Outlander II Ogólne - delikatne szarpanie
kajos - 20-07-2018, 14:25
to powrot paliwa
w nim moga byc banki powietrza
Aleksander1965 - 20-07-2018, 14:55
no właśnie a powinny być i czy ma to wpływ na pracę silnika?
kajos - 20-07-2018, 18:30
nie maja wplywu
to idzie spowrotem do zbiornika
Aleksander1965 - 04-08-2018, 17:08
rumburaque napisał/a: | jak na razie nic. Szarpanie jakby samo ustało, ale we wtorek ma iść do magika elektronika z tymi błędami. |
Cos kolego wiadomo z tym szarpaniem?
jachu1111 - 04-08-2018, 18:15
U mnie powiem tak nie ma szarpania tylko teraz nie wiem co pomogło . Tzn zatankowalem raz na shellu tego ich vpower do pelna i dolalem z LIQUID MOILY taki preparat do czyszczenia wtryskow . Pojechałem w trasę 400 km jazda autostradowa 140-180 km/h i szarpanie znikło . Także u mnie to Pomogło i się cieszę już mam zrobione z 5000 km i nic nie szarpie ale w między czasie tankowalem jeszcze z 3 razy tego vpower
Aleksander1965 - 07-08-2018, 12:47
czyli coś z wtryskami
jachu1111 - 07-08-2018, 16:22
Raczej tak bo pomogło . Teraz jest narazie ok i oby jak najdłużej
Aleksander1965 - 07-08-2018, 16:47
Jak nazywał sie ten preparat?
jachu1111 - 08-08-2018, 06:42
https://www.iparts.pl/cze...ASABEgJB2_D_BwE
[ Dodano: 08-08-2018, 06:42 ]
To ten preparat
[ Dodano: 08-08-2018, 06:42 ]
Najlepsza cenę miał w intercars
Aleksander1965 - 08-08-2018, 21:34
Wlałem dzisiaj ten specyfik Liqui Moly Diesel Spulung na pełen bak i zatankowałem do pełna Verve .Po przejechaniu 100 km znaczna poprawa brak szarpnięć i cicha praca silnika
jachu1111 - 09-08-2018, 06:19
Także koledzy flaszke rudej będziemy musieli wypić . Hahaha
[ Dodano: 18-08-2018, 10:10 ]
I jak ktoś jeszcze zdołał dodatek i widzi poprawę
rumburaque - 18-08-2018, 13:54
Jako że żona na co dzień nim jeździ to nie mogłem wyczuć dokładnie tego dławienia. Teraz jadąc na urlop przejechałem 4 tyś km to przyjrzałem się dokładnie. Dławienie występuje przy jeździe emeryt stajla 1800-2300 obrotów na każdym biegu. Przy ostrej dynamicznej jeździe szybko wkręcając go na obroty dławienia brak, tak jak i przy jeździe jednostajnie powyżej 2500 tyś obrotów. Spalanie 130-140 km/h wyszło 8.5 litra przy spokojnej jeździe 7.2 l. Mierzone od tankowania do tankowania bo komp zauważyłem przekłamuje o jeden litr. Przygoda jedna raz na autostradzie z zapiętym auto 4wd przy zjeździe z góry na 5 czy 6 biegu zapalił się chcek z spadek mocy. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownym moc wróciła a check zgasł sam po pewnym czasie. Co myślicie o tym dławieniu. Ja po konsultacji z drugim mechanikiem stwierdził że EGR a check nie zapala się nagminnie bo ma jeszcze jako taką sprawność. A może coś z turbiną "zakres obrotów"?
