To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - [3.2 DID] Pajero 2007 z duzym przebiegiem

eMKas - 12-02-2021, 13:30

DominWK napisał/a:
Jak rozpoznać wersję arabską i czym one się różnią oprócz R/D Lock?


Z tego co wiem to oprócz R/D Lock zazwyczaj mają 1 akumulator, lecz nie wiem czy zawsze.

Daroot - 12-02-2021, 13:31

Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście.
zbyszekm2 - 12-02-2021, 13:32

Daroot napisał/a:
Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście.

Dokładnie

DominWK - 12-02-2021, 13:37

Warto rozglądać się za tą wersją arabską? przyznam że to auto z linku mi się podoba.
Czy w granicy 40.000 dostanę europejską z takim samym wyposażeniem?

zbyszekm2 - 12-02-2021, 13:39

DominWK napisał/a:
Warto rozglądać się za tą wersją arabską? przyznam że to auto z linku mi się podoba.
Czy w granicy 40.000 dostanę europejską z takim samym wyposażeniem?

Ja mam arabska od 13 lat, Kupiłem nowa, przejechałem 235 tys do tej pory bez awaryjnie.
Jako "zerówka" przerzedzałem trasy rajdowe .

Wasper - 12-02-2021, 14:39

Daroot napisał/a:
Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście.


Nie mialem tego na mysli. Tym bardziej, ze jakbym kupil to sam bym najpierw zrobil to samo.. czyli zabezpieczyl spod. Bardziej mi chodzi o wyrafinowanych "specjalistow" ktorzy rdze przykryja konserwacja przed sprzedaza :) Jestem jak najbardziej na tak, zeby zabezpieczac spod dopoki jest dobry ale trzeba przyznac, ze w przypadku zakupu/ogladania auta ktore ma swieza konserwacje mozna sie zaczac zastanawiac..

[ Dodano: 13-02-2021, 15:25 ]
A powiedzcie mi tak szczerze jak to jest z tymi Pajero i z ta korozja? To jest tak, ze one gnija niezadbane? Jak na dobrym stanie sie wrzuci konserwacje i bedzie o to dbac to bedzie sluzyc lata? Czy raczej typ taki, ze zgnije chociazby sie czlowiek niewiadomo jak staral? Pytam, bo obejrzalem juz kilka (aktualnie juz kilkanascie) i spod to za kazdym razem porazka. Dzisiaj widzialem "zadbany" konserwowany. To konswerwacja od spodu odpala razem ze rdza...

Tuff - 13-02-2021, 22:09

Daroot napisał/a:

Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście.


Jakbyś mi pokazał zdjęcia z prac to bym uwierzył, a zaufanie mam ograniczone bo sam kupiłem auto zasrane jakimś barankiem jak się później okazało kryjącym korozję i dziurę w ramie :?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group