Outlander I GEN Techniczne - OT1 zdechł
Anonymous - 23-03-2018, 22:30
Już wiem co jest, chyba najgorsze z mozliwych, pekl pasek rozrzadu..
Bzyk_R1 - 23-03-2018, 22:45
Wiem że to nie jest teraz najważniejsze i nie masz czasu na bzdury typu regulamin forum ale tutaj nie wolno mieć kilku kont. Więc proszę się zdecydować którego chcesz używać i mi napisać w wiadomości prywatnej. Drugie konto zostanie usunięte.
Co do paska to kilkadziesiąt sekund i można to sprawdzić łatwo. Jak zaczniesz z nami rozmawiać i odpowiadać na pytania to może coś pomożemy.
karo1286 - 24-03-2018, 12:30
Sprawdzone, na pewno urwał się pasek.
Auto pojechało laweta do warsztatu, tam będziemy myśleli co dalej
tościk - 17-05-2018, 06:27
No to i mnie dotknęły piękne odczucia towarzyszące Outkowi gasnącemu na środku drogi.
Auto padło i odpalić nie chce. Rozrusznik kręci. Po kilku próbach wyskoczył check engine z kodem P0340.
Jak rozumiem oznacza problem w czujniku położenia wałka rozrządu.
Nie targałem jeszcze do mechanika, bo trafiło się wspaniałomyślnie wczoraj wieczorem i juz nie miałem gdzie.
Pytanie na co mam się nastawiać? Czy trafiają się problemy z samym czujnikiem, czy będzie to na bank coś z rozrządem?
Bzyk_R1 - 17-05-2018, 07:59
tościk, z tego co pamiętam Magda miała też z tym czujnikiem problemy i go wymieniała. Zacznij od najprostszych sposobów naprawy przed-mechanikowej:
- sprawdź połączenia elektryczne czujnika i daj tam sprej do kontaktów
- sprawdź miernikiem pobór prądu przez rozrusznik przy starcie, lub testerem warsztatowym, może masz AUTOOLA np.
- sprawdź akumulator, jak masz kwasiaka doładuj go do 16V
Potem w razie klapy pozostaje podmiana czujnika.
tościk - 18-05-2018, 20:36
W którym dokładnie miejscu znajdę ten czujnik?
Bzyk_R1 - 18-05-2018, 21:07
Filozofii w wymianie/podmianie nie ma ale jak tego nie wiesz to może nie kombinuj sam.
MD327107 numer czujnika, na rysunku 14846.
tościk - 22-05-2018, 11:22
Czujnik wymieniony.
Auto jeździ.
Dzięki Bzyku!
Bzyk_R1 - 22-05-2018, 15:28
Niech lata!
mouseman - 27-12-2018, 21:13
Bzyk_R1 napisał/a: | Co do paska to kilkadziesiąt sekund i można to sprawdzić łatwo. Jak zaczniesz z nami rozmawiać i odpowiadać na pytania to może coś pomożemy. |
Poproszę o przepis Bzyku, jak sprawdzić strzelony pasek.
Bzyk_R1 - 27-12-2018, 21:50
mouseman, cześć! Kluczyk 10, grzechotka i demontujemy osłonę rozrządu
mouseman - 27-12-2018, 21:59
Bzyk_R1 napisał/a: | mouseman, cześć! Kluczyk 10, grzechotka i demontujemy osłonę rozrządu | A taki to Ja znam Liczyłem na coś w rodzaju: na słuch, na oko
Jaro1974 - 27-12-2018, 22:10
mouseman napisał/a: | A taki to Ja znam Liczyłem na coś w rodzaju: na słuch, na oko |
Dużo roboty przy tym nie ma żeby sprawdzić, tak naprawdę wystarczy odkręcić dwie górne śruby i będzie widać
Bzyk_R1 - 27-12-2018, 22:25
mouseman, no co Ty? Na oko to chłop w szpitalu umarł. Wyrwałeś moją wypowiedź z kontekstu, Pani chciała uzyskać szybką odpowiedź a nie dawała sobie wcale pomóc i nie odpowiedziała na pytania to co napisał Jaro miałem na myśli.
Bajki, mity opowieści dziwnej treści kilka działów niżej
Krzyzak - 28-12-2018, 13:25
Jeszcze szybszy to kręcenie wałem (jak się nie chcesz ubrudzić to można kołem kręcić albo przesuwać auto z zapiętym biegiem) i patrzenie przez wlew oleju czy się wałek w głowicy rusza
|
|
|