To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Honda S2000

Bartekkita - 11-01-2018, 01:06

Fantastyczny samochód :D chyba już tańsze nie będą.
wiewioor - 14-04-2018, 19:06

Mały UP

Zima wiele nowego nie przyniosła. Przede wszystkim suka dostała wszelkie nowe płyny:

Silnik: Millers Motorsport CFS 5w40 NT+ Nanodrive
Skrzynia: Honda MTF
Dyfer: Millers Motorsport CRX LS 75w90 NT+



Dalej musiałem dokończyć zabawę pt. hardtop.
Udało się kupić OEM mocowania do budy.
(Dzięki Robert ! - ale to jak się spotkamy)



Niestety nie miałem dodatkowych plastików przystosowanych do HT, więc musiałem dostosować które miałem. W tym celu trzeba było mocno podcinać plastik ze szczotkami. O tyle fajnie że cięcia, piłowanie i szlifowanie odbywa się od wewnętrzej strony, więc po założeniu nic nie widać aby coś było kombinowane.





Aby całość była jak należy udało się szybko sprowadzić z JPN wiązkę do HT



Przy okazji musiałem uzupełnić grzybki mocujące osłonę progu.



Biorąc pod uwagę początek wiosny udało mi się wykonać parę zdjęć.












mani3kmzks - 14-04-2018, 20:52

Witam kolegę z Podkarpackiego.
Honda Power ;)
Jeździłem kiedyś Civic'iem z 96' roku i świetnie wspominam to auto.
S2K to inna bajka ale ogónie Hondy to mega wdzięczne i bezawaryjne bestie jeśli regularnie się o nie dba i wymienia wszystko na czas ale są i tacy co nie dbają a te hondy i tak jeżdzą ;)
Tak gdzieś po głowie chodzi mi myśl że następna będzie znowu Honda ;)
Gratuluje fajnej fury no i szerokości, do zobaczenia na drodze :) Czarny lancer z blachami RRS i naklejką mitsumaniaków często jest w Rzeszowie ;)

wiewioor - 07-08-2018, 15:43

Małe odświeżenie dotyczącego pojazdu. Od ostatniego postu wiele się nie zmieniło. Suka jest po prostu użytkowana, a trasy jak duże czy małe pętle bieszczadzkie sprawiają mega przyjemność








Wracając do aktualizacji oprócz wymienionych wszystkich olejów mechanicznie do OEM puszki wleciał filtr K&N. Stary był już zużyty, więc zakup filtra i tak był koniecznością.



Ponadto auto zostało oddane do firmy detalingowej celem wykonania korekty lakieru ponieważ był to największy mankament tego samochodu. Po korekcie oraz zabezpieczeniu kwarcem lakier odzyskał głębię, pozbyłem się swirlli a efekt finalny jest dla mnie zadowalający. Do poprawy pozostaje jeszcze zderzak przód bo jest pęknięcie na lakierze i wyciągnięcie 2 małych wgniotek.






Niestety nie mam ciekawych zdjęć po ale niedługo muszę wybrać się w jakieś ciekawe miejsca.

Z cyklu „modyfikacja za piątka” suka dostała nowe spryskiwacze mgłowe oraz żarówki do przodu. Wszystko z serii Osram Cool Blue. Przynajmniej postojówki aż tak strasznie nie odróżnia się od ksenonu jak wcześniej. Długie również wyglądają trochę lepiej, a żarówki nie ładują pomarańczowym po odbłyśnikach.






Żeby dostać się do żarówek trzeba było ściągać nadkola. Dzięki temu przy okazji trochę odświeżyłem tarcze.




W między czasie mała przerwa na mały offroad :D




I powrót do dalszych prac. Obecnie walczę z opcją DRL w miejsce świateł drogowych, która była montowana w kanadyjkach AP2. Wszelkie wiązki podciągnięte, włożone w peszel by nie różniły się od standardowych wiązek.




Schowane jak tylko się da. Modyfikacja jeszcze nie ukończona. Jak zwykle napotkane problemy i walka do nocy.

c.d.n.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group