Nasze nieMiśki ;-) - Hybrid Synergy Drive :)
Krzyzak - 07-01-2018, 18:12
Olivia, Bartek napisał - 37 000km. Nowy auris to prawie 100 000zł w wersji z automatem. Dużo jak na auto tej wielkości, ale hybrydy są droższe od standardu.
Olivia - 07-01-2018, 19:41
Faktycznie, pomyliłam się z użytkownikiem z innego forum który kupił Priusa
Zależy jak się na to patrzy. Ja zrobiłam sobie prezent pod choinkę w postaci A-klasy za cenę około 177 tyś. zł. za auto z silnikiem diesla i napędem na obie osie. Mnie się wydaje że Auris jest większym autem niżeli mój - chociaż nigdy nie byłam Corollą zainteresowana.
Krzyzak - 07-01-2018, 20:35
Niestety ale generalnie ceny aut się mocno podniosły. Ciężko trafić coś fajnego poniżej 100k. Kawałek wakacji spędziłem na szukaniu, odwiedziłem kilkanaście salonów, jeździłem z 30-ma różnymi autami. Warunek był taki, żeby był automat i w miarę rozsądna moc oraz cicho. No i walor wyglądu miał ogromne znaczenie.
To się czuje, które auta są zrobione budżetowo a które mają lepszej jakości materiały. I za to właśnie się płaci. Dodatkowo Mercedes zawsze należał do aut droższych od pozostałych - podobnie jak BMW.
Hugo - 07-01-2018, 20:40
Krzyzak napisał/a: | To się czuje, które auta są zrobione budżetowo a które mają lepszej jakości materiały | To dlaczego kupiłeś Seata?
Krzyzak - 08-01-2018, 10:55
Cytat: | To dlaczego kupiłeś Seata? | Bo
- jest ładny
- cichy
- mocny (150KM, 250Nm od 1500 rpm)
- materiał w środku dużo lepszy niż np. suzuki, mitsubishi, kia, hyundai)
- ma wszystko czego potrzebuję a nawet więcej
- był najlepszym autem z tej 30-tki jaką testowałem
Owczar - 08-01-2018, 14:50
Bartku, jeszcze raz gratulacje! Będziesz miał teraz więcej czasu żeby dopieszczać auta innych
Hugo - 08-01-2018, 18:54
No chyba, że Seat coś poprawił z jakością i spasowaniem elementów wnętrza, bo Toledo czy Altea 10 lat wstecz to była wewnątrz katastrofa.
Krzyzak - 08-01-2018, 19:46
Hugo napisał/a: | Toledo czy Altea 10 lat wstecz to była wewnątrz katastrofa | Leon to zupełnie inna bajka - to auto dużo wyżej w hierarchii od toledo czy altea
pojedź Hubercie do salonu, zrób sobie jazdę próbną - zrozumiesz co mam na myśli
toledo mam teraz jako zastępcze i to faktycznie jeździ tak sobie, denerwuje mnie elektroniczny gaz a właściwie reakcja na pedał, jest miękkie i 20 letni Galant prowadzi się milion razy lepiej, ale to auto budżetowe
porównaj sobie ilość, grubość, układ i jakość uszczelek w Leonie
Owczar napisał/a: | Będziesz miał teraz więcej czasu żeby dopieszczać auta innych | he he - na pewno - dalej będzie dłubał - to jest jak nałóg
mimo kupna nowego auta, rozkręciłem E32, poparzyłem się płynem do czyszczenia nagaru, skóra mi z palców schodzi i tak mi się podoba odnawianie, że chyba następnego rozkręcę i będę wnętrze silnika robił na błysk...
Rafal_Szczecin - 08-01-2018, 20:28
Krzyzak napisał/a: | Leon to zupełnie inna bajka - to auto dużo wyżej w hierarchii od toledo czy altea |
Krzyzak napisał/a: | porównaj sobie ilość, grubość, układ i jakość uszczelek w Leonie
|
Darku, przepraszam Cie bardzo,ale kupiłeś leona ???? co jak co ,ale leon to tragedia, a tyle pisales o samochodach ten nie, tamten nie ... o ile zewnatrz jest piekny, o tyle wewnatrz tragedia - mowie tu rowniez o jakosci plastikow, przetloczeniami miedzy boczkami drzwi a deska rozdzielcza, załamałem się, gdy wsiadlem do wewnatrz - dla informacji nie byla to najtansza wersja
Olivia - 08-01-2018, 20:52
Niestety albo stety ale Seat to tak naprawdę Volkswagen z innym znaczkiem. Więc wiadomo że tam nawet skóra nie będzie na poziomie choćby Audi. Gdzieś cena musi mieć różnicę. I ma właśnie w wykończeniu czy spasowania elementów wnętrza.
Najważniejsze że auto jest nowe. Więc przy założeniu normalnej eksploatacji będzie służyło bezawaryjnie z 4, 5 lat.
deejay - 08-01-2018, 21:46
Darek z jakim motorem nabyłeś tego Seata ? , pytam dlatego bo chce spr w tabeli jak wypada pod względem głośności podczas jazdy wg innych marek .
Jeśli kupiłeś 1.4 TSI to wcale tak kolorowo nie jest jeśli chodzi o hałas.
Bo to co podaje producent np w porównaniu do mojego Aurisa wygląda następująco , a jak wszyscy dobrze wiemy "klasyczne Japończyki" nie słyną z dobrego wygłuszenia .
Leon :
100Km/h 67,4dB
120km/h 69,7dB
140km/h 72.0dB
Auris :
100km/h 62,3dB
120km/h 66,7dB
140km/h 70,7dB
Krzyzak - 09-01-2018, 09:59
tak, 1.4 TSI najmocniejsza wersja
jak na mój gust to ten leon jest świetnie wykonany a skóry nie chciałem właśnie przez to, że teraz to robią tanie ekogó...a a poza tym już mi się nie chcę min. 2x w roku pielęgnować tapicerki
w kwestii ciszy to naprawdę byłem zadowolony - jechałem tym autem 150 km/h i było bardzo cicho
zresztą - każdy ma jakieś priorytety i z całej palety aut mi leon przypadł do gustu najbardziej
bardzo ciężko znaleźć fajne auto na zastępcę Galanta - bo po jeździe próbnej wsiadam do 20 letniego dziadka i jest komfortowo, przyjemnie, silnika nie słychać a i przyśpieszenie zadowala - gdyby nie rdza to nigdy bym go nie zmienił
Rafal_Szczecin napisał/a: | dla informacji nie byla to najtansza wersja | musiałbyś powiedzieć konkretnie bo np. Style czy Copa to są słabe - plastiki wyglądają tandetnie, ale sprawdź sobie Experience - to zupełnie inne auto
ja wziąłem FR, które cenowo jest najwyżej, ale też oferuje najwięcej - min. fabryczne obniżenie 3cm, szpera i 4 programy sterujące zawieszeniem, pracą silnika i wspomaganiem
w zwykłej wersji kierownica lata - wspomaganie działa za mocno
w FR jest kompromis między czuciem i prowadzeniem
vrangsinn - 09-01-2018, 19:24
Krzyzak napisał/a: | tak, 1.4 TSI najmocniejsza wersja
jak na mój gust to ten leon jest świetnie wykonany a skóry nie chciałem właśnie przez to, że teraz to robią tanie ekogó...a a poza tym już mi się nie chcę min. 2x w roku pielęgnować tapicerki
w kwestii ciszy to naprawdę byłem zadowolony - jechałem tym autem 150 km/h i było bardzo cicho
zresztą - każdy ma jakieś priorytety i z całej palety aut mi leon przypadł do gustu najbardziej
bardzo ciężko znaleźć fajne auto na zastępcę Galanta - bo po jeździe próbnej wsiadam do 20 letniego dziadka i jest komfortowo, przyjemnie, silnika nie słychać a i przyśpieszenie zadowala - gdyby nie rdza to nigdy bym go nie zmienił
Rafal_Szczecin napisał/a: | dla informacji nie byla to najtansza wersja | musiałbyś powiedzieć konkretnie bo np. Style czy Copa to są słabe - plastiki wyglądają tandetnie, ale sprawdź sobie Experience - to zupełnie inne auto
ja wziąłem FR, które cenowo jest najwyżej, ale też oferuje najwięcej - min. fabryczne obniżenie 3cm, szpera i 4 programy sterujące zawieszeniem, pracą silnika i wspomaganiem
w zwykłej wersji kierownica lata - wspomaganie działa za mocno
w FR jest kompromis między czuciem i prowadzeniem |
Jeżdżę takim cudem od czasu do czasu tylko ze to golf (tez w wersdji Hi) z tym "pięknym" silnikiem 1,4 tsi właśnie...nie wiem nad czym tu zachwyty...do 130 km/h silnik b. przyjemny powyżej męczący, mimo ze ciszej niz w galu i tak odczucie mniej przyjemne, generalnie taki "dziadkowóz". Żeby tutaj do Mitsu wszystkiego nie porównywać to na autostradzie o wiele przyjemniej mi sie 17-letnim e46 podróżuje...
cofanie w nocy to już wogole tragedia...swiatła nic nie oswietlaja trzeba sie zdac tylko i wylacznie na kamere cofania...ktora generalnie katy ma swietne...ale to kwestia gustu...ja wole lusterka jak w nich cos widac ...
na + switne fotele no i lampy (bajka jesli chodzi o jazde w nocy, swietne biale swiatlo i ekstra widzenie)
Generalnie na vw czy brata w przebraniu raczej bym sie nei zdecydowal...
Krzyzak - 09-01-2018, 22:22
vrangsinn napisał/a: | z tym "pięknym" silnikiem 1,4 tsi właśnie | nie ukrywam - boję się trochę bo o tfsi krążą najróżniejsze opowieści
a jeszcze w połączeniu z DSG...
dlatego właśnie kupiłem tylko jeden egzemplarz, bo miałem od razu brać dla Baśki seat Ateca, ale chcę sprawdzić jak to będzie w praktyce z tym silnikiem i skrzynią...
deejay - 09-01-2018, 23:59
Darek mam nadzieje ze ten motor bedzie ci "wyjątkowo" służył . Bo to co sie naoglądałem i i wiem z praktyki to rewelacji nie ma. Krotko mówiąc nasze GDI było sto razy lepszego i bezawaryjne.
Życzę naprawdę Bezawaryjności !
Ps. Całe szczęście ze masz juz pasek który jest przewidziany na 180 tkm, a nie problematyczny łańcuszek , który niby został poprawiony po 2012 roku.
|
|
|