To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 3000GT VR4 Italia edition - mouseman

wojtas - 28-07-2017, 13:13

Graty i zadowolenia z zabawki :wink:
Juiceman - 02-08-2017, 13:25

Widziałem, macałem ale pokierować nie dali xD Gratki!!
tresorex - 02-08-2017, 15:47

Cudo! Przeogromne gratulacje zdobycia takiego wypasionego 3000GT :twisted:
Maciejos - 02-08-2017, 15:50

Brzydzę się...sobą, że tyle zazdrości we mnie siedzi...Gratulacje!
Oglądnąłem chyba wszystkie filmiki na YT z 3000 GT (nie tylko VR4) i chyba się zakochałem w tym modelu.

larelijux - 02-08-2017, 17:02

Też ostatnio widziałem, na podnośniku, coś mi świtało że to ta sztuka :D
deejay - 02-08-2017, 18:07

Nie ma co przesadzać , wcale nie jest tak kolorowo z tym autem
.
.
.
.
.
.
.
Kurde nie ma Co robić przy tym aucie za bardzo , no może polerkę 😀

Krzyzak - 02-08-2017, 22:01

deejay napisał/a:
nie jest tak kolorowo
czerwony to też kolor :lol:
mouseman - 03-08-2017, 00:18

Panowie,
co to był za start tygodnia u DJ Bartka...
od początku, 3000GT jest już po operacji wymiany rozrządu z wszystkimi, uwaga wszystkimi elementami jakie występują w układzie i podlegają wymianie:
- pasek oczywiście Mitsuboshi, poprzedni przejechał 100kkm i miał już dość
- uszczelniacz wału
- uszczelniacze wałków - plastikowe krążki jak DJ zaklasyfikował były najprawdopodobniej od nowości - czytaj 280 kkm robione !!! tutaj jest bardzo ciężko dostępne tylko oryginały, 3 tygodnie czas oczekiwania. Na szczęście udało się namierzyć zamienniki Uszczelniacz 30x42x8 CORTECO 19016635B
- napinacz hydrauliczny i tutaj hit, DJ sprawdzał naciąg paska i tak przy okazji napinacz puścił doszło do przeskoczenia rozrządu o jeden ząbek !!! Zapraszam do galerii aby zobaczyć czym grozi ignorowanie stanu paska oraz osprzętu.
Owe szczęście zostało podsumowane zdrowym podwoziem oraz nielicznymi problemami jak, gumki drążka stabilizującego oraz uszkodzoną manszeta drążka kierowniczego.

Niestety nie mogło być tak różowo i dobra passa skończyła dnia następnego:
- w aucie miałem uszkodzone lusterko wewnętrze, ktoś wcześniej ostro przy nim kombinował i było mocno pokiereszowane. Plus taki że lusterko pasuje prosto z Galanta EA. Niestety przy próbie prawidłowego zakładania a w zasadzie wsuwania szyba się poddała i wyskoczył 3 nogi 10 centymetrowy pająk... :evil: Wcześnie szyba w tym miejscu musiała mieć jakieś mikrouszkodzenie. Efekt: szukam nowej szyby + najlepiej nowe lusterko razem z mocowaniem do szyby, może być z galanta EA czarne :cry:

- DJ wymienił wszystkie płyny silnika, skrzyni oraz napędów. Liczyłem mocno że ucichnie dziwny pisk, który jest generowany z okolic silnika/skrzyni i występuje tylko podczas jazdy, szczególnie głośno przy lekkim wciśnięciu gazu na wysokich biegach. Przejście na luz lub wysprzęglenie powoduje natychmiastowe wyciszenie. Do skrzyni trafił olej Redline MT85, który jest bardzo polecany do 3000gt. Pisk jest mniejszy ale doszło, ciche jakby terkotanie na postoju na luzie. Po wysprzęgleniu owe terkotanie ustaje. Wszystko wskazuje na łożysko wałka sprzęgłowego :cry:
Tym samym proszę was o pomoc w diagnozie oraz wskazówek gdzie się udać aby te dwa powyższe problemy rozwiązać.
Zapraszam was do galerii poniżej aby zobaczyć relacje z wizyty u DJ Bartka.


https://photos.google.com/share/AF1QipNKKcb0WlivLMCOeqmKEIpQJ6cnRnk-9FTEK-KNibAOJ0R8kivo-WLQ4rL_4NWbqQ?key=X1NQclVvcXBBRlFJMVhWQjgxR2ZaSkZhWEtxYVlR

Krzyzak - 03-08-2017, 08:03

ale masz skrzynię manualną? - bo tam niestety (szczególnie w skrzyniach 6 biegowych) padał 2 bieg no i łożysko wałka sprzęgłowego
nie wiem jak w 2G, ale początkowo skrzynie 1G były nierozbieralne - miały takie obręcze zakładane na gorąco
znajomy z Malborka kiedyś naprawiał taką skrzynię to mówił, że obręcze podgrzewał opalarką a skrzynię polewali ciekłym azotem i jakoś się udało rozmontować
czy to urban legend czy prawda to pozostaje w sferze domysłów

mouseman - 03-08-2017, 09:24

Cytat:
ale masz skrzynię manualną? - bo tam niestety (szczególnie w skrzyniach 6 biegowych) padał 2 bieg no i łożysko wałka sprzęgłowego

Tak jest 6 biegów, wszystkie przełożenia wchodzą be zgrzytów i nie wyskakują. Po wymianie oleju, jeszcze przyjemniej zmienia się biegi.

Piwor - 04-08-2017, 19:20

Krzyzak, skrzynia z "1G" jest do rozebrania, natomiast "idź pan w cholerę". To jedna z tych zabaw. Getragi są miodne. :D
Owczar - 05-08-2017, 08:28

Gratulacje! Tak się kupuje samochody - zdecydowanie :)
areksz121 - 06-08-2017, 01:08

Gratulacje Panie :shock: :D

A co do terkotanie i pisków może nie koniecznie łożysko na wałku sprzęgłowym. W swojej skrzyni wymieniłem wszystkie łożyska, a to skośne na drugim wałku najbardziej huczało o luzie nie wspominając. Wiem, ze skrzynia inna, ale łożyska igiełkowe pod kołami danych biegów też mogą wydawać różne dziwne dźwięki (w moim wypadku na postoju i luzie cichy szum, a wtedy najbardziej pracują igiełkowe). Nie wiem tylko czy igiełki też są odpowiedzialne za "brumienie" właśnie poniżej 2000rpm na wysokich biegach przy lekkim dodawaniu gazu.
Swoją drogą nie ma tam żadnej wiskozy czy czegoś podobnego?

mouseman - 06-08-2017, 10:18

areksz121 napisał/a:
Gratulacje Panie

dzięki :D

areksz121 napisał/a:
W swojej skrzyni wymieniłem wszystkie łożyska

tak też planuje u Siebie zrobić + przy okazji sprzęgło. Jeżeli ktoś ma namiar na fachowca z dolnegośląska to poproszę.

mouseman - 18-08-2017, 15:05




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group