To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić 3000GT/GTO - Fan 3kGT

mouseman - 25-12-2017, 11:15

Skwituje to tak trzeba być Amerykaninem, żeby zrozumieć powstanie wersji SL oraz Base. Na Europę były przewidziane wyłącznie wersje VR4, dodatkowo wyposażone w większe turbiny td04-13 a nie jak wersja usa td04-09.
Co do obracajacych sie panewek głównie problem byl w wersjach do 92 gdzie występował wal żeliwny. Po 93 byl juz wal kuty.

milo - 25-12-2017, 18:36

Skrzynia biegów Getrag tez nie jest najmocniejsza strona
mouseman - 26-12-2017, 22:31

milo napisał/a:
Skrzynia biegów Getrag tez nie jest najmocniejsza strona

Panowie z Goleniowa twierdzą że 6 biegowa jest wręcz wieczna. Skrócić jej życie można na dwa sposoby:
- kilka strzałów że sprzęgła, stały napęd 4x4 + masa auta sprawia że występują spore przeciążenia w układzie napędowym
- brak wymiany oleju, w moim aucie skrzynia jest remontu, czytaj należy wymienić łożyska aby pozbyć się pisku na wyższych biegach. Poprzedni właściciel wymienił olej w skrzyni dopiero po 250kkm, pewnie ze względu na pisk ale to już było za późno.

milo - 27-12-2017, 09:06

mouseman napisał/a:
w moim aucie skrzynia jest remontu,

To jaki masz przebieg ?
Co z korozją ?
Zdarzają sie też ulepy głównie z poszerzeniem auta

mouseman - 27-12-2017, 17:43

milo napisał/a:
mouseman napisał/a:
w moim aucie skrzynia jest remontu,

To jaki masz przebieg ?

282kkm
milo napisał/a:
Co z korozją ?

W zasadzie jej brak, auto pochodzi ze słonecznych Włoch.

milo - 27-12-2017, 18:13

mouseman napisał/a:
282kkm

Widziałem w ogłoszeniu chyba jedyne co ma 400 000 tys km koło Warszawy
mouseman napisał/a:
W zasadzie jej brak, auto pochodzi ze słonecznych Włoch.

Twoje bez rdzy ale jak pod wzgledem korozji ogólnie z tymi autami

[ Dodano: 27-12-2017, 18:23 ]
milo napisał/a:
Są jeszcze droższe tylko kto to kupi https://www.otomoto.pl/of...s-ID6zpUJ9.html

Kilka dni a cena szybuje w górę
https://www.otomoto.pl/of...=olx#xtor=SEC-8

dj-napster - 29-12-2017, 00:27

Goleniów twierdzi że po 200 tys km trzeba zmienić panewki w VR4 bo są zużyte, tak telefonicznie usłyszałem.
Ogólnie zakup VR4 to dopiero początek, a jak chcecie mieć bez cementu to trzeba dać ponoć 100 tyś zł.

Ja sie napaliłem na zakup tego egzemplarza: https://www.olx.pl/oferta...html#34860a3e04
jednak gdy zapytałem o ilość szpachli na tym samochodzie na forum pana z Goleniowa to mnie zablokował :lol: twierdzi że nie sprawdzał ile czego jest pod lakierem więc radzę uważać co kupujecie.

milo - 29-12-2017, 08:50

dj-napster napisał/a:
Goleniów twierdzi że po 200 tys km trzeba zmienić panewki w VR4 bo są zużyte, tak telefonicznie usłyszałem.

Ciekawe czy tak jest u wszystkich
dj-napster napisał/a:
twierdzi że nie sprawdzał ile czego jest pod lakierem więc radzę uważać co kupujecie.

To ja tu czegos nie rozumie naprawiaja prfesjonalnie itp i taki tekst ?
Cyt z ogłoszenia
Zajmujemy sie odbudowami i remontami 3000gt od lat, auta wychodzace od nas nie wymagaja remontow i napraw jak wiekszosc 3000gt wystawianych na sprzedaz. Mamy na sprzedaz takze inne 3000gt SL i Twin Turbo

dj-napster - 29-12-2017, 12:56

milo napisał/a:

Ciekawe czy tak jest u wszystkich
dj-napster napisał/a:
twierdzi że nie sprawdzał ile czego jest pod lakierem więc radzę uważać co kupujecie.

