To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - 2.4 MIVEC 170 KM i LPG - wasze doświadczenia - podsumowanie

plecho1 - 13-03-2020, 09:03

Tak jak napisali koledzy wyżej, niech gazownik ustawia jak powinno być bo żadne błędy nie powinny wyskakiwać a jak się pojawiają to nie najlepiej jednak świadczy o tym gazowniku bo dobrze wykonana instalacja i dobrze wyregulowana nie powinna dawać żadnej różnicy w jeździe.
Firma Alex to producent wtryskiwaczy Barracuda :) Reduktor ACR01 czarny do 150KM jest jedynym chyba ewenementem bo obrabia prawie 200KM :) ale bywa zawodny co zależy od partii. Jedne wytrzymają bez problemów ponad 100 tys a inne i po 20 tys mają problemy z ciśnieniem. Do około 250KM świetny i niedrogi jest reduktor Magic 3 Compact.
Jeśli reduktor puszcza w podciśnienie to lepiej odrazu go wymienić bo to może być niebezpieczne, może dojść do wybuchu kolektora ssącego podczas odpalania auta.
Jeśli reduktor jest dobrany odpowiednio do mocy a instalacja przełącza się na benzynę przy gwałtownym przyspieszaniu to oczywiście może być jego wina ale tez bardzo często tego przyczyną jest zła regulacja górnego zakresu a w zasadzie jej brak. To właśnie regulacja z sondą AFR za to odpowiada. Wielu gazowników to bagatelizuje a wtedy ten zakres jest najczęściej bardzo przelany a więc wtryski leją wtedy jak z wiadra więc ciśnienie spada na tyle że instalacja się przełącza na benzynę. Auto na dodatek pali więcej i jest bardziej mułowate przy przyspieszaniu.

PeWu_88 - 31-05-2025, 21:10

Patrząc na datę ostatniego posta, czuje się jak ostatni naiwniak licząc, że ktoś mi odpowie jednak nie mam nic do stracenia a temat idealnie wpisuje się w kontekst mojego pytania.

Jeśli zdecyduje się na zakup OT2 to będzie to PB. Interesuje mnie kwestia prześwitu i zabezpieczenia zwisającej pod autem butli. Na jednym z ogłoszeń zauważyłem, że butla wystaje dość poważnie poniżej zderzaka. Może kwestia perspektywy a może nie.
Trochę bez sensu brać auto 4x4 i zastanawiać się czy nie będę szorować butlą jadąc po polnych koleinach.
Jak to wygląda u Was Panowie? Da się jakoś zminimalizować "zwis"? Butla w bagażniku zabiera potrzebną mi przestrzeń czyniąc go niepraktycznym.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group