Outlander I GEN Techniczne - Blok silnika 4G63T
Fragu - 19-10-2017, 11:56
Co to za świeca była? Jakiej marki?
Bzyk_R1 - 19-10-2017, 12:10
Ano co robicie...zaprowadzają do partaczy na strojenie i się dzieje.
Fragu, świeca tutaj nie ma praktycznie znaczenia. Mnie OEM po 150.000km nie wpadły a naszemu koledze EVO igr7ag po jednej wycieczce z partaczem spłynęła.
mmsiedlecki - 19-10-2017, 16:54
Fragu napisał/a: | Co to za świeca była? Jakiej marki? |
Świeca NGK
staszq2 - 19-10-2017, 20:13
A mam pytanie mmsiedlecki, czy przerwa na świecy była korygowana?
mmsiedlecki - 19-10-2017, 21:47
Nie mam pojęcia bo to było świeżo po zakupie auta
radek79 - 19-10-2017, 22:05
mi jak kawałek wtrysku porysował cylinder w busie to było robione chyba tulejowanie uszkodzonego cylindra,nie było potrzeby wymiany całego bloku,w OT nie da się tak zrobić
W@sio - 20-10-2017, 10:28
Oczywiście, że się da Radziu, Parę złotych to kosztuje. Na pewno Dziak da radę ogarnąć tulejowanie 4G63T
mmsiedlecki - 20-10-2017, 15:22
Będzie robione tulejowanie na Krasnobrodzkiej
staszq2 - 20-10-2017, 18:56
mmsiedlecki napisał/a: | Będzie robione tulejowanie na Krasnobrodzkiej |
Będziesz Pan zadowolony - ja byłem
Dodatkowo miałem przez nich wyważony cały blok i dodatkowo zgarnęli dla mnie wałek balansujący od EVO IX i efekt był taki, że silnikiem "trzęsło" tak jak zdrową V-ką
Pedrosx - 11-11-2017, 19:05
Sprawdź w Jarosławiu na OLTX jest Misiek T na części
|
|
|