[97-04]Galant EAxA/W - Padł rozrzad...
-Fenek- - 05-12-2018, 21:23
Żeby sprawdzić, czy pasek nie jest przestawiony (albo urwany) nie trzeba mechanika i można to sprawdzić samemu.
Co do naprawy, to raczej lepszą opcją będzie kupienie nowego silnika, bo remont przy kolizji z zaworami to w najlepszym wypadku wymiana całej głowicy i tłoków, a w najgorszym jeszcze cylindrów i dołu silnika. Czyli po prostu wszystko trzeba by wymienić, żeby było dobrze zrobione.
Hugo - 05-12-2018, 21:37
monikamail2, lepiej kupić inny sprawny silnik i przełożyć. Jak dostały zawory to na 99% wszystkie 16 szt. dostało. Niestety nie wiadomo ile po takim strzale wytrzyma dół silnika (tłoki, korbowody i wał). Ten silnik jest bardzo kolizyjny.
Krzyzak - 06-12-2018, 09:52
Hugo napisał/a: | nie wiadomo ile po takim strzale wytrzyma dół silnika | święte słowa - raz tak robiłem silnik, tylko góra bo tak chciał właściciel - po zmontowaniu po 500km silnik lekko osłabł, ale dalej pracował w miarę dobrze, tylko zaczął oleju brać ogromne ilości
po zdjęciu czapki - w tłoku dziura wielkości 5zł...
|
|
|