Nasze Miśki - Jechana Kotwica - Galant GDI
Hugo - 01-06-2019, 09:04
Ładuj 2,5 V6 i heja. Silnik niezniszczalny i fajnie się odpycha, pokochasz to auto na nowo.
Układ kierowniczy i pompa paliwa w zbiorniku są takie same jak w GDI. Zmieniasz tylko układ wydechowy, kompletny silnik z osprzętem i poduszką przy rozrządzie, wiązką elektryczną i oczywiście ECU silnika, licznik, dzwon skrzyni biegów, a najlepiej cała skrzynię na automatyczną z linką biegów i wybierakiem w kabinie. I tyle.
BartWiksa - 01-06-2019, 22:51
robertdg, Na pewno szansa zakupu Gala w stanie zadowalającym w cenie 15k byłaby większa. Części nawet świeżo wymienione nie gwarantują satysfakcji. Tzw. poprawka. Na części z najwyższej pułki mnie nie stać. Staram się spojrzeć na to wszystko z innej strony. Mam szanse poćwiczyć sobie ten temat w praktyce. Nawet gdyby ten projekt skończył na panewce nie wiem czy wyleczyłbym się z Galanta.
Jeżeli dopisze pogoda to wezmę kilka dni urlopu i będę szukał przyczyny namakania wykładziny od strony pasażera przód/tył. Zdejmowanie poszycia/wyjmowanie foteli itp.
taki poligon mechaniki w Galu. Nawet mnie to kręci.
BartWiksa - 01-06-2019, 22:53
Hugo, Jak najbardziej. Mimo wszystko dawca potrzebny.
savagger995 - 09-06-2019, 19:34
Kupuj całego ja już zakupiłem cały samochód 2,5v6 do swapa do mojego 2.0 .
BartWiksa - 10-06-2019, 22:00
savagger995, Powodzenia ze swapem. Też jestem aktualnie w trakcie poszukiwań. Może coś się wykluje. Chyba że mi podkupiłeś
savagger995 - 11-06-2019, 19:56
Raczej nie podkupiłem bo zakupiony w Niemcowni
BartWiksa - 20-06-2019, 23:01
savagger995, Mam pytanie. Jestem na kupnie dawcy na zagranicznych blachach. Auto ma opłaconą akcyzę. Czy po wyjęciu silnika i innych części dalej muszę szukać autozłomu który łaskawie mi go zezłomuje? Czy raczej mogę sobie trupa trzymać obok domu rozłożonego na czynniki pierwsze?
savagger995 - 21-06-2019, 23:19
Jeżeli samochód nie został zarejestrowany w Polsce to nie figuruje on w rejestrze tak jakby go nie było fizycznie. A ze zostal wyrejestrowany w niemczech to mozesz go sobie trzymać spokojnie pod domem chyba ze masz wscibskiego sąsiada który cię zgłosi na policje i wtedy mogliby się doczepić. Karoserię po wycięciu numerów bądź po przeszlifowaniu możesz sprzedać na złom.
savagger995 - 21-06-2019, 23:23
Hugo pytanie do cb napisałeś ze wiązka pompy się nie różni ale gdzieś wyczytałem na forum ze miał ktoś z nią problem i jednak trzeba wymienić i ja.
savagger995 - 21-06-2019, 23:35
A i kupuj najlepiej z podobnego rocznika do twojego ponieważ polif ty mają aluminiowe sanki z przodu i inna maglownice.
Hugo - 22-06-2019, 10:32
savagger995, kolega skobalt wsadzał do swojego 2,0 16V z 2001 r. 2,5 V6 z 1998 r. i pompa paliwa nie miała zasilania i auto nie odpaliło. Problemem były zamienione miejscami piny pompy w kostce na prawym przednim słupku. Maglownica i wózek zawieszenia nie mają żadnego znaczenia podczas przekładki silnika. Nawet lepiej kupić V6 po 2000 r. bo można sporo kasy odzyskać po sprzedaży maglownicy.
BartWiksa - 22-06-2019, 17:34
Wiązka będzie wymieniona bo jest w słabym stanie.
Rozpocząłem wybebeszanie wnętrza Kotwicy pod swapowanie, konserwację i poszukiwanie wlewającej się wody do kabiny.
No cóż. Kwiatki piękne znalazłem.
A oto co znalazłem pod wykładziną....
... była jeszcze ususzona śliwka...
Potencjalny dawca to 2.5 v6 z podobnego rocznika bez HC licznika niestety.
Zauważyłem plamy pod samochodem. Po analizie wyszło jednak że to płyn z układu kierowniczego. Wyciek gdzieś w okolicy zbiorniczka. Kurde..
BartWiksa - 22-06-2019, 17:38
savagger995, Cytat: | Jeżeli samochód nie został zarejestrowany w Polsce to nie figuruje on w rejestrze tak jakby go nie było fizycznie |
No tak. Ale akcyza zapłacona. Czy ten fakt nie oznacza że samochód fizycznie jest w danym kraju?
savagger995 - 22-06-2019, 19:04
To samo pytanie zadałem osobom którzy zawodowo się zajmują ściąganiem aut z zagranicy i mówił, że opłacona akcyza nie powoduje zarejestrowania samochodu i nie powinno być problemu.
BartWiksa - 22-06-2019, 19:29
savagger995, Tego się będę trzymać. Dzięki
|
|
|