To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - OT1 zdechł

Anonymous - 23-03-2018, 22:30

Już wiem co jest, chyba najgorsze z mozliwych, pekl pasek rozrzadu..
Bzyk_R1 - 23-03-2018, 22:45

Wiem że to nie jest teraz najważniejsze i nie masz czasu na bzdury typu regulamin forum ale tutaj nie wolno mieć kilku kont. Więc proszę się zdecydować którego chcesz używać i mi napisać w wiadomości prywatnej. Drugie konto zostanie usunięte.

Co do paska to kilkadziesiąt sekund i można to sprawdzić łatwo. Jak zaczniesz z nami rozmawiać i odpowiadać na pytania to może coś pomożemy.

karo1286 - 24-03-2018, 12:30

Sprawdzone, na pewno urwał się pasek.
Auto pojechało laweta do warsztatu, tam będziemy myśleli co dalej

tościk - 17-05-2018, 06:27

No to i mnie dotknęły piękne odczucia towarzyszące Outkowi gasnącemu na środku drogi.
Auto padło i odpalić nie chce. Rozrusznik kręci. Po kilku próbach wyskoczył check engine z kodem P0340.
Jak rozumiem oznacza problem w czujniku położenia wałka rozrządu.
Nie targałem jeszcze do mechanika, bo trafiło się wspaniałomyślnie wczoraj wieczorem i juz nie miałem gdzie.
Pytanie na co mam się nastawiać? Czy trafiają się problemy z samym czujnikiem, czy będzie to na bank coś z rozrządem?

Bzyk_R1 - 17-05-2018, 07:59

tościk, z tego co pamiętam Magda miała też z tym czujnikiem problemy i go wymieniała. Zacznij od najprostszych sposobów naprawy przed-mechanikowej:
- sprawdź połączenia elektryczne czujnika i daj tam sprej do kontaktów
- sprawdź miernikiem pobór prądu przez rozrusznik przy starcie, lub testerem warsztatowym, może masz AUTOOLA np.
- sprawdź akumulator, jak masz kwasiaka doładuj go do 16V

Potem w razie klapy pozostaje podmiana czujnika.

tościk - 18-05-2018, 20:36

W którym dokładnie miejscu znajdę ten czujnik?
Bzyk_R1 - 18-05-2018, 21:07

Filozofii w wymianie/podmianie nie ma ale jak tego nie wiesz to może nie kombinuj sam.

MD327107 numer czujnika, na rysunku 14846.


tościk - 22-05-2018, 11:22

Czujnik wymieniony.
Auto jeździ.
Dzięki Bzyku! :)

Bzyk_R1 - 22-05-2018, 15:28

:thumbleft:

Niech lata!

mouseman - 27-12-2018, 21:13

Bzyk_R1 napisał/a:
Co do paska to kilkadziesiąt sekund i można to sprawdzić łatwo. Jak zaczniesz z nami rozmawiać i odpowiadać na pytania to może coś pomożemy.

Poproszę o przepis Bzyku, jak sprawdzić strzelony pasek.

Bzyk_R1 - 27-12-2018, 21:50

mouseman, cześć! Kluczyk 10, grzechotka i demontujemy osłonę rozrządu ;-)
mouseman - 27-12-2018, 21:59

Bzyk_R1 napisał/a:
mouseman, cześć! Kluczyk 10, grzechotka i demontujemy osłonę rozrządu
A taki to Ja znam :) Liczyłem na coś w rodzaju: na słuch, na oko 8)
Jaro1974 - 27-12-2018, 22:10

mouseman napisał/a:
A taki to Ja znam :) Liczyłem na coś w rodzaju: na słuch, na oko 8)

Dużo roboty przy tym nie ma żeby sprawdzić, tak naprawdę wystarczy odkręcić dwie górne śruby i będzie widać ;-)

Bzyk_R1 - 27-12-2018, 22:25

mouseman, no co Ty? Na oko to chłop w szpitalu umarł. Wyrwałeś moją wypowiedź z kontekstu, Pani chciała uzyskać szybką odpowiedź a nie dawała sobie wcale pomóc i nie odpowiedziała na pytania :-P to co napisał Jaro miałem na myśli.

Bajki, mity opowieści dziwnej treści kilka działów niżej ;-)

Krzyzak - 28-12-2018, 13:25

Jeszcze szybszy to kręcenie wałem (jak się nie chcesz ubrudzić to można kołem kręcić albo przesuwać auto z zapiętym biegiem) i patrzenie przez wlew oleju czy się wałek w głowicy rusza


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group