To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Gałka dzwigni zmiany biegów

JCH - 15-11-2005, 23:31

Fido__ napisał/a:
Czegoś nie czaję. To ta gałka się nie odkręca :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock:

Odkręca się, a jakże. W jedynie słusznych samochodach (patrz podpis) się odkręca :D
Stojąc przez chwilę dziś w korku sobie odkręciłem. Może by tak pomyśleć nad skróceniem drążka .... zawsze to te kilka KM ;) :roll:

Firebee - 16-11-2005, 01:55

Piotruś Pan napisał/a:
Najlepsza jest konfrontacja bezpośrednia tylko Ty i ja w cztery oczy :twisted:


nosze okulary wiec w 6 oczu musimy:P
ewentualnie zdejme okulary i wtedy skorzystam z pomocy Pana Wisławskiego :twisted:

Matejko - 16-11-2005, 09:28

zapalniczki nie zmienilem bo jakos mi sie zaczela podobac, tylko odlaczylem bo zwarcie robila, teraz biegi sie zmieniaja jeszcze lepiej bo tulejki wymienilem i nie wiem czy to przez nie nasmarowanie tulejek biegi wchodza ciasno - fajnie :) a dywaniki dostalem, mnie sie podobaja tobie nie musza :)
Anonymous - 16-11-2005, 21:42

Firebee napisał/a:
nosze okulary wiec w 6 oczu musimy:P
ewentualnie zdejme okulary i wtedy skorzystam z pomocy Pana Wisławskiego Twisted Evil


Razem będzie 8 oczu bo ja tez mam :shock: , a z gałką to się wstrzymam bo jakoś mnie nie przekonaliście że tak na siłę i gwałtem :roll:

Marcino - 23-11-2005, 08:36

W mojej Carismie sie gałeczka ładnie odkręca..... ty pewnie słuszny samochód i poddatny na "tjunik"..:)
Pozdrawiam

Anonymous - 23-11-2005, 09:46

Marcino napisał/a:
ty pewnie słuszny samochód i poddatny na "tjunik"..Smile


no własnie dlatego najpierw spróbuje delikatnie bez gwałtu :twisted:

Anonymous - 24-11-2005, 09:38

Matejko napisał/a:
... teraz biegi sie zmieniaja jeszcze lepiej bo tulejki wymienilem i nie wiem czy to przez nie nasmarowanie tulejek biegi wchodza ciasno - fajnie :) ...


Nie chcąc mnożyć tematów, piszę tu.
Chodzi właśnie o tulejki. Misiek mój ma lat 5, ale u mnie jest od dwóch i czeka nas druga wymiana tulejek (problemy z jedynką i kołnierz wstecznego nie odbija). Wierzyć mi się nie chce, że tak szybko się wyrabiają. A pierwszy raz (rok temu) wymieniałem w ASO.

A co do skracania drążka, to jak ta operacja ma się do działania kołnierza do wstecznego?

Matejko - 24-11-2005, 15:55

poprostu rurke od pierscienia skracasz o tyle o ile drazek i to wszystko


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group