To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - obroty w gdi przy hamowaniu

Anonymous - 22-04-2007, 10:06

u mnie jak puszczę gaz nie wrzucając na luz komputer pokazuje chwilowe zużycie paliwa na pozimie 0,0 l/100km. przy równoczesnym puszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła (ale z wrzuconym biegiem) komp pokazuje 0,8 i rośnie do np. 1,4. Tak samo się dzieje jak auto toczy się bez gazu, bez wrzuconego biegu i z puszczonym sprzęgłