To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Za"Avance"owany czarny wagon w automacie ;-)

Jaro1974 - 19-11-2020, 09:10

Powiem tak, szukałem takiego zestawu w sedanie ale ten się pojawił i to była chwila którą należało wykorzystać ;-)
Jaro1974 - 30-11-2020, 11:19

No dobra, czas się wziąć za wagona, na pierwszy ogień idą osłony przegubów, jedna zauważona podczas kupna a druga poleciała na dniach, zamówione i czekam na dostawę. Dodatkowo zauważyłem że na wolnych obrotach przygasają światła. Po przestudiowaniu tematu zacznę od sprawdzenia wszystkich połączeń elektrycznych. I to na razie tyle co muszę zrobić. Poza tym już ponad 700 km przejechane i jest dobrze. C.D.N.
jacek11 - 30-11-2020, 15:28

Przygasanie świateł to norma fabryczna w tym aucie. Można wykonać jedno cięcie, i będzie po problemie.
Jaro1974 - 30-11-2020, 22:43

Domyślam się że chodzi Ci o wymianę kółka na altku?
Krzyzak - 01-12-2020, 07:28

chodzi o wyjęcie kabelka, którym ECU steruje ładowaniem
Bzyk_R1 - 01-12-2020, 08:37

A jakie żarówki ma Galuś? Bo h7 to chyba nie będą zadowolone z takiej operacji.
Jaro1974 - 01-12-2020, 09:01

H7 na mijania i H1 na drogowych.
Czytam wątek alternatora i czytam i dochodzę do wniosku że po prostu ten typ tak musi mieć. Fakt, jest to trochę irytujące bo jak jest włączona dmuchawa to słychać różnicę w jej pracy. Tak więc chyba na razie odpuszczę sobie ten temat póki co i będę obserwował.

Tomek - 01-12-2020, 10:56

Galanty to są ciekawe auta.
Cieszą chyba każdego kto je kupił, niezależnie od ich (auta) wieku w momencie zakupu.
Jakbym miał większy garaż to bym sobie chyba kupił.

Hugo - 01-12-2020, 12:55

Jeżdżę kilka lat na odciętym kablu alternatora do ECU i zero problemów. Ładowanie stałe 14,2V, na włączonych wszystkich możliwych odbiornikach prądu na wolnych obrotach 13,8V.
jacek11 - 01-12-2020, 16:15

Też mam przecięty ten kabelek. Już ze dwa lata. Jest wzorowo :)
tomasek - 01-12-2020, 20:31

Czyli tniemy kabelek Jareczku :mrgreen:
Obyś nie miał problemów z wyjęciem półosi z piasty :evil:

jacek11 - 01-12-2020, 21:48

Ja otrzymałem taką instrukcję:

"Jacku, może motyw z amputacją jednego kabla przy altku pomoże. Zrobiłem tak ostatnio w EA5 i gość na mnie patrzy i na miernik i... :shock: A trzeci alternator z rzędu miał i 5 speców. 700rpm i 12V a już 1000rpm było równo 14,4V. Po amputacji od początku 14,4 :wink: Jak patrzysz na wtyk z czterema kabelkami (w EA5 dostęp jest banalny od góry) i od strony kabli ( nawiasy to zatrzask):

(_)
1234

Nie mam schematu pod ręką ale kolor jaki był u mnie to czarny z czerwonym paskiem. W każdym razie pin nr 1 i nie ważne czy 2.0 czy 2.5 :wink: Uciąć i po robocie :mrgreen: Nic się nie stanie a jedynie ECU silnika nie będzie ingerować w ładowanie :wink: "

Jaro1974 - 02-12-2020, 08:21

Czyli przewód z pinu nr 1 do ucięcia i będzie ok? Chciałem ściągnąć sobie manual do galanta ale coś z serwerem nie halo i nie można się z nim połączyć. Spróbuję dziś jeszcze raz.

tomasek napisał/a:
Obyś nie miał problemów z wyjęciem półosi z piasty


Patrzyłem na śruby przegubów to wyglądają raczej ładnie więc może nie będzie problemu. A jakby nie poszły to i tak mam patent na to żeby gumy na przeguby założyć.

Bizi78 - 02-12-2020, 11:16

Jaro1974 napisał/a:
Chciałem ściągnąć sobie manual do galanta ale coś z serwerem nie halo i nie można się z nim połączyć.

Jareczku, tutaj możesz sobie ściągnąć 8) .
http://mmc-manuals.ru/Old...tsubishi_Galant

tomasek - 02-12-2020, 11:30

Jarek problem nie polega na odkręceniu śrub :mrgreen:
Problem polega na wyjęciu półosi z piasty :twisted:
Jak nie było robione to możesz mieć spory problem z wyjęciem :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group