[02-06]Lancer CS0 - Brak mocy na ciepłym silniku
plecho1 - 10-07-2019, 11:02
mani3kmzks, sprawdzałeś programem diagnostycznym jakie wartości mają korekty paliwowe, jak pracuje sonda lambda, jaką wartość ma podciśnienie w kolektorze? Pomiary muszą być na biegu jałowym na rozgrzanym silniku pracującym bez obciążenia typu klima, światła, ma pracować sam silnik.Te dane mogą sporo podpowiedzieć czy to jakiś problem po stronie samochodu czy instalacji LPG.
dekoder87 - 10-07-2019, 11:03
Wielkie dzięki za odpowiedzi.
Bizi78 - 10-07-2019, 13:00
Skoro inny numer to może się czyms różnić .
mani3kmzks - 10-07-2019, 14:58
Ciśnienie w kolektorze 4-4,5 PSI.
F/T -1,6 do +2,3 na postoju
stf -1,6 do +2,3 na postoju
czy tak się może dziać od "słynnych" świec brk6 made in france zamiast japan?
Bizi78 - 10-07-2019, 16:44
Poniżej wykaz modeli w jakich były stosowane wtryski takie jak w lancerze CS 1.6.
Czyli takie same wtryski były nawet w galantach EA z silnikiem 2.5V6 niezależnie od rocznika.
plecho1 - 10-07-2019, 18:40
mani3kmzks, parametry w normie. A na jakim paliwie to sprawdzałeś?
mani3kmzks - 10-07-2019, 19:06
na lpg oczywiście.
no właśnie parametry w normie a zapłon "se lubi wypadnąć"
świece? mam chyba ngk made in france....
Gdzie kupić prawdziwe ngk made in japan?
Bizi78 - 10-07-2019, 19:50
mani3kmzks napisał/a: | Gdzie kupić prawdziwe ngk made in japan? |
Najszybciej w ASO .
mani3kmzks - 12-07-2019, 19:26
u ruskich jest taki temat:
zwykła świeczka NGK 2 dolce sztuka z groszami- tanio nawet bardzo ale czy to nie jest też shit made in france?
po OEM numerze świeczki oznaczone jako mitsubishi(oczywiście też NGK) zwykłe po 5 dolców ale jak patrzyłem na partsouq po tym numerze to pokazuje świece zapakowane w pudełko mitsubishi z logiem ngk i oznaczeniem made in japan. wychodzi niecałe 20zł za sztuke- tragedii nie ma też ale czy warto?
a może po prostu zamówić tu w polsce irydówki z NGK które(poprawcie mnie jak się mylę) mają zawsze produkcję w japoni? wie ktoś może? 160zł komplet
krzychu - 12-07-2019, 20:13
Ja kupiłem takie jak podane w instrukcji, kiedyś założyłem taki temat:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=449154
I tam zapisałem, że w instrukcji do 1,6:
NGK BKR6E-11, DENSO K20PR-U11, CHAMPION RC8YC4
Nie kombinowałbym tylko wziął te NGK.
mani3kmzks - 12-07-2019, 20:25
przecież piszę o świecach NGK powyżej...
Nawet dokładnie chodzi mi o takie bkr6e-11 i wiem że takie są dedykowane jednak problemem tych świec jest częsta "podrabialność" i gorsza jakość Made in France na którą od paru lat się narzeka - ja niestety mam wrażenie też mam pecha. Swoją drogą nikt nie miał z nimi problemu?
Drugie rozważanie dotyczyło irydowych : BKR6EIX-11.
Bizi78 - 12-07-2019, 20:36
Nie znam się ale do gazu to chyba lepsze są irydowe .
Ogólnie za 4 świece NGK BKR6E-11 w ASO płaciłem 75zł, tylko to było w 2016r .
mani3kmzks - 12-07-2019, 20:41
Też tak słyszałem. Choć niektórzy jak np. Użytkownik balon smigaja na gazie 200tysi na zwykłych ngkach i auto jedzie. A moje na irydowych boschach nie chciało więc raz się przejechałem Dobrze że mi podeszly do sharana. Teraz myślę nad czymś lepszym niż zwykle bkr6e-11 made in france np. Wyżej wspomniane bkr6 irydowe (są robione w japoni?)bo mam nowe cewki świece kable kompreche 15 a auto muli i dużo pali odczyty sondy jak wyżej przedstawiłem poprawne i weź tu bądź madry- naslabszym ogniwem wydają się świeczki. Cewki Delphi kable OEM
Bizi78 - 12-07-2019, 20:48
mani3kmzks napisał/a: | Użytkownik balon smigaja na gazie 200tysi na zwykłych ngkach i auto jedzie. |
Tylko ludzie zmniejszają dodatkowo przerwę na świecy.
Ogólnie irydowe zmienia się co 90kkm a zwykłe co 45kkm.
Ja bym kupił oryginalne NGK BKR6E-11 Made in Japan w ASO, zmniejszył przerwę i wymieniał co powiedzmy 30kkm .
mani3kmzks - 12-07-2019, 20:50
No właśnie celowo podałem tego użytkownika który na 1.6 lpg wykrecil 200 tys bo sledzilem jego posty i wiem że używa ngk i nie zmniejsza przerwy
|
|
|