Pajero III - 3.5 GDI Zbyt duże spalanie, brak błędów
plecho1 - 06-12-2017, 21:05
Nie ma za co Nie musi to oczywiście dziać się u Ciebie ale to jednak dosyć prawdopodobne. Jak sprawdzisz błędy to napisz co Ci wyszło.
Jedlak27 - 06-12-2017, 21:13
Szukam właśnie uszczelki do przepustnicy/erg i kolektor ssący, powalczę na ślepo jeszcze zanim mi ten ELM327 przyjdzie bo zamówiłem na aliexpress i gdzieś za 2 tyg będzie .
plecho1 - 06-12-2017, 22:23
Nieszczelności w dolocie najlepiej sprawdzać właśnie z pomocą Elma podglądając korektę krótkoterminową. Na biegu jałowym na rozgrzanym silniku psikasz plakiem lub samostartem po podejrzanych miejscach i obserwujesz korektę. Jak trafisz na nieszczelność to plak zostanie przez nią zaciągnięty wzbogacając jednocześnie mieszankę co spowoduje że korekta się zmniejszy lub nawet pojawią się ujemne wartości.
Jedlak27 - 06-12-2017, 22:40
Fajnie że trafiłem na ciebie bo masz duża wiedzę na te tematy, ja to tak samouk i robię na zasadzie prób i błędów.
plecho1 - 06-12-2017, 23:24
To całkiem podobnie jak i ja Tylko jak dochodzi coś nowego to najpierw staram się poznać teorię.
Jedlak27 - 12-12-2017, 18:27
Witam, to odb2 nie łączy się z kompem w aucie i w dodatku teraz całkiem moc mu spadła 2000 obr i dusi skacze , już mnie trafia z tym autem.
plecho1 - 12-12-2017, 19:01
A co dokładnie kupiłeś? Ja kupowałem na Alledrogo, jakość najtańszych często pozostawia wiele do życzenia ale taki http://allegro.pl/new-int...8f-ccd2564bc572 za około 50zł u mnie działał OK.
Jedlak27 - 12-12-2017, 19:59
http://allegro.pl/skan-mi...off-i6957675541 tak kupiłem
[ Dodano: 12-12-2017, 20:03 ]
Porąbalem z linkiem ten http://allegro.pl/skan-mi...6957675541.html
[ Dodano: 12-12-2017, 20:04 ]
I wogul teraz mi max 2000 obrotów wejdzie, czek się nie włącza
[ Dodano: 12-12-2017, 20:06 ]
Dusi go i zwalnia , spuszczę nogę z gazu silnik wraca na obroty dodam gazu i 2000 obrotów i to samo dusi i zero mocy
plecho1 - 12-12-2017, 21:16
Może padła przepustnica, napisz do Bartka https://forum.mitsumaniaki.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=6 jest specjalistą od przepustnic i w ogóle od Miśków.
Jedlak27 - 12-12-2017, 22:25
Zauważyłem ze jest zerwana sruba łącząca erg z rura dolotowa do kolektora, i wydaje mi się ze erg jest zwalone
[ Dodano: 13-12-2017, 13:43 ]
Prawdopodobnie kolektor ssący zatkany jest i nie dostaje powietrzna a tyle żeby mieszało z paliwem i go dusi i dławi, tak mi mechanik powiedział bo nic na kompie nie pokazuje mu.
Jutro rozkręcenie go i sprawdzę.
[ Dodano: 14-12-2017, 11:31 ]
Niestety dzisiaj auto padło na obwodnicy, oddawał odgłosy jak by silnik się zatarł stukał, piszczące odgłosy tartego metalu o metal.
[ Dodano: 02-04-2018, 19:36 ]
Witam, problem z wysokim spalaniem rozwiązany okazało się zawieszone wtryskiwacze i przepływomierz.
pajeroszymon - 04-07-2018, 06:45
Jakie jest teraz spalanie? U mnie nie znalazłem przyczyny.
Jedlak27 - 04-07-2018, 11:57
Ja znalazłem przyczynę, zapchane dwa wtryski , teraz spalanie 14/16 w zależności ile stoję w korkach
|
|
|