To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.4 MIVEC] Gasniecie samochodu po odpaleniu

LukasiusPomorze - 05-02-2020, 16:40

Czy przy utracie mocy szarpało gdy dodawałeś gazu ?

Jakieś dodatkowe objawy masz tzn wieczorem jak uruchomisz LPG to światła w kabinie lekko przygasają tzn nie świecą równo ?

miron - 06-02-2020, 20:25

Witam. Jakie świece polecacie? Macie namiar na aukcje?
Już kupione NGK DIFR5C11 126pln za 4 sztuki.
Ma ktoś namiary na szklanki. jakby coś wyszło po luzach?

Dragnes92 - 10-03-2020, 00:59

LukasiusPomorze napisał/a:
Czy przy utracie mocy szarpało gdy dodawałeś gazu ?

Jakieś dodatkowe objawy masz tzn wieczorem jak uruchomisz LPG to światła w kabinie lekko przygasają tzn nie świecą równo ?


Jak odpalilem i czulem ze zgasnie samochod i dodalem gazu zeby podtrzymac to tak ,szarpalo ,bardzo nie rowno zaczelo cos pracowac. Zgasilem odpalilem i juz bylo wszystko okey.


Co do przygasania swiatel to nie zauwazylem.



Ostatnio mialem cos takiego ze jechalem na gazie i i nagle mowie co tak jasno na desce ,a tam aku i check - po prostu samochod mi zgasl :o dobrze ze nie jechalem szybko i nie wyprzedzalem...
Zatrzymalem sie i odpalil od razu i odpukac jezdze jak gdyby nigdy nic... Co prawda mialem juz koncowke/opary gazu ale wtedy powinien sie przelaczyc na benzyne...

LukasiusPomorze - 11-03-2020, 12:17

Moja kryształowa kula jest już mocno sponiewierana dlatego przytoczę historyjkę kolegi który miał powtarzające się objawy przy starcie silnika tzn w momencie przełączania z PB na LPG ostro szarpało i czasem gasł.

Przyczyną była nieszczelność przewodów zasilających, luźne zaciski spowodowały że gaz przez noc uleciał z przewodów zasilających i w momencie przełączenia na LPG wtryskiwacze najpierw dostawały to co było w przewodach czyli powietrze i wtedy szarpało.

Wystarczyło wymienić zaciski na przewodach i wszystko działało jak należy (ale to już było po zakupie cewek i świec więc portfel mocno się uszczuplił).

Bartoszko - 11-03-2021, 17:53

A jak powinien odpalać ten silnik normalnie?
U mnie słyszę takie jakby dwa chełsty i dopiero zaskakuje. Czy to normalne przy 2.4 (170KM)?

m4rud3r - 11-03-2021, 18:13

U mnie palił ciężko jak uszczelka pod głowicą puszczała. Długo kręcił i na początku nie palił tak jakby na wszystkie cylindy, aż wypalił to co naleciało podczas postoju.
Teraz pali różnie w sensie krecenia - ale aku mam słabiuteńki już, więc to on może być przyczyną.
Po 3 dniach stania musiał pokręcić chwilę.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group