To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - 2.4 Mivec gaśnie przy obciążeniu

Piwor - 06-03-2018, 20:19

Master808 napisał/a:
Rozmawiałem z mechanikiem


Zmień mechanika. ;)

Bizi78 napisał/a:
Nie, w mivec-u jest regulacja na śrubkę.


W tym MIVEC'u jest na śrubkę.

Master808 napisał/a:
Po wymianie akumulatora auto straciło ssanie.. ;( już normalnie ręce mi opadają.


Naucz obrotów. Powinno pomóc.

Master808 - 07-03-2018, 01:55

Naucz obrotów. Powinno pomóc.[/quote]

Masz na myśli reset ECU poprzez odłączenie akumulatora i całą pozostałą sekwencję z odczekaniem aż się zagrzeje itd? Zrobiłem to dzisiaj , ale jeszcze nie chodzi do końca tak jak powinien.

Z tym mechanikiem to muszę zdecydowanie przemyśleć, bo widzę że średnio ogarnia temat, a może po prostu nie zna silnika.

Dzięki Panowie za pomoc tak ogólnie!!!

Piwor - 07-03-2018, 08:06

Master808, najpierw sprawdź zawory, jak będzie dobrze pracował, to można nauczy poprawnie obrotów.
Master808 - 13-03-2018, 14:35

W tak zwanym międzyczasie wyjąłem wtryski. Jeden leje. Zamówiłem już nowy. Czy po wymianie muszę go jakoś adoptować?

[ Dodano: 27-03-2018, 17:29 ]
Witajcie po przerwie. Wtrysk wymieniony, zawory sprawdzone. Niestety problem pozostał. Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?

Bzyk_R1 - 27-03-2018, 22:23

Mam jeszcze myśl odnośnie pompy wspomagania bo mówiłeś że ruch kierownicy też dusi silnik. Sprawdzałeś ilość płynu i dźwięk jaki wydaje?
Master808 - 28-03-2018, 01:15

Pompę wymieniłem na całkowicie nową w tamtym roku, chodzi bez zarzutów.

[ Dodano: 28-03-2018, 21:12 ]
Mały update, dziś podczas diagnostyki wyskoczył jeszcze błąd P0125 dotyczący czujnika płynu chłodzącego. Który to czujnik? Bo ten kolo termostatu wymieniłem miesiąc czy dwa temu.

Bzyk_R1 - 28-03-2018, 22:16

P0125 wyskakuje gdy:
-mało płynu
-nieszczelność lub zablokowanie termostatu
-popsuty czujnik
-słaby styk/przewodzenie prądu z czujnika ( często po myciu silnika)
Pamiętaj żeby sprawdzić płyn w wyrównawczym i w chłodnicy.

Master808 - 28-03-2018, 22:38

Czy jest tam tylko jeden czujnik?
Bizi78 - 28-03-2018, 22:45

Są dwa: 10801 od zegarów, 10803 od ecu.


Master808 - 03-04-2018, 17:18

Czujnik wymieniony=problem rozwiązany :D samochód jak marzenie. Trzyma obroty, wszystko wróciło do normy. DZIĘKUJĘ ZA POMOC!!!
Bzyk_R1 - 03-04-2018, 18:07

:salute:
Jaro1974 - 04-04-2018, 10:21

A ja tylko zapytam - jakiej firmy kupowałeś ten czujnik?
jaztom - 16-04-2018, 19:31

podepnę się pod temat.
od dzisiaj obroty po włączeniu światła spadają a po włączeniu klimy spadają jeszcze bardziej i skaczą tak jak by miał się zaraz udusić.
dodam że jak w moim poście o kodzie P0431 błąd powrócił i w tym tygodniu jak zwolni się kanał to założę emulator.
ale czy to może mieć coś wspólnego z obrotami?

[ Dodano: 18-04-2018, 19:39 ]
byłem dzisiaj u elektryka.
zaczął od pomiarów baterii, pokazywało mu jakieś 14,3 po włączeniu klimy spadło na 12,? stwierdził że prawdopodobnie alternator.
ale odłączył baterie (nie wiem czemu) i odkręcił silniczek krokowy, teraz mam tak że obroty mam poniżej 500 i falują z włączoną klimą i bez. więc stwierdził że silniczek krokowy muszę jako pierwsze wymienić.
spotkał się ktoś z was z taką sytuacją? pytam bo taki silniczek krokowy kupować na chybił trafił to nie tania rzecz
starałem się po odłączeniu baterii nauczyć obrotów ale nic nie pomogło

[ Dodano: 18-04-2018, 19:42 ]
elektryk powiedział ze jak obroty tak zostaną to mam podkręcić śrubę od linki gazu, ale to chyba mija się z celem

Bzyk_R1 - 18-04-2018, 19:54

Starałeś się nauczyć? To jak zrobiłeś adaptacje czy nie? To nie jest nic trudnego. A elektryka powinieneś raczej zmienić. To nie polonez.
jaztom - 18-04-2018, 20:07

wiem że to nic trudnego bo już to kiedyś robiłem, opis znalazłem tu na forum - rozgrzać silnik, 10 minut zostawić na chodzie bez włączonej klimie, a potem 10 minut z klimą. tylko że po tej wizycie u elektryka to już sam nie wiem czy to tylko kwestia adaptacji czy to jakiś błąd.
nie wiem co z tym elektrykiem, zawsze był dobry (tak mi się wydawało). bo odłączył baterie a potem po podłączeniu jej podłączył komputer i szukał błędu.
tak czy inaczej to ja mam teraz problem krótko przed wyjazdem za granicę, cos ostatnio mój outek nie domaga.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group