To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Wahacz czy sworzeń?

kris80 - 26-02-2011, 22:19

A co sądzicie o sworzniach Yamato, Delphi, Nipparts lub Oyodo? Warto w to inwestować czy lepiej kupic GMB lub TRW.
j-rules - 26-02-2011, 22:35

oyodo są jak na swoja cene niezle, ale najlepiej kupic CTR - bedzie cena podobna a jakosc bardzo wysoka
rysiul - 26-02-2011, 23:06

Sworznie LEMFORDER'a też mają dobą opinię. W moim autku 2 miesiące temu zaaplikowałem właśnie takie sworznie i puki co dają rade.
kris80 - 27-02-2011, 08:14

Skoro jestesmy przy wahaczach to jaki tulejki kupić? Też są jakieś polecane firmy?
Hugo - 27-02-2011, 10:37

kris80 napisał/a:
A co sądzicie o sworzniach Yamato, Delphi, Nipparts lub Oyodo? Warto w to inwestować czy lepiej kupic GMB lub TRW.
Na częściach YAMATO już się 2 razy nieźle przejechałem. Ich jakość znacznie spadła w ostatnim czasie. Nie polecam. NIPPARTS to pakowacz, nigdy nie wiadomo na co trafisz, akurat mam w Galancie przedni prawy wahacz z Nipparts-a i jest OK już długi czas (tfu, tfu). OYODO to samo co YAMATO. Delphi to polski szmelc. GMB lub TRW będą dobre, lub Lemforder-a, jeśli produkuje.
j-rules napisał/a:
najlepiej kupic CTR - bedzie cena podobna a jakosc bardzo wysoka
CTR produkuje fabryczne części zawieszenia min. do Hyundai-a i Kii. W Galancie łączniki tylnego stabilizatora YAMATO po roku się rozsypały, teraz zamówiłem właśnie CTR. Cena dokładnie ta sama, 53 zł/szt. Zobaczymy. Jutro montaż.
kamir - 07-03-2011, 22:27

Witam

Szykuje mi się wymiana sworznia wahacza i mam kilka pytań:
Czy jeżeli na prawym tylko mam luzy lepiej wymienić oba czy 1 sztukę mogę spokojnie wymieniać ( i tak później trzeba zrobić zbieżność )
Czy oba poniższe sworznie będą pasować:
http://allegro.pl/sworzen...1475062692.html
http://allegro.pl/sworzen...1449939322.html
Jeżeli tak to który wybrać??
CTR nie wymaga wybijania.... ( chyba, że się mylę... )
Proszę o poradę...

Saqu - 07-03-2011, 22:33

http://allegro.pl/wahacz-...1450633151.html

zaznaczam, że chodzi mi tutaj o zdjęcie nie o aukcje ;)

czyli jak widzisz ten sworzeń CTR nijak nie pasuje do takiego wahacza ;)

j-rules - 07-03-2011, 22:36

przeciez napisali ze zdjecie poglądowe :P
kamir - 07-03-2011, 22:37

Saqu, Wielkie dzięki. może mi podpowiesz, czy do wymiany tego sworznia jest niezbędna prasa??
Czy lepiej wymienić 2 szt czy jedną, czy może całe wahacze...??

Saqu - 07-03-2011, 23:10

U nas w GDI wymieniane było bez prasy, i wymieniany tylko ten który stukał. Geometri jako tako robić nie trzeba, o ile drążki nie będą rozpinane itp.
kamir - 08-03-2011, 11:27

Saqu, Dzięki.

A wie kto może jak sytuacja wygląda w silniku SOHC??
Wydaje mi się, że tak samo... ale pewny nie jestem...

Jasskier - 08-03-2011, 19:14

Przy wymianie sworznia w SOHC do wyciśnięcia wystarczy zwykłe imadło. Problem może by z wybiciem sworznia z zwrotnicy, jak już wyjdzie to jest z górki.
A i mogą byc różne średnice otworu w wahaczy na sworzeń. Popularna jest średnica 39.8mm ale też są ciut większe rozmiary ale słabo dostępne.

przemekx303 - 08-03-2011, 23:12

bierz Lema jedna z najlepszych marek na ryku , ja w T4 zrobiłem już na nich 60 tyś. i dalej spokój i cisza , w cari mam ją z prawej strony od grudnia i prawie jak nowa . Problem może być po włożeniu nowego sworznia bo bedzie za lużno siedział więc migomat i do dzieła - a tak mam z lewej strony sworzeń Delfy niestety ale jeszcze się trzyma
kamir - 09-03-2011, 21:07

Dzięki Panowie za podpowiedzi, niestety nie mogę wcisnąć " pomógł ".
Kupuje sworzeń CTR i w przyszłym tygodniu wymiana. Pozdrawiam

przemekx303 - 07-05-2011, 23:38

Jasskier napisał/a:
Przy wymianie sworznia w SOHC do wyciśnięcia wystarczy zwykłe imadło. Problem może by z wybiciem sworznia z zwrotnicy, jak już wyjdzie to jest z górki.
A i mogą byc różne średnice otworu w wahaczy na sworzeń. Popularna jest średnica 39.8mm ale też są ciut większe rozmiary ale słabo dostępne.

kolego Jasskier wiesz może coś więcej na temat tych sworzni z większą średnica , bo chyba one u mnie powinny być zamontowane . Z jednej strony mam zaspawany , a z drugiej niby było dobrze , ale już nie jest dostał luzu i lata w wahaczu . Może były jakieś różnice w montowanych wahaczach co do wersji



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group