Generalnie auto fajne, spalanie akceptowalne. Jak chcecie to w wolnej chwili mogę zrobić porównanie wyjazdów wakacyjnych z Espace IV 2.0 dci Initiale
[ Dodano: 18-08-2018, 13:54 ]
Jako że żona na co dzień nim jeździ to nie mogłem wyczuć dokładnie tego dławienia. Teraz jadąc na urlop przejechałem 4 tyś km to przyjrzałem się dokładnie. Dławienie występuje przy jeździe emeryt stajla 1800-2300 obrotów na każdym biegu. Przy ostrej dynamicznej jeździe szybko wkręcając go na obroty dławienia brak, tak jak i przy jeździe jednostajnie powyżej 2500 tyś obrotów. Spalanie 130-140 km/h wyszło 8.5 litra przy spokojnej jeździe 7.2 l. Mierzone od tankowania do tankowania bo komp zauważyłem przekłamuje o jeden litr. Przygoda jedna raz na autostradzie z zapiętym auto 4wd przy zjeździe z góry na 5 czy 6 biegu zapalił się chcek z spadek mocy. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownym moc wróciła a check zgasł sam po pewnym czasie. Co myślicie o tym dławieniu. Ja po konsultacji z drugim mechanikiem stwierdził że EGR a check nie zapala się nagminnie bo ma jeszcze jako taką sprawność. A może coś z turbiną "zakres obrotów"?
Generalnie auto fajne, spalanie akceptowalne. Jak chcecie to w wolnej chwili mogę zrobić porównanie wyjazdów wakacyjnych z Espace IV 2.0 dci Initiale
Aleksander1965 - 20-08-2018, 09:49
Spróbuj zastosować preparat który zastosowaliśmy wcześniej może a noż...
kajos - 20-08-2018, 12:00
rumburaque napisał/a: | Jako że żona na co dzień nim jeździ to nie mogłem wyczuć dokładnie tego dławienia. Teraz jadąc na urlop przejechałem 4 tyś km to przyjrzałem się dokładnie. Dławienie występuje przy jeździe emeryt stajla 1800-2300 obrotów na każdym biegu. Przy ostrej dynamicznej jeździe szybko wkręcając go na obroty dławienia brak, tak jak i przy jeździe jednostajnie powyżej 2500 tyś obrotów. Spalanie 130-140 km/h wyszło 8.5 litra przy spokojnej jeździe 7.2 l. Mierzone od tankowania do tankowania bo komp zauważyłem przekłamuje o jeden litr. Przygoda jedna raz na autostradzie z zapiętym auto 4wd przy zjeździe z góry na 5 czy 6 biegu zapalił się chcek z spadek mocy. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownym moc wróciła a check zgasł sam po pewnym czasie. Co myślicie o tym dławieniu. Ja po konsultacji z drugim mechanikiem stwierdził że EGR a check nie zapala się nagminnie bo ma jeszcze jako taką sprawność. A może coś z turbiną "zakres obrotów"?
Generalnie auto fajne, spalanie akceptowalne. Jak chcecie to w wolnej chwili mogę zrobić porównanie wyjazdów wakacyjnych z Espace IV 2.0 dci Initiale
ten watek powinien byc w innym watku
ale jak jest to ...
4WD auto miej caly czas zalaczony -nie ma roznicy w spalaniu a auto lepiej rozklada moc na kola
EGR napewno do czyszczenia bo zawalony
brak ocy zalaczylo bo turbina zasyfiona ,mocniej deptac w gaz przy rozpedzaniu zeby rozruszac lopatki
[ Dodano: 18-08-2018, 13:54 ]
Jako że żona na co dzień nim jeździ to nie mogłem wyczuć dokładnie tego dławienia. Teraz jadąc na urlop przejechałem 4 tyś km to przyjrzałem się dokładnie. Dławienie występuje przy jeździe emeryt stajla 1800-2300 obrotów na każdym biegu. Przy ostrej dynamicznej jeździe szybko wkręcając go na obroty dławienia brak, tak jak i przy jeździe jednostajnie powyżej 2500 tyś obrotów. Spalanie 130-140 km/h wyszło 8.5 litra przy spokojnej jeździe 7.2 l. Mierzone od tankowania do tankowania bo komp zauważyłem przekłamuje o jeden litr. Przygoda jedna raz na autostradzie z zapiętym auto 4wd przy zjeździe z góry na 5 czy 6 biegu zapalił się chcek z spadek mocy. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownym moc wróciła a check zgasł sam po pewnym czasie. Co myślicie o tym dławieniu. Ja po konsultacji z drugim mechanikiem stwierdził że EGR a check nie zapala się nagminnie bo ma jeszcze jako taką sprawność. A może coś z turbiną "zakres obrotów"?
Generalnie auto fajne, spalanie akceptowalne. Jak chcecie to w wolnej chwili mogę zrobić porównanie wyjazdów wakacyjnych z Espace IV 2.0 dci Initiale |
|
|
|