[02-06]Lancer CS0 - Zagazować Lancera?
juar_78 - 24-01-2019, 15:03
Kosmopolak napisał/a: | No wlasnie o to chodzi, tez o tym troche czytalem.
Teraz pytanie czy cos by z tego sensownego poskladal... |
A skąd jesteś w Polsce?
Kosmopolak - 24-01-2019, 15:14
juar_78 napisał/a: | Kosmopolak napisał/a: | No wlasnie o to chodzi, tez o tym troche czytalem.
Teraz pytanie czy cos by z tego sensownego poskladal... |
A skąd jesteś w Polsce? |
Z Kozienic, jednak rzadko tam bywam. A chodzi o ewentualne przeglady, naprawy itp. A bede mieszkal w Oranienburgu za chwil pare. A teraz mieszkam tez w DE ale w Badenii.
juar_78 - 24-01-2019, 20:51
Kosmopolak napisał/a: | juar_78 napisał/a: | Kosmopolak napisał/a: | No wlasnie o to chodzi, tez o tym troche czytalem.
Teraz pytanie czy cos by z tego sensownego poskladal... |
A skąd jesteś w Polsce? |
Z Kozienic, jednak rzadko tam bywam. A chodzi o ewentualne przeglady, naprawy itp. A bede mieszkal w Oranienburgu za chwil pare. A teraz mieszkam tez w DE ale w Badenii. |
Bo warsztat, w którym ja montowałem, chyba wstawiał LPG do aut na niemieckich tablicach. Tak mi się wydaje, więc może mają jakieś doświadczenie. Ale ja jestem ze Śląska.
Tygr - 24-01-2019, 21:05
Kosmopolak, ja gazowałem 1.6.
Miasto 10L lpg
trasa 8L lpg
zwróciła się po niecałych 20k km
juar_78 - 24-01-2019, 21:24
Tygr napisał/a: | Kosmopolak, ja gazowałem 1.6.
Miasto 10L lpg
trasa 8L lpg
zwróciła się po niecałych 20k km |
U mnie w 2.0 tak przeciętnie wychodzi do 11 LPG. Pewnie połowa to miasto. Ostatnio trasa Katowice - Zielona Góra, a więc cały czas prawie autostrada oraz ekspresów, prędkość przerwa zająca pewnie ok. 130, czasem trochę wolniej, czasem szybciej - wyszło 11,5 LPG. Najmniej chyba (trasa, delikatna jazda) to 9,5 LPG wyszło. Ale wiadomo, 4g63 to mistrz oszczędności raczej nie jest .
Kosmopolak - 26-01-2019, 20:26
Dobra już się zdecydowałem, chciałbym zamontować gaz, w przeciągu 2 najbliższych miesięcy, może mi ktoś doradzić jakiś dobry warsztat w pasie granicznym z DE od Zielonej Góry po Szczecin?
Instalacja ma mieć homologację na Niemcy, bo mam blachy niemieckie, rozważałem przerejestrowanie na polskie blachy, by mieć wybór lepszy w gazie , ale to się nie kalkuluje w ogóle(kwestia ubezpieczenia)...a do tego ciągłe kontrole i większe ryzyko...wiele powodów
Więc zostają blachy niemieckie i tu się ponoć pojawiają problemy w doborze sensownej instalacji, jak już kolega plecho1 wspomniał mi, można coś sensownego zamontować na Niemcy? Bo jak nie to sobie daje z tym spokój, szkoda nerwów i kasy jakbym miał mieć ciągle naprawy,serwis,problemy i brak samochodu.
Pozdrawiam.
Bzyk_R1 - 26-01-2019, 21:24
Kosmopolak, pewnie czytałeś o ekg.onz.115:
https://gazeo.pl/informacje/wiadomosci/Niemcy-zmieniaja-przepisy-koniec-montazy-w-Polsce,wiadomosc,9935.html
A ku mojej uciesze AC ma produkt który posiada homologację więc nie trzeba się ograniczać do BRC:
https://gazeo.pl/informacje/instalacje/produkty/Nowoczesny-STAG-400.4-DPI-z-norma-R115,artykul,10162.html
A tutaj stanowisko AC:
https://www.ac.com.pl/pl-...iczne-niemiecka
Teoretycznie więc problemu nie ma. A warsztaty łatwo znajdziesz w wykazie serwisów autoryzowanych. Kwestia doczytania opinii o wybranych na lpg.forum
Kosmopolak - 27-01-2019, 13:54
Bzyk_R1 napisał/a: | A warsztaty łatwo znajdziesz w wykazie serwisów autoryzowanych |
Dzięki, najbliższy autoryzowany serwis byłby Unigas w Poznaniu , ewentualnie Unigas we Wrocławiu. Na google maja oba dobre opinie, szczególnie ten wrocławski. Pytanie jak często trzeba się pojawiać w celu przeglądu i innych spraw? Żeby to nie było uciążliwe zbytnio, bo do Poznania będę miał 300 a do Wrocka 400km.
Naprawy optymistycznie wykluczam:)
PS jak dobrze wyczytałem ten AC STAG to polski produkt? No to można jeszcze polskie wspierać, tym bardziej, że jakościowo chyba to jest w porządku, nie?
plecho1 - 27-01-2019, 16:36
Produkty Staga mają dobrą jakość. Jak ktoś to dobrze zamontuje i wyreguluje to z instalacją przez około 100 tys km nie powinno być problemu.
Bzyk_R1 - 27-01-2019, 20:39
Kosmopolak, pierwsze strojenie robisz po 1000km, kolejne co 10.000km. Oczywiście żeby utrzymać 2 letnią gwarancję. Potem możesz sobie kupić soft do lpg i nauczyć się podstaw diagnostyki i strojenia. A filterki co 10.000 to się robi przy piwku dla relaksu
plecho1 - 27-01-2019, 21:39
Pierwsze strojenie robi się odrazu po montażu, po 1000km ewentualnie dostrojenie jak jest taka potrzeba jak ewentualnie wtryski zmieniły wydatek.
|
|
|