Outlander III GEN Techniczne - Silnik 4J11 luzy w cykindrze
awgan-99 - 03-01-2023, 22:21
witam wszystkich mam ten sam problem stuki na wolnych obrotach przebieg to 89 000 na serwisie powiedzieli ze to klawiatur wymieniłem i dalej to samo. wiec czytajac forum rozumiem że to tłoki i ze mam szukać silnika ? czy jakies inne rozwiązania ?
kurak74 - 11-01-2023, 18:01
Wpierw zdiagnozuj co dolega , nich mechanik sprawdzi kamerą rewizyjną , bądź ściągnie głowice , a potem decyzja czy robić silnik czy kupować używany z gwarancją rozruchową bo w ciemno kupować bo coś stuka w środku bez sensu .
awgan-99 - 11-01-2023, 19:52 Temat postu: 4j11 witam wszystkich ponownie
stuki zlokalizowane - niestety przy przebiegu ok89 000km w 6 letnim samochodzie który zakupiłem w salonie stwierdzam przedwczesne zużycie CYLINDRÓW luz ok 1 mm i stuka jak [edit] . pytanie czy to nie jest jakaś wada fabryczna tych silników czy mitsubishi Polska ma jakieś zdanie na ten temat bo wydaje mi się że coś jest nie tak. ?
waran73 - 11-01-2023, 20:11
Witam..no przykro i szkoda ze tak sie porobilo..sporo tych silnikow dokreca juz 300 000km. Na aledrogo silniki 4J11 sa w niskich cenach,bo z reguly nikomu niepotrzebne..
Wiec raczej nie jest to nagminna przypadlosc..A mozna wiedziec jaki byl styl jazdy,uzytkowania,jaki olej i jak czesto zmieniany ??
To masz - 11-01-2023, 21:06
waran73 napisał/a: | (...)jaki olej i jak czesto zmieniany ?? |
Obstawiam, że 0W20
awgan-99 - 11-01-2023, 22:18
witam
po kupnie sam po 3 tyś wymieniony na LiqiMoly 46005w30 i od tamtej pory wymiana co 10 tys filtry man więc nie tanie i mimo to
co do chrakterystyki jazdy no powiedzmy że 80% to tryb miejski
|
|
|