To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Citroen Ryszard

Bartekkita - 18-01-2018, 23:53

eremita, dzięki dzięki :D Teraz muszę furę z bordowymi dorwać xD
Tomii - 20-01-2018, 11:18

Odgapiłeś ode mnie ;)

Gratulacje ! ja niestety nie znalazłem interesującej C4 z dachem panorama. Podoba mi się wnętrze w Twoim, nie widziałem jeszcze takiego, to oryginał czy ktoś sobie tapicerkę zrobił ?

Zawieszenie rzeczywiście sztywniejsze niż Eibach w Galu, do tego trochę przód podskakuje ( amory nowe ). Ale tą tylną belką jestem pozytywnie zaskoczony.
Nie brakuje Ci 6-tego biegu w trasie ? silnik jest głośny.

Bartekkita - 21-01-2018, 02:36

Tomii napisał/a:
Odgapiłeś ode mnie


A kiedy kupiłeś? Ja swojego nabyłem pod koniec września 8) No i załóż mu temat ;)

Tomii napisał/a:
Gratulacje ! ja niestety nie znalazłem interesującej C4 z dachem panorama. Podoba mi się wnętrze w Twoim, nie widziałem jeszcze takiego, to oryginał czy ktoś sobie tapicerkę zrobił ?


Wnętrze oryginał, rzadko spotykane, ale się trafia. Skóry są bardzo dobrej jakości powiedziałbym, że jeszcze klasę lepsze niż w Galancie. Takie same skóry były w C6 (taki sam kolor itd.)

Tomii napisał/a:
Nie brakuje Ci 6-tego biegu w trasie ? silnik jest głośny.


Brakuje, ale wiedziałem na co się piszę. Jak chcesz tym autem robić trasy, to 1.6THP(na który miałem ochotę).

czarny.marcin - 21-01-2018, 07:27

Paskudne bo francuskie :mrgreen: Co z tego , że nie rdzewieje jak nie dojedzie :mrgreen:
Powoli z forum mitsu robi się jakieś forum ogólne.
Mitsumaniak który pozbył się mitsu to żaden mitsumaniak .
Wraz ze sprzedażą mitsu powinno się tracić status mitsumaniaka i nazwa znów na niebiesko z podpisem forumowicz AMEN

larelijux - 21-01-2018, 08:42

czarny.marcin, co z tego, że francuskie jak trwalsze i mniej kłopotliwe niż niemieckie? Otwórz głowę i oczy. Może Bartekkita kupi sobie jeszcze Mitsu, posiadanie auta nie determinuje tego czy jesteś mitsumaniakiem czy nie.
lobuzek - 21-01-2018, 09:50

Miałem już chyba z 15 samochodów, przez Fiata, Forda, Renault, Mitsu aż do Hondy obecnie, więc według Twoich poglądów pewnie już nie jestem godzien pisania na tym forum. Ale chyba Twój pogląd doskonale wpisuje się w ogólny trend w tym kraju.
Poza tym, uprzejmie podkreślam, że polityka Mitsubishi skutecznie zachęca wiele osób do zakupu samochodów innych marek i na Galantach świat się nie kończy.

Tomii - 21-01-2018, 18:06

Bartekkita napisał/a:
Tomii napisał/a:
Odgapiłeś ode mnie


A kiedy kupiłeś? Ja swojego nabyłem pod koniec września 8) No i załóż mu temat ;)



a to zwracam honor :) ja kupiłem w październiku.

Tomii - 21-01-2018, 18:08

czarny.marcin napisał/a:

Powoli z forum mitsu robi się jakieś forum ogólne.
Mitsumaniak który pozbył się mitsu to żaden mitsumaniak .
Wraz ze sprzedażą mitsu powinno się tracić status mitsumaniaka i nazwa znów na niebiesko z podpisem forumowicz AMEN


Marcin, zadrzewiały też może nie dojechać do celu ;)
Myślę że wielu z nas chciało by zostać przy marce, ale niestety firma Mitsubishi po Galancie nic ciekawego poza EVO nie oferuje.

Tomii - 21-01-2018, 18:12

Bartekkita napisał/a:

Brakuje, ale wiedziałem na co się piszę. Jak chcesz tym autem robić trasy, to 1.6THP(na który miałem ochotę).


Na szczęście też jeżdżę przeważnie po mieście więc jest ok. 1.6THP podobno niezbyt udana konstrukcja.

Bartekkita - 22-01-2018, 01:13

Trudno też mówić, że Mitsu takie super jak się niczym innym w życiu nie jeździło. Teraz mógłbym wymienić jednym tchem z 10 modeli do 20k, które chętnie poznałbym z bliska. Do Mitsu może kiedyś wrócę ostatnio wysp 3kgt w śmiesznych pieniądzach :mrgreen:

A co do forum to pomimo swoich wad i tak jest jednym z najlepszych forum dedykowanych marce. Zawsze trzyma poziom i nikt tu się nie podnieca chińskimi oponami na jak największe felgi :P


Cytat:
1.6THP podobno niezbyt udana konstrukcja


Z tego co się zagłębiłem ta konstrukcja ma jedną wadę mianowicie wadliwy rozrząd( i to głównie do roku 10 czy tam 11). Dodatkowo usterka daje znać głośna i nie rowną pracą na zimnym silniku. Wystarczy wymienić rozrząd co powinno się zamknąć w około 1500-2000 złotych. No można też zlać temat wtedy łańcuch może przeskoczyć i część silnika zamieni się w kupę złomu. Imo jak ktoś to świadomie kupi to narzekać nie będzie.

sampler - 22-01-2018, 08:40

1.6 THP to temat rzeka. Tego silnika świadomie się nie kupuje. To tak naprawdę silnik BMW zrobiony przy współudziale PSA. Największe wady rozciągający się po 20-30 tyś łańcuch rozrządu, i inne bolączki bezpośrednio wtryskowych czyli nagary, pompy itd. Bierze olej równie ochoczo co 1.6 VTi. Jak ktoś chce benzyne od PSA to jest bezwaryjna 3.0 V6 ale niestety do 2009 roku bodajże.
Bartekkita - 22-01-2018, 23:50

sampler, łańcuch z czasem poprawili. Z tych dwóch zdecydowanie wolałbym 1.6THP, osiągi takie same jak ta V6(tak wiem, że zamula ją automat, ale w mt bodajże ostatni raz wystąpił seryjnie w Xantii), brak zbędnego balastu na ośce i prawie 2x niższe spalanie. Także co kto lubi. W sumie mi to nawet pasi, że nikt nie chce THP, bo dzieki temu są tanie :D Żebyśmy się dobrze zrozumieli V6 to tak jak mówisz bezproblemowy motor, ale jakby to było jedyne kryterium to dalej byśmy używali ręcznych pił zamiast spalinowych, bo przecież takie bezawaryjne.
sampler - 23-01-2018, 10:12

Właśnie że nie poprawili to jest mit. Nikt nie zna numerów katalogowych nowych części. Na forum cytryniarskim szykuje się pozew zbiorowy w tej sprawie.
Z V6 jest taki problem że to białe kruki. Dlatego jeśli chodzi o PSA to obecnie najlepsza opcja to HDI + AISIN AM6.

sampler - 23-01-2018, 12:13

Jeszcze sprawdziłem dzisiaj. Otóż wyszedł nowy łańcuch do 1.6 THP i wydłużyli gwarancję do 5 lat. Tyle że w miejsce 1.6 THP ma wejść 1.6 PT 165 KM
Bartekkita - 23-01-2018, 22:26

sampler, kolega pokazywał mi dokumentacje na DS3, w którym łańcuch padł po 154k, jak na łańcuch to szybko, jak dla mnie to 10 lat jeżdżenia póki co. Patrząc na ogół nowoczesnych silników to 1.6 w mojej opinii jest akceptowalne. V6 niestety tylko w C5(czasem się trafiają) jakoś do przełomu dekady, w DS5, 508, a nie mówiąc o mniejszych autach tylko THP.

sampler napisał/a:
Tyle że w miejsce 1.6 THP ma wejść 1.6 PT 165 KM


O masz więcej info :biggrin: ? THP jest na rynku już 10 lat, najwyższy czas na następce.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group