To ja tu czegos nie rozumie naprawiaja prfesjonalnie itp i taki tekst ?


Wierzę że mechanicznie te auta są dobrze ogarnięte, jednak w ogłoszeniu nie ma informacji że auta po kolizjach i pytania o szpachle powodują że zostajesz zbanowany na forum by nie siać zamętu wśród zainteresowanych.

W dodatku jakbyś chciał jechać obejrzeć to masz przyjeżdżać od razu z pieniędzmi, masz go od razu kupić bo sprzedający nie ma czasu na oglądanie :lol:

mouseman napisał/a:

Co do obracajacych sie panewek głównie problem byl w wersjach do 92 gdzie występował wal żeliwny. Po 93 byl juz wal kuty.

tego zupełnie nie rozumiem, co miałby mieć żeliwny wał do obracania panewek.
Wał kuty jest wytrzymalszy ale jak janusz pałuje na niedogrzanym oleju lub go nie wymienia na czas to panewki i tak dostaną. W każdym razie technologicznie polift jest dużo bardziej sensowny. Mi się niestety podoba pierwsza wersja tego auta.

milo - 29-12-2017, 17:24

dj-napster napisał/a:
W dodatku jakbyś chciał jechać obejrzeć to masz przyjeżdżać od razu z pieniędzmi, masz go od razu kupić bo sprzedający nie ma czasu na oglądanie

Długo juz stoja w ogłoszeniu i pewnie jeszcze postoja z takim podejsciem

[ Dodano: 30-12-2017, 08:28 ]
dj-napster napisał/a:
Mi się niestety podoba pierwsza wersja tego auta.

https://www.olx.pl/oferta...html#2af6f71408

dj-napster - 30-12-2017, 09:59

milo napisał/a:

https://www.olx.pl/oferta...html#2af6f71408


Ja już nie pcham się w ulepa do roboty, wiem ile to kosztuje i później masz auto pospawane i w cemencie, tykająca bomba. Miałem poprzednie auto "po blacharce" i nigdy więcej takiego lepienia.
Za ta cenę to musi być niezły trup.

mouseman - 30-12-2017, 11:43

Cytat:
Wał kuty jest wytrzymalszy

sam Sobie odpowiediałeś :)
milo napisał/a:
https://www.olx.pl/oferta...html#2af6f71408

jest to wersja EU więc cen naprawdę kusząca. Patrząc na nadkolach podwozie może kryć sporo problmów.

milo - 31-12-2017, 09:40

dj-napster napisał/a:
Ja już nie pcham się w ulepa do roboty, wiem ile to kosztuje i później masz auto pospawane i w cemencie,

Widziałem o wiele droższe i też ulepy ,od razu nie trzeba kupić jesli interesuje sprawdzasz miernikiem , podwozie itd jak nie ma co do ukrycia sprzedajacy zawsze można podjechac na stację i dokładnie przejrzeć

dj-napster - 31-12-2017, 13:01

milo napisał/a:
dj-napster napisał/a:
Ja już nie pcham się w ulepa do roboty, wiem ile to kosztuje i później masz auto pospawane i w cemencie,

Widziałem o wiele droższe i też ulepy ,od razu nie trzeba kupić jesli interesuje sprawdzasz miernikiem , podwozie itd jak nie ma co do ukrycia sprzedajacy zawsze można podjechac na stację i dokładnie przejrzeć


co nie zmienia faktu że ogarnięcie blachy + zawieszenia + silnika w tym modelu wyniesie grubą kwotę, dużo więcej niż byś kupił egzemplarz ogarnięty.

Po wstawieniu reperaturek na tył ilość szpachli będzie przerażająca, o coś takiego:


a progi w tanich egzemplarzach mogą wyglądać nawet tak:



trzeba też uważać z pięknymi rodzynkami polskimi bo najpierw jest tak:


a później tak:


i na końcu wychodzi że masz rarytas model unikat rodzynek kolekcjonerski stan:


Zakup dobrego nadwozia to najważniejsze gdy chcesz mieć auto na lata.
Ja raczej odpuszczam temat, zakup za 80-100 tyś to nie na moje możliwości finansowe. Trzeba będzie coś innego kupić do 40 tyś.

milo - 31-12-2017, 13:33

Nikogo nie zachecam do zakupu ale bez miernika grubosci lakieru nawet nie wyruszam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group