To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Błąd P101

arturo12 - 21-12-2019, 17:36

Pod obciążeniem tj jakie obroty bo te dane co podałem ma na wolnych. Zastanawiam się czy to szarpania może być winą egr ma około rok
kajos - 21-12-2019, 18:55

EGR nie

maxymalnie jak depniesz na 3 lub 4 biegu przy obrotach okolo 2000-2500 maxymalnie musi dac 2,4 bar na
programie (1,4 + 1 atmosfera w pogodzie)

na wolnych obrotach prawie wcale nie biedzie cisnienia sprezarki

arturo12 - 22-12-2019, 10:37

Dzisiaj sprawdziłem doładowanie na wolnych 0.07bar przy 2500obrotów na trzecim biegu 0.67 - 0.75bar Proszę o pomoc
kajos - 22-12-2019, 12:40

nie masz wcale cisnienia
gdzies ucieka

do sprawdzenia sa rurki od turbosprezarki poprzez intercooler konczac na silniku
gdzies jest dziura

chyba ze wirnik sie upieprzyl ale to bardzo zadka awaria (tak mi kiedys w ciezarowce sie stalo)

Jedz z tym autem do mechanika bo po opisach widze ze za bardzo nie masz pojecia o doladowanych silnikach
mechanik w kilka minut znajdzie usterke

arturo12 - 22-12-2019, 13:18

Luz zauważyłem na łączniku węża od interculera do turbo oring jest dość mocno zużyty w poniedziałek postaram się go kupić może to jest problem. Sprawdzę cały układ jeszcze razi zobaczę jakie ciśnienie. Turbo słychać jak gwiazda. Dzięki za odpowiedź
kajos - 22-12-2019, 13:32

turbo moze lekko gwizdac- to normalne
jesli gdzies jest dziura,pekniecie itp. to mocno syczy jak ma obciazenie (zaciagnij reczny i wlacz 2WD )
2 osoba przygazowywuje a ty od spodu (po zdjeciu oslony) patrzysz i reka obmacujesz :P



no i tak jak pisalem- gdzie nie szczelnosc tam bedzie brudno od oleju

oringi maja rozne srednice
jak bedziesz zamawial to najpierw pomierz
przy turbo jest chyba jak dobrze pamietam 50mm
a na gorze przy klapie gaszacej 62mm
ale to pisze z pamieci

arturo12 - 22-12-2019, 13:39

Dziękuję za szybką odpowiedź
kajos - 22-12-2019, 13:56

i jeszcze jedna rada
kup sobie 100szt spinek plastikowych 9mm za okolo 15zl do dolnych oslon bo i tak je w wiekszosci polamiesz :lol:
zreszta dobrze jest sobie kupic tam jeszcze 6mm i 8mm bo grosze kosztuja a sie przydaja
i tez dobrze jak sobie tam zamowisz sciagaczke do takich spinek (taka lapka podwazarka)
to groszowe sprawy a ulatwiaja zycie :P

arturo12 - 22-12-2019, 14:27

Dzięki

[ Dodano: 23-12-2019, 12:32 ]
Znalazłem problem intercooler zmienił kształt od spodu na wypukły. Co sądzicie o kupnie uniwersalnego interculera bo w nowy poraża ceną lub jazda bez połączyć węże rurą można kupić w UK. Z góry dziękuję za odpowiedź

kajos - 23-12-2019, 13:15

mozesz kupic uniwersalny
czym wiekszy tym lepszy :p

jazda bez moze narobic wiecej klopotow (stopienie czujnikow )
do tego auto bedzie dymic i duzo palic bo bedzie zaklocona mieszanka

arturo12 - 23-12-2019, 13:46

Dzięki już zamówiony będzie w piątek. Dzięki za pomoc i ż
yczę wesołych świąt.

AndrzejMitsu - 23-12-2019, 15:05

kajos napisał/a:


no i tak jak pisalem- gdzie nie szczelnosc tam bedzie brudno od oleju

oringi maja rozne srednice
jak bedziesz zamawial to najpierw pomierz
przy turbo jest chyba jak dobrze pamietam 50mm
a na gorze przy klapie gaszacej 62mm
ale to pisze z pamieci


Pamiętaj, że są dwa wymiary:
jest średnica wewnętrzna oraz grubość, a to też istotne bo nie wciśniesz go później.

Tutaj sobie zobacz na dole jak wymiarować oringi https://powerrubber.com/jak-wymiarowac-oringi/

kajos - 23-12-2019, 15:11

fakt
ja pisalem o wymiarach zewnetrznych
VW ma swoje te oringi koloru zielonego i wystarczy wymiar zewnetrzny

najlepiej jak ma sie nr tej uszczelki ETKI
:wink:

arturo12 - 23-12-2019, 16:11

Uszczelka wymieniona teraz czekam na Intercooler pękł i zaokrąglił się od dołu.
kajos - 23-12-2019, 17:37

to tam uciekalo tobie cisnienie
dlatego dymil na czarno



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group