Nasze Miśki - FAT_EVO
Phobox - 21-06-2018, 07:29
Mały Up. W grudniu wymieniałem tłumik końcowy, bo stary był w stanie agonalnym. Po przestudiowaniu internetów oddałem do tej FIRMY i nie żałuję.
Chłopaki wiedzą co robią i podchodzą do tematu profesjonalnie POLECAM .
Bzyk_R1 - 21-06-2018, 08:56
To o Tobie rozmawialiśmy w tej firmie też tam robiłem kwasiaka i również polecam.
Co tam masz za wydech teraz, jakie średnice i klocki?
wilkuuu - 21-06-2018, 17:11
moze jakis filmik jak gada
W@sio - 21-06-2018, 21:22
wilkuuu, wilkuuu wreszcie trafiłeś na słuszne forum!
Phobox - 22-06-2018, 13:42
Szybki film nakręcony dzisiaj rano po powrocie z pracy.
FILM
Aktualnie wymieniony tylko tłumik końcowy, reszta zostawiona w oryginale.
W przyszłości możliwe że będę usuwał katy oraz zmieniał kolektor.
wilkuuu - 22-06-2018, 16:34
Calkiem sympatycznie mruczy ☺
Phobox - 01-07-2018, 12:51
Pierdoła, ale od zera zrobiona samemu.
Alu mocowanie akumulatora, trochę mniej rdzy niż oryginał
Manualne frezowane z blachy aluminiowej 30mm.
Efekt przed i po
mkm - 01-07-2018, 20:16
Jak coś "udoskonalasz" to chwilę pomyśl - to co zrobiłeś to bardziej gilotyna dla aku niż mocowanie
Pawel1988 - 02-07-2018, 20:33
mkm napisał/a: | Jak coś "udoskonalasz" to chwilę pomyśl - to co zrobiłeś to bardziej gilotyna dla aku niż mocowanie |
Dlaczego jak gilotyna jakbyś mógł rozwinąć 😁
Phobox - 03-07-2018, 11:03
No właśnie też niezbyt rozumiem stwierdzenia 'jak gilotyna'
Powieszchnia dolegania jest kilka razy większa niż oryginału.
Jest też przefrezowanie na wymiar aku więc na boki się nie rusza.
Pawel1988 - 03-07-2018, 22:39
Dla mnie jest ok 😁mocowanie szerokie, przylega dużą powierzchnią i jest ładne.
mkm - 03-07-2018, 23:39
Akumulator pasujący do mocowania przymocowany jest "za ścianki" (zwróćcie uwagę na szerokość "łapek" przy drutach).
Siła jest rozłożona na boki akumulatora, a jego drgania, przez powierzchnie zminimalizowane.
To co idzie górą to już bardziej "ozdoba/łącznik".
Phobox, docisnął go "punktowo" od góry - jak nie będzie kontrolował luzu to belka zacznie ciąć.
Trzeba by ją jeszcze stuningować przez zastąpienie drutów czymś mniej elastycznym - one są teraz najsłabszym ogniwem.
Natomiast bezdyskusyjnie trzyma lepiej ten akumulator niż oryginalna
lolo.lolo - 11-10-2018, 20:56
witam,
przymierzam się do zmiany kierownicy w swoim O1T na tą z EVO i mam prośbę - po przeglądnięciu twojego tematu i kolegów którzy już zmieniali myślę iść w tą stronę co ty czyli przespawanie wieloklinu ... chyba mniej roboty niż w wersji kolegów ... z toczeniem/frezowaniem aluminium
... posiadasz może więcej zdjęć (niż te co w Twoim temacie) lub jakiś opis co po kolei - byłbym wdzięczny ???
piszesz że wyciołeś wieloklin z EVO-no OK, dorobiłeś tuleje - co to za tuleja (z jakiego materiału, e którym miejscu i jakie ma zadanie), no i pospawałeś ... - obdzwoniłem paru gości i żaden nie podejmie się spawania aluminium z metalem - chyba, że to jakiś inny patent
W@sio - 12-10-2018, 09:02
Jest prostszy sposób, Zwierzu jak u siebie wrzucał to przełożył kierownicę i część drążka kierownicy - tą część z wieloklinem, do której mocuje się samą kierownicę. Pasuje P&P z Lancera CS
lolo.lolo - 12-10-2018, 09:06
W@sio napisał/a: | Jest prostszy sposób, Zwierzu jak u siebie wrzucał to przełożył kierownicę i część drążka kierownicy - tą część z wieloklinem, do której mocuje się samą kierownicę. Pasuje P&P z Lancera CS |
zakupiłem już kiere z outka (tzw.dawca wieloklina ), z evo juz mam i porozbierane wszystko tylko teraz sposób montażu, a ten "Phoboxa" chyba szybszy i ;epszy niż toczenie aluminium, tylko problem jest pospawania aluminium z metalem .....
|
|
|