[97-04]Galant EAxA/W - Stacyjka.
jacek11 - 21-02-2021, 11:16
Sprawdź, czy pompa paliwa działa. Powinna podawać podczas kręcenia. Nie dobija ciśnienia po przekręceniu zapłonu, jak to robią niemieckie pojazdy.
Bizi78 - 21-02-2021, 11:32
Może świece zalane od próbowania zapalenia.
Jaro1974 - 22-02-2021, 09:22
Tak patrzę na ten schemat i zastanawiam się czy nie ma to coś do rzeczy że od tego czerwonego przewodu odchodzi jeszcze jeden na bezpiecznik 10 A.
sbknr1 - 23-02-2021, 14:21
No odchodzi bezpiecznik 10a w szoferce od tego ale niewiem co to może być może tam próbować napięcie puścić do tego bezpiecznika a później do stacyjki. Bo ja już sam niewiem co robić.
[ Dodano: 23-02-2021, 14:25 ]
Bizi78 ale na kolejny dzień też by były zalane nie odparowało by po nocy paliwo?
[ Dodano: 24-02-2021, 10:35 ]
Gal kolejne dni stoi nawet nie ma czasu pójść do niego zobaczyć czy może nie ma gdzieś imobilajzera jakiegoś. Ale powiedzcie mi koledzy i koleżanki czy kluczy ze zdjęcia może mieć IMO wbudowane jakieś.?
Hugo - 24-02-2021, 11:59
Oczywiście, że ma wbudowaną pestkę immobilisera.
Krzyzak - 24-02-2021, 12:01
Pewnie że mają immo. Trzeba je wkodować do ECU, to kiedyś ok. 200zł w ASO kosztowało.
sbknr1 - 24-02-2021, 14:18
Dobra ok mają IMO ale rozkodowal by się przez ten kabel że nie miał napięcia? Czy coś innego trzeba szukać? Bo kocham Galusia i chce go mieć sprawnego a nie żeby stał tylko
[ Dodano: 24-02-2021, 19:24 ]
Dzisiaj po pracy poszedłem do Galusia i próbuje go odpalic. Po dłuższym kreceniu zapalił lecz gdy dałem gazu by go '' przebudzić do zywych'' niestety spaliło mi bezpiecznik na tym kablu co dosztukowalem od aku do stacyjki. Wymieniłem bezpiecznik ale znów galus nie chce zapalić. Coś mu dolega ale ja już sam niewiwm co. Jeśli uda mi się go jutro odpalic to odrazu jak przełączy się na gaz jadę z nim do mechanika niech mechanik walczy z galusiem. Bo ja już kompletnie odpadam pomysłów nie mam co mu jest.
Krzyzak - 25-02-2021, 07:02
W dziale Download masz instrukcje naprawcze, pewnie elektryka też się znajdzie. Nie masz wyjścia - schemat, miernik i do dzieła.
Ori instalacja elektryczna jest w tym aucie i ogólnie w starych japończykach, całkowicie bezawaryjna, więc szukałbym jakichś customów lub może właśnie coś nie halo z samą stacyjką (takie problemy zdarzały się w Sigmie, ale EA to nie słyszałem).
Hugo - 25-02-2021, 07:40
A auto nie jest po stłuczce/wypadku?
sbknr1 - 25-02-2021, 18:27
Dobra dzisiaj udało mi się uruchomić Galusia jutro z rana jak jeszcze będzie chłodno spróbuję go odpalic zobaczymy co mi galus powie. Zdam relacje jutro czy problem rozwiązany.
[ Dodano: 25-02-2021, 18:29 ]
Hugo z tego co mi wiadomo i po sprawdzeniu po Vinie nigdzie nie było jakiegoś wpisu a jakimś wypadku/stłuczce. A z tego co widzę po kablach to raczej wszystko w ori jest ponieważ są naklejki mitsu na peszlach kabli które są nienaruszone.
Jaro1974 - 26-02-2021, 09:03
Skoro spaliło bezpiecznik na przewodzie zasilającym to jest to trochę dziwne. Ale sprawdziłbym jeszcze czy jest dobra masa na silnik i na karoserii.
Bizi78 - 26-02-2021, 10:27
Ja bym się dodatkowo przyjrzał stacyjce.
sbknr1 - 26-02-2021, 20:32
Witam problem rozwiązany. Puściłem kabel nowy przekroju 6 mm2 i bezpiecznik topikowy przy aku 25A i wszystko gra wcześniej spaliło mi bezpiecznik bo był tylko 10A a na prąd na stacyjke to za mało. I teraz jeszcze dobrze nie zakręci rozrusznik a Galusiek już odpalony.
|
|
|