Chcę Kupić Outlandera - KupiĘ O1T - prośba o ocenę.
Bzyk_R1 - 27-04-2018, 17:37
radek79 napisał/a: | desti napisał/a: | le przyjrzałbym się lakierowi. Na tej klapie wygląda nie nie oryginalny. |
tylna klapa rdzewieje na maksa więc nie ma co szukać oryginału |
Za 25.000zł można mieć już wymagania co do O1T, i oryginalne klapy to wcale nic nadzwyczajnego. Niemniej racja że gniją, jedne mniej drugie bardziej i akurat ten element malowany to nic strasznego. Trzeba tylko sprawdzić czy ktoś nie zrobił z niego garażu w Szwajcarii.
Rajax - 27-04-2018, 23:49
desti napisał/a: | 1 szwajcar i nie ma xenonów tylko soczewkowe lampy ewentualnie chińskie żarówki ksenonowe. Są pewne niuanse w O1 względem japoniec a szwajcar. Wygląda dobrze, ale przyjrzałbym się lakierowi. Na tej klapie wygląda nie nie oryginalny.
2 Pod maską wygląda na oryginał nie ruszany przód prosiłbym o zdjęcia tylnych nadkoli klapy i wózka. Po wymianie rozrządu ale ciekawe czy kompletnego bo jak pasek tylko to lipa.
3 Najgorzej wygląda a ESP to ciekawe kto mu założył. |
Ad.1 Jakie sa jeszcze różnice między japońcem i szwajcarem. Klepia to gdzieś indziej, czy po prostu inna wersja była na europę/szwajcarię. Miałem CRV szwajcara i byłem mega zadowolony.
Ad.2 No właśnie, ten drugi szwajcar i ma xenon. Oryginał czy dokładka ? Co do rozrządu, to wiesz co powie handlarz z Radomia, że wszystko ful a pasek rozrządu z drobinami złota założył
Ale zapytam o fotki i faktury z wymiany rozrządu.
Ad.3 Faktycznie trochę wsią podjeżdża
[ Dodano: 27-04-2018, 23:51 ]
Bzyk_R1 napisał/a: | radek79 napisał/a: | desti napisał/a: | le przyjrzałbym się lakierowi. Na tej klapie wygląda nie nie oryginalny. |
tylna klapa rdzewieje na maksa więc nie ma co szukać oryginału |
Za 25.000zł można mieć już wymagania co do O1T, i oryginalne klapy to wcale nic nadzwyczajnego. Niemniej racja że gniją, jedne mniej drugie bardziej i akurat ten element malowany to nic strasznego. Trzeba tylko sprawdzić czy ktoś nie zrobił z niego garażu w Szwajcarii. |
Absolutnie mnie nie odpycha malowana tylna klapa, przednie błotniki, czy nawet maska. Wszystko to można zmienić.
desti - 28-04-2018, 08:37
Nie wiem czy to reguła w nich. W wersji japońskiej masz sprzęgło o działaniu ciągnącym, szwajcar ma pchane. Wizualnie szwajcary nie mają relingów. Co do jakości montażu nigdy nie porównywałem
Bzyk_R1 - 28-04-2018, 09:01
desti napisał/a: | Nie wiem czy to reguła w nich. W wersji japońskiej masz sprzęgło o działaniu ciągnącym, szwajcar ma pchane. Wizualnie szwajcary nie mają relingów. Co do jakości montażu nigdy nie porównywałem |
Mógłbyś podać jakieś źródło? Chętnie poczytam bo pierwsze słyszę o innym sprzęgle.
Co do ksenonów, w żadnym z tych nie ma oryginalnych. Nie ma i koniec bez dyskusji. Jedyne fabryczne ksenony trafiały do O1T w lampach hella takich brzydkich z pojedyńczymi soczewkami. Wygląda to jak nakładki na oryginalne lampy.
desti - 29-04-2018, 09:03
Wszystko zaczeło się od tego, że miałem Turbiaka, który był lekko podkręcony na 220KM w czechach. Super to śmigało prze jeszzce 4 lata. Z czasem mapa zaczeła się rozjeżdzać, aż doszła prawie do 290KM nie wiem jak nie pytajcie, ale doszła i to w przeciągu niespełna miesiąca. Kiedy trafił do mechanika sprzęgło jeszcze jakoś wyglądało trochę fioletowe, ale docisk i łożysko to na wykończeniu. No i musiałem zacząć poszukiwania trwały ponad tydzień obdzwonione wszystkie sklepy i serwisy podane numery części. Wszędzie ta sama odpowiedz nie ma bo to wersja ciągnąca wysprzęglania chyba i nie ma możliwości nawet zamówienia bo mają jak już do zwykłego szwajcara wypychaną. Znalazłem takie pasujące sprzęgło dopiero w Anglii za 3 tyś z przesyłkom , ale w podobnym czasie a ebay znalazłem skrzynię biegów ze sprzęgłem do EVO 8 z rozbitego auta co miało niecały 1000km wcześniej robione to i w podobnej cenie wiadomo co kupione. Po wymianie wgrana seryjna mapa i to jest moje doświadczenie ze sprzęgłem.
Rajax - 23-05-2018, 16:40
No to niezły kibel może byc z tym sprzęgłem ...
W@sio - 24-05-2018, 01:03
Pierwsze słyszę z tym sprzęgłem. Ja mam u siebie sprzęgło Excedy dedykowane do evo 8-9, ale zmieniłem bo remap przekroczył 398Nm i nie trzymało (wg katalogu seria wytrzymuje właśnie tyle) koszt 1200 + robocizna
|
|
|