[02-06]Lancer CS0 - Szarpanie - poczatkowo na gazie. Teraz również na benzynie
plecho1 - 31-05-2017, 19:47
Czy zapala Ci się pomarańczowa kontrolka silnika? Jeśli tak to pewnie wyświetla błąd wypadania zapłonu informujący z którym cylindrem jest problem. Jeśli byś tak miał to mógłbyś zamienić cewki miejscami i jeśli problem przeniósł by się na inne dwa cylindry to byś miał pewność że to wina cewki.
Dobre i niedrogie cewki robi Denso, świece też lepiej kupić Denso bo obecne NGK przeważnie zawsze trafiają się produkowane we Francji a to już gorsza jakość niż te stare japońskie.
Tu masz ich sklep i chyba najlepsze ceny ich produktów w sieci http://www.e-denso.pl a tu katalog części http://www.denso-am.pl/e-katalog/
Bizi78 - 31-05-2017, 21:06
plecho1 napisał/a: | świece też lepiej kupić Denso bo obecne NGK przeważnie zawsze trafiają się produkowane we Francji |
Świece można popytać w ASO, ja za NGK BKR6E-11 made in Japan płaciłem 61zł/kpl .
łukasz_mb - 31-05-2017, 21:41
plecho1, tak. Wywaliło mi kilka razy kontrolkę silnika. Raz lokazywalo trzeci cylinder. Cewki zamieniłem miejscami to wyskoczył pierwszy cylinder. Teraz po zmianie kabli i świec mam problem z wywołaniem kontrolki bo szarpie delikatnie więc nie wiem ale myślę że problem dalej jest na cewce którą już wymieniłem - ale kupiłem używkę wiec w sumie jest prawdopodobieństwo że też jest padnięta
[ Dodano: 31-05-2017, 21:55 ]
a jakieś opinie o cewkach bremi? znalazłem na allegro za stówkę. podobno ta firma robi pierwszy montaż do niemieckich VW
plecho1 - 31-05-2017, 21:59
U siebie zmieniłem jedną cewkę na taką Denso i już z 15 tys albo i więcej działa jak należy. Możesz jeszcze spróbować je sprawdzić czy nie widać przebicia. Odpal auto jak będzie ciemno, podnieś maskę i sprawdzaj czy w okolicy tej cewki nie widać iskier, możesz też spryskiwać cewkę wodą z butelki jak po Clinie.
łukasz_mb - 31-05-2017, 22:02
plecho1, żona mi patrzyła wieczorem jak przegazowywałem auto i nic nie iskrzy. pryskać wodą się bałem ale może spróbuję
plecho1 - 31-05-2017, 22:05
U mnie przebicie było widać bez wody po między rdzeniem cewki a obudową cewki. Jest tam szczelina około 1mm i tam iskrzyło w kilku miejscach ale jakiegoś wielkiego szarpania jeszcze nie było tylko na biegu jałowym dało się to odczuć.
|
|
|