To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Galant 2,0 4G63 Brak mu mocy !!!!!

Anonymous - 03-02-2006, 18:24

Narazie za zimno. Ale jest tak jak piszesz.
Anonymous - 26-05-2006, 23:23

Życzę Ci powodzenia. Ja znalazłem finał sprawy. Wystawiłem Miśka do sprzedania, przeprosiłem swoją Camry. A wygląda to tak - swego czasu poawiły się lekkie stuki ale ustały auto zachwywało się tak samo źle. Postawiłem , zimę przestało, pare dni temu odpaliłem od pierwszego kopa, wjechałem na kanał, zdjąłem głowicę i nic, zdjąłem miskę i widzę rolkę blachy pozwijaną - to panewka z wałka wyrównoważającego prawego, wałek lata luzem / stąd moje zdziwienie dlaczego się zmieniało jego położenie/. Zdjąłem panewkę na drugim - OK, na pierwszym zjechana, dalej już nie zaglądałem, lekko przytarty tłok na drugim cylindrze, ale to do uratowania. Zatarcie tłoka i zużycie panewki wynika ze spadu ciśnienia oleju po wypadnięciu panewki wałka. Po tym jak spadła moc silnika zauważyłem, że miska olejowa zaczyna się pocić i pojawiały się plamy oleju na silniku, do tej port był przerażająco suchy. Przyczyna taka, że w misce zaczął się robić kocioł z oleju. No i taki smutny finał tej sprawy. Misiek jest na sprzedaż w całości lub na części :(
Anonymous - 27-05-2006, 00:30

a nie lepiej kupić sam motor i wsadzić do gala?
dynamic-4 jeśli jest w dobrym stanie i nie spotkał się po drodze z pociągiem, może nawet 10 kafli osiągnąć..

Anonymous - 27-05-2006, 00:53

Wolałem jeździć tym Miśkiem niż Toyotą. Cała przyjemność kiedy się nie kiwa na zakrętach, prawie niezależnie od prędkości, a takżę przy normalnej jeździe. Jedno przeciw to za wysoko fotel. Patrzyłem na motory ale nie widzę nic konkretnego. Nie mam czasu na wyciąganie i naprawę tego , może znajdzie się jakieś młodsze pokolenie chętne do pracy.
Nie mam w tych silnikach doświadczenia i nie wiem czy to typowa usterka, czy efekt wcześniejszej naprawy. W każdym razie do tej naprawy trzeba wyjąć silnik, rozebrać, obrobić gniazdo panewki wsadzić nową . Tak to wygląda. Jeśli wartość tego auta by była większa to bym się pobawił. pozdr.

Anonymous - 28-05-2006, 00:12

a ile za to chcesz?
edit:
sorry, to jest E38, w dodatku z wąskimi listwami i biały. nie chcę:-P a już myślałem że nie wyjadę :P

Anonymous - 23-07-2006, 21:01

Nadejszła wiekopomna chwila wczoraj autko po wymianie pompy paliwa startło jak powinno
wreszcie sie udało zostaje tulko kosmetyka pranie środka i nowy lakier.

SERDECZNE DZIEKI DLA WSZYSTKICH POMOCNYCH LUDZI

[ Dodano: 29-07-2006, 23:03 ]
Jest jeszcze jedno co mnie zastanawia.
Obroty ustawiłem na 850, ale po włączeniu odbiorników np. świateł albo po przekręceniu kierownicą obroty spadają nawet o 200
Na mój chłopski czy to może być silnik krokowy i nienadgania obrotów?
Jaki diabeł, i jak go wypędzić.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group