manualu mogę się odnieść do tematu. Generalnie nie ma żadnego problemu z samochodem. Auto małżonki zużywa ok 10-11 litrów lpg moje jak na razie ok 13. W samochodzie małżonki przy 40000km regulowałem luzy zaworowe ( przed montażem w nowym aucie ) tak profilaktycznie i okazało się że zawory wydechowe były zaciśnięte niedużo ale były. Przyjemność była kosztowna (700 zł brutto ) ale okazała się być potrzebna. Obie instalacje lpg są dotryskiem powyżej 3000 obrotów. Założyłem lpg do nowego auta ponieważ skusiłem się na ubezpieczenie staga dla nowych pojazdów. W uproszczeniu ubezpieczyciel płaci do 20000 zł do 3 lat za wszelkie uszkodzenia samochodu spowodowane instalacją lpg. Koszt na 3 lata 1010 zł. Życie zweryfikuje czy było warto... :shock:
Pozdrawiam

SZCZAW - 02-09-2018, 20:26

Tomo63 , czy masz założony hak, pytam bo ja mam butlę gdzie wchodzi 54 lit gazu a chętnie bym wsadził tą co piszesz 69 lit gazu ,tylko czy się zmieści w moim przypadku.
tomo63 - 02-09-2018, 21:11

Hej,
Haka nie mam i tej butli poki co tez nie :( Napewno dam znac jaka bedzie ostatecznie bo 48l w baku mnie nie satysfakcjonuke.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group