To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Bawarczyk

Hugo - 04-11-2018, 16:26

No to silnik z VR-4, jeszcze mocniejszy niż ten co masz i bezawaryjny jak wolnossące 2,5 :mrgreen: Muszę się trochę ponabijać, bo jak widzę te nowe auta, które kosztują sporo kasy, a sypią się na potęgę to płakać mi się chce. W ogóle nie macie wrażenia, że im droższe auto i "bardziej" premium to bardziej się sypie?
mkm - 04-11-2018, 16:52

deejay napisał/a:
Trafiła sie mega okazja w firmie

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Na to czekałem :P
Dobra okazja nie jest zła... a megaokazja jest mega :rolleyes: :D

Czekam na SPA i uważam, że ze środka jeszcze da się więcej wyciągnąć 8)

czarny.marcin - 04-11-2018, 16:57
Temat postu: Re: "Bawarczyk"
deejay napisał/a:

Trafiła sie mega okazja w firmie z uszkodzonym silnikiem


ale kupę teraz produkują , wszystko takie - byle dla oka .

deejay - 04-11-2018, 17:56

Hugo napisał/a:
Muszę się trochę ponabijać, bo jak widzę te nowe auta, które kosztują sporo kasy, a sypią się na potęgę to płakać mi się chce. W ogóle nie macie wrażenia, że im droższe auto i "bardziej" premium to bardziej się sypie?


Hugo powiem ci tak . Widząc dzisiejszą motoryzacje i grzebiąc w niej od 1994 roku jestem w stanie wiele rzeczy i tematów przewidzieć i zapobiec usterce wymieniając wszystko profilaktycznie i na czas. Pewnych tematów i awarii sie nie przewidzi wiadomo . Żadne auto mnie nie zawiodło jak do tej pory . Nie przeraża mnie awaryjność aut , oczywiście i galant należy do tej elity. Są marki mniej i więcej się psujące , każdy z producentów nie jest idealny bo nie taki zamiar jest firmy i każdy ma coś za uszami :wink: Era 124D którym Mercedes strzelił sobie w piętę już dawno za nami . Teraz gdyby ktoś chciał mi podarować Galanta np z przebiegiem 80-100 tkm nawet bym go za darmo nie chciał znając jego słabe strony . To że motor w tym aucie jest w miarę wytrzymałą konstrukcją to jedyny chyba plus tego auta , chociaż i do ideału tak mu trochę brakuje .

Hugo - 04-11-2018, 18:54

deejay napisał/a:
Widząc dzisiejszą motoryzacje i grzebiąc w niej od 1994 roku jestem w stanie wiele rzeczy i tematów przewidzieć i zapobiec usterce wymieniając wszystko profilaktycznie i na czas.
Rozumiem, ale czy to jest normalne i czy normalnym jest, że producenci aut świadomie wsadzają kupujących na minę?
deejay - 04-11-2018, 19:03

Hugo tak samo jest z produktami RTV czy AGD każdy produkt jest tak zaprogramowany i posiada własny licznik żywotności . Czasy sie zmieniają i każdy oszczędza na materiałach tego nie unikniemy .
mkm - 04-11-2018, 19:18

deejay napisał/a:
Era 124D którym Mercedes strzelił sobie w piętę już dawno za nami .

To jest mit :wink:
Oni sobie strzelili w pięte swoimi inwestycjami, szefostwem, cięciami tam gdzie nie powinno się ciąć i słabym doborem podwykonawców.
W124 już nie był tym mitycznym niezniszczalnym Mercedesem to był początek fatalnego okresu dla Mercedesa :wink:
Teraz po latach (zwłaszcza w byłym bloku wschodnim) na siłe się Balerona robi na auto "kultowe" dopisując mit "niezniszczalności". :wink:
Niezniszczalność Mercedesa polega na tym, że jest mnóstwo ludzi, którzy chcą zainwestować sporo pieniedzy, żeby nim pojeździć.
Na W124 z 94 10tys za lakier? No problem.
Na Gala z tego samego roku? Chory człowiek! Wałkiem pozaprawiam :roll:
Koniec OT :P

sampler - 04-11-2018, 19:58

Jestem ciekawy co się stało w silniku. To motor N20?

Fanatycy BMW co nowszy model to twierdzą że to już nie to co kiedyś.

Fragu - 05-11-2018, 10:10

Czy przypadkiem w tych silnikach nie lubiły polecieć panewki?

Gratulacje - świetne auto! Czego można chcieć więcej?

mackbeth - 05-11-2018, 11:17

Gratulować i nic więcej nie można powiedzieć..

Swoją drogą: pracował w Renault, kupił Renault od klienta, Pracuje w BMW - kupił od klienta.

Jak będzie pracował w Porsche to? :biggrin: w :biggrin:

Hugo - 05-11-2018, 11:49

deejay, wiem właśnie. To straszne.
deejay - 05-11-2018, 12:43

Fragu napisał/a:
Czy przypadkiem w tych silnikach nie lubiły polecieć panewki?


Tak to motor N20. Problem panewek był ,a za jego przyczyna stał napęd pomy oleju . Ogniwa łańcucha się przycierały i dochodziło do uszkodzenia łańcucha wynikiem czego brak smarowania doprowadzał do podtarcia silnika. Temat do ogarnięcia , bo wymienia się kpl rozrządu plus nowy moduł napędu pompy oleju i po temacie. Rozbiorę i będę wiedział w czym problem.

Marcino - 05-11-2018, 12:54

mackbeth napisał/a:
woją drogą: pracował w Renault, kupił Renault od klienta, Pracuje w BMW - kupił od klienta.

Jak cena dobra i sam umie zrobić to jest okazja.

Piekna... też taka bym chciał. Troche po Turcji najezdziłęm się nowa 3ką w fajnym wypozazeniu z 8 stoponiowym automtem..... bajka:)

W weeknd siedziałem w 535 z 2007r..... nic jej nie brakowało łącznie z drewnem.... kupiona jako najdroższa na otomoto...

Olivia - 05-11-2018, 19:11

Gratuluje zakupu :)

Od momentu gdy kupiłam używane E91 i nowe W176 podzielam opinie że auta marek premium są naprawdę dobrze wykończone i spasowane.

Ciekawi mnie co w egzemplarzu który kupiłeś się skiepściło. I czy długie czasy wymian oleju silnikowego miały na to wpływ.

deejay - 05-11-2018, 22:34

Olivia napisał/a:
I czy długie czasy wymian oleju silnikowego miały na to wpływ.


Akurat w tym modelu silnika jest wada producenta w jakości łańcucha napędu pompy oleju .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group