To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - FAT_EVO

Phobox - 21-06-2018, 07:29

Mały Up. W grudniu wymieniałem tłumik końcowy, bo stary był w stanie agonalnym. Po przestudiowaniu internetów oddałem do tej FIRMY i nie żałuję.
Chłopaki wiedzą co robią i podchodzą do tematu profesjonalnie POLECAM ;) .



Bzyk_R1 - 21-06-2018, 08:56

To o Tobie rozmawialiśmy w tej firmie ;-) też tam robiłem kwasiaka i również polecam.

Co tam masz za wydech teraz, jakie średnice i klocki?

wilkuuu - 21-06-2018, 17:11

moze jakis filmik jak gada :D
W@sio - 21-06-2018, 21:22

wilkuuu, wilkuuu wreszcie trafiłeś na słuszne forum!
Phobox - 22-06-2018, 13:42

Szybki film nakręcony dzisiaj rano po powrocie z pracy.

FILM

Aktualnie wymieniony tylko tłumik końcowy, reszta zostawiona w oryginale.
W przyszłości możliwe że będę usuwał katy oraz zmieniał kolektor.

wilkuuu - 22-06-2018, 16:34

Calkiem sympatycznie mruczy ☺
Phobox - 01-07-2018, 12:51

Pierdoła, ale od zera zrobiona samemu.
Alu mocowanie akumulatora, trochę mniej rdzy niż oryginał ;)
Manualne frezowane z blachy aluminiowej 30mm.

Efekt przed i po


mkm - 01-07-2018, 20:16

Jak coś "udoskonalasz" to chwilę pomyśl - to co zrobiłeś to bardziej gilotyna dla aku niż mocowanie :mrgreen:
Pawel1988 - 02-07-2018, 20:33

mkm napisał/a:
Jak coś "udoskonalasz" to chwilę pomyśl - to co zrobiłeś to bardziej gilotyna dla aku niż mocowanie :mrgreen:

Dlaczego jak gilotyna jakbyś mógł rozwinąć 😁

Phobox - 03-07-2018, 11:03

No właśnie też niezbyt rozumiem stwierdzenia 'jak gilotyna' :|
Powieszchnia dolegania jest kilka razy większa niż oryginału.
Jest też przefrezowanie na wymiar aku więc na boki się nie rusza.

Pawel1988 - 03-07-2018, 22:39

Dla mnie jest ok 😁mocowanie szerokie, przylega dużą powierzchnią i jest ładne.
mkm - 03-07-2018, 23:39

Akumulator pasujący do mocowania przymocowany jest "za ścianki" (zwróćcie uwagę na szerokość "łapek" przy drutach).
Siła jest rozłożona na boki akumulatora, a jego drgania, przez powierzchnie zminimalizowane.
To co idzie górą to już bardziej "ozdoba/łącznik".
Phobox, docisnął go "punktowo" od góry - jak nie będzie kontrolował luzu to belka zacznie ciąć.
Trzeba by ją jeszcze stuningować przez zastąpienie drutów czymś mniej elastycznym - one są teraz najsłabszym ogniwem.
Natomiast bezdyskusyjnie trzyma lepiej ten akumulator niż oryginalna :wink:

lolo.lolo - 11-10-2018, 20:56

witam,
przymierzam się do zmiany kierownicy w swoim O1T na tą z EVO i mam prośbę - po przeglądnięciu twojego tematu i kolegów którzy już zmieniali myślę iść w tą stronę co ty czyli przespawanie wieloklinu ... chyba mniej roboty niż w wersji kolegów ... z toczeniem/frezowaniem aluminium

... posiadasz może więcej zdjęć (niż te co w Twoim temacie) lub jakiś opis co po kolei - byłbym wdzięczny :mrgreen: ???
piszesz że wyciołeś wieloklin z EVO-no OK, dorobiłeś tuleje - co to za tuleja (z jakiego materiału, e którym miejscu i jakie ma zadanie), no i pospawałeś ... - obdzwoniłem paru gości i żaden nie podejmie się spawania aluminium z metalem - chyba, że to jakiś inny patent :shock: :P

W@sio - 12-10-2018, 09:02

Jest prostszy sposób, Zwierzu jak u siebie wrzucał to przełożył kierownicę i część drążka kierownicy - tą część z wieloklinem, do której mocuje się samą kierownicę. Pasuje P&P z Lancera CS
lolo.lolo - 12-10-2018, 09:06

W@sio napisał/a:
Jest prostszy sposób, Zwierzu jak u siebie wrzucał to przełożył kierownicę i część drążka kierownicy - tą część z wieloklinem, do której mocuje się samą kierownicę. Pasuje P&P z Lancera CS


zakupiłem już kiere z outka (tzw.dawca wieloklina :mrgreen: ), z evo juz mam i porozbierane wszystko tylko teraz sposób montażu, a ten "Phoboxa" chyba szybszy i ;epszy niż toczenie aluminium, tylko problem jest pospawania aluminium z metalem .....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group