Pajero II - [2.8 TD] Ustawienia pompy T/N lub przesunięcie
szofer33 - 22-09-2019, 19:42
Witaj. Kolego robiłem Twój test i nie wiele to pomaga. Zmieniłem też świece bo mi jedną upaliło co od razu zobaczyłem (czarny dymek po odpaleniu) i przy okazji sprawdziłem napięcie na listwie do świeć. Było 12,6V ale co ciekawe listwa jest zasilana dłużej niż kontrolka w kabinie pokazuje. Kontrolka zgasła a listwa ma napięcie jeszcze ze 2-3 sekundy. Teraz wiem że trzeba poczekać z odpalaniem po grzaniu jeszcze chwilkę.
Może ja jestem za bardzo przejmujący się takimi sprawami, jak z tym dłuższym odpalaniem i może się do tego przyzwyczaję, ale pamiętam mojego miska jak zimny czy ciepły palił na minimalny dotyk kluczyka.
Fakt, że teraz pracuje bardziej twardo a wcześnie przed regeneracją pompy to tak miękko bez tego małego terkotu pracował silnik.
|
|
|