[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Galant kręci i nie odpala
JayChyl - 04-07-2018, 16:27
Hugo napisał/a: | Kopułka ani palec nie uszczelnią aparatu. Od tego jest uszczelka pod kopułką. |
Dokładnie, a w zestawie z kopułką (blue print marka jak dobrze pamiętam) chyba jest uszczelka - razem z kopułką. Tam dalej za aparatem jest druga uszczelka - dostępna na alle OEM za jakieś 25zł.
Podejrzewam, że chodzi o tę pierwszą z kopułką?
Hugo - 04-07-2018, 20:49
W zestawie z kopułką Blue Print na 100% nie ma uszczelki, bo znajomy kupował w zeszłym tygodniu i nie było. Przynajmniej z kopułką za ok. 120 zł, bo to japoński zamiennik. Blue Print sprzedaje też ori kopułkę za ok. 250 zł, ale tam nie wiem czy jest uszczelka w zestawie. Uszczelka pomiedzy kopułką a aparatem chroni przed wilgocią, tą druga to oring pomiędzy aparatem a głowicą i ona uszczelnia wyciek oleju z głowicy.
JayChyl - 05-07-2018, 00:00
Wycieku raczej nie ma. Sprawdzę to dopiero jutro. Tak czy inaczej taka uszczelka niewiele ochroni przed wilgocią, ja myślę, że to przez problem z masą nie chciał odpalić (np. brak zasilania na pompie paliwa albo na aparacie zapłonowym), który już się ujawniał wcześniej przez mrugające kontrolki ładowania + stanu poziomu oleju. Poczyścimy główne połączenia masy i jeszcze sprawdzimy kostkę (może nie łączy i nawet mała wilgoć powoduje brak napięcia (a przez to brak iskry), która jest podłączona do aparatu zapłonowego, wtedy się pojeździ i zobaczę, czy w deszcz i po staniu 3 dni bez odpalania znów będzie problem. Taki prosty zabieg pomógł już tu jednemu MM, a miał bardzo podobny problem. Jeżeli to pomoże, to dobrze, jeżeli nie, to będę szukał dalej w kierunku aparat zapłonowy/czujnik (chyba nazywał się TDS jak dobrze pamiętam).
snickowaty - 16-07-2018, 20:35
Słuchajcie, jest taka sprawa ze pompa paliwa ani świece nie dostają prądu, z kumplem myślimy ze to może być immo. Nowe objawy są takie ze check przestaje mrugać gdy odepnie się przekaźnik pompy paliwa ale wtedy zaczyna kręcić wentylator. Próbowaliśmy na dwóch kluczach i nic
robertdg - 16-07-2018, 20:45
Immo blokuje sygnał na wtryski, sprawdź kody błedów
snickowaty - 16-07-2018, 20:48
robertdg napisał/a: | Immo blokuje sygnał na wtryski, sprawdź kody błedów |
Próbujemy czytać błędy ale nie idzie. Check mruga równym tempem tylko. A po zwarciu 1 i 4 PINu nic się nie dzieje
robertdg - 16-07-2018, 20:52
snickowaty napisał/a: | A po zwarciu 1 i 4 PINu nic się nie dzieje | upewnij sie czy prawidłowe piny zwieracie
snickowaty - 16-07-2018, 21:23
Check mruga równym tempem przed zwarciem i po zwarciu pinow
Mruga szybciej jak się kręci silnikiem
[ Dodano: 16-07-2018, 21:33 ]
Nowy objaw: brak prądu na immo
[ Dodano: 16-07-2018, 21:59 ]
Https://imgur.com/a/aQJ03BP
jacek11 - 16-07-2018, 23:06
Check nie powinien migać,kiedy piny nie są zwarte.
Kostka na zdjęciu,to chyba nie jest immo.
snickowaty - 16-07-2018, 23:15
jacek11 napisał/a: | Check nie powinien migać,kiedy piny nie są zwarte. |
a miga bez przerwy :O
jacek11 napisał/a: | Kostka na zdjęciu,to chyba nie jest immo. |
to jest kostka która jest w tym:
a google mówi że to od immo :V
jacek11 - 16-07-2018, 23:25
A czy przypadkiem immo nie jest zawarte w ECU ? Może ktoś rozwieje wątpliwości ?
Bizi78 - 17-07-2018, 09:33
jacek11 napisał/a: | Może ktoś rozwieje wątpliwości ? |
Dobrze kolega mówi, to ecu immo .
Ogólnie opisywane jest to jako theft-proof.
jacek11 - 17-07-2018, 10:07
Faktycznie czyli ECU można wymienić bez kluczyka
Bizi78 - 17-07-2018, 11:19
Ja tylko nie wiem czy czasem ecu immo nie jest przypisane (zaprogramowane) do ecu silnika .
snickowaty - 17-07-2018, 11:23
tylko w takim razie co można sprawdzić, dlaczego nie dochodzi prąd do ecu immo ?
bezpieczniki sprawdzone i nie są przepalone.
|
|
|