To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Turbina nie daje pełnej mocy. Wilgoć na czujnikach?

luk94 - 04-10-2019, 08:35

Nie wiem, za 50 zł to moim zdaniem szkoda się bawić w czyszczenie tylko zapodać nowy, dziś mogę powiedzieć że to całkiem inne auto. Wstaje na 3 biegu i ładnie sie rozpędza. Wreszcie odzyskałem moment obrotowy... :D
potentator - 04-10-2019, 08:39

OKi ,trochę drożej bo 120 zł , ale powiedz mi jeszcze jakie śruby tam są do odkręcenia? Jaki klucz trzeba?
kajos - 04-10-2019, 09:45

sprawdz jeszcze czy klapa gaszaca otwiera sie na maxa
najlepiej to ja zablokoac calkiem otwarta (na czas proby) i sprawdzic moc

u mnie tak bylo ze nie otwierala sie calkiem bo zaolejona byla-a zadnego bledu nie wyswietlalo

potentator - 04-10-2019, 14:03

Jakie śruby są przy tym czujniku? Bo jak takie jak przy przepływomierzu to problem z odkreceniem będzie
kajos - 04-10-2019, 18:44

takie same
tragedia tym bardziej ze tam lubi byc mokro wiec zardzewiale beda

potentator - 04-10-2019, 21:04

Poleglem nie odkrecilem, kręcą się razem z tuleja w plastiku, jutro następna próba jakieś rady?
luk94 - 07-10-2019, 08:17

A gdzie ta klapa gasząca jest?
szeryf85 - 07-10-2019, 09:06

Przy EGR.
potentator - 07-10-2019, 23:38

Udało się odkręcić czujnik, był olej na nim. Auto chodzi lepiej, płyn niej przyspiesza. Myślę jeszcze czy zawór magnetyczny nie przeczyść c. Ten co steruję grucha od turba
szeryf85 - 08-10-2019, 07:58

Wyczyściłeś czujnik czy wymieniłeś?
Ja u siebie mam dołożony zawór N75, bo ten zespolony nie dawał już rady i turbo nie dmuchało tak jak powinno.

luk94 - 08-10-2019, 10:27

Ja zmieniałem jest duzo lepiej ale jak zimny to jeszcze trochę sie muli.
potentator - 08-10-2019, 14:17

co to znaczy dołożony? Jak go podpiąłeś?
kajos - 08-10-2019, 20:08

luk94 napisał/a:
Ja zmieniałem jest duzo lepiej ale jak zimny to jeszcze trochę sie muli.

u mnie jak zimny tez muli
moze to jakies zabezpieczenie jest zrobione przez mitsubishi

zakupilem program do diagnostyki i tam napisali mi ze sterownik tego silnika jest calkiem inny niz w VW

luk94 - 25-11-2019, 14:49

I jak ruszyło coś u Ciebie? Teraz w te wilgotne dni strasznie to auto zmielone i wydech okopcony na czarno...
kajos - 25-11-2019, 15:32

ja zmienilem klape gaszaca i caly zawor EGR
dostal pelna moc :)
ale kontrolka checkengine sie zapala i pokazuje blad zaworu egr
wprawdzie nie raz jak skasuje ten blad to sie nie zapali na cieplym silniku
spadkow mocy czy dynamiki nie ma jak kontrolka sie pali



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group