Nasze Miśki - Za"Avance"owany czarny wagon w automacie ;-)
Jaro1974 - 19-11-2020, 09:10
Powiem tak, szukałem takiego zestawu w sedanie ale ten się pojawił i to była chwila którą należało wykorzystać
Jaro1974 - 30-11-2020, 11:19
No dobra, czas się wziąć za wagona, na pierwszy ogień idą osłony przegubów, jedna zauważona podczas kupna a druga poleciała na dniach, zamówione i czekam na dostawę. Dodatkowo zauważyłem że na wolnych obrotach przygasają światła. Po przestudiowaniu tematu zacznę od sprawdzenia wszystkich połączeń elektrycznych. I to na razie tyle co muszę zrobić. Poza tym już ponad 700 km przejechane i jest dobrze. C.D.N.
jacek11 - 30-11-2020, 15:28
Przygasanie świateł to norma fabryczna w tym aucie. Można wykonać jedno cięcie, i będzie po problemie.
Jaro1974 - 30-11-2020, 22:43
Domyślam się że chodzi Ci o wymianę kółka na altku?
Krzyzak - 01-12-2020, 07:28
chodzi o wyjęcie kabelka, którym ECU steruje ładowaniem
Bzyk_R1 - 01-12-2020, 08:37
A jakie żarówki ma Galuś? Bo h7 to chyba nie będą zadowolone z takiej operacji.
Jaro1974 - 01-12-2020, 09:01
H7 na mijania i H1 na drogowych.
Czytam wątek alternatora i czytam i dochodzę do wniosku że po prostu ten typ tak musi mieć. Fakt, jest to trochę irytujące bo jak jest włączona dmuchawa to słychać różnicę w jej pracy. Tak więc chyba na razie odpuszczę sobie ten temat póki co i będę obserwował.
Tomek - 01-12-2020, 10:56
Galanty to są ciekawe auta.
Cieszą chyba każdego kto je kupił, niezależnie od ich (auta) wieku w momencie zakupu.
Jakbym miał większy garaż to bym sobie chyba kupił.
Hugo - 01-12-2020, 12:55
Jeżdżę kilka lat na odciętym kablu alternatora do ECU i zero problemów. Ładowanie stałe 14,2V, na włączonych wszystkich możliwych odbiornikach prądu na wolnych obrotach 13,8V.
jacek11 - 01-12-2020, 16:15
Też mam przecięty ten kabelek. Już ze dwa lata. Jest wzorowo
tomasek - 01-12-2020, 20:31
Czyli tniemy kabelek Jareczku
Obyś nie miał problemów z wyjęciem półosi z piasty
jacek11 - 01-12-2020, 21:48
Ja otrzymałem taką instrukcję:
"Jacku, może motyw z amputacją jednego kabla przy altku pomoże. Zrobiłem tak ostatnio w EA5 i gość na mnie patrzy i na miernik i... A trzeci alternator z rzędu miał i 5 speców. 700rpm i 12V a już 1000rpm było równo 14,4V. Po amputacji od początku 14,4 Jak patrzysz na wtyk z czterema kabelkami (w EA5 dostęp jest banalny od góry) i od strony kabli ( nawiasy to zatrzask):
(_)
1234
Nie mam schematu pod ręką ale kolor jaki był u mnie to czarny z czerwonym paskiem. W każdym razie pin nr 1 i nie ważne czy 2.0 czy 2.5 Uciąć i po robocie Nic się nie stanie a jedynie ECU silnika nie będzie ingerować w ładowanie "
Jaro1974 - 02-12-2020, 08:21
Czyli przewód z pinu nr 1 do ucięcia i będzie ok? Chciałem ściągnąć sobie manual do galanta ale coś z serwerem nie halo i nie można się z nim połączyć. Spróbuję dziś jeszcze raz.
tomasek napisał/a: | Obyś nie miał problemów z wyjęciem półosi z piasty |
Patrzyłem na śruby przegubów to wyglądają raczej ładnie więc może nie będzie problemu. A jakby nie poszły to i tak mam patent na to żeby gumy na przeguby założyć.
Bizi78 - 02-12-2020, 11:16
Jaro1974 napisał/a: | Chciałem ściągnąć sobie manual do galanta ale coś z serwerem nie halo i nie można się z nim połączyć. |
Jareczku, tutaj możesz sobie ściągnąć .
http://mmc-manuals.ru/Old...tsubishi_Galant
tomasek - 02-12-2020, 11:30
Jarek problem nie polega na odkręceniu śrub
Problem polega na wyjęciu półosi z piasty
Jak nie było robione to możesz mieć spory problem z wyjęciem
|
|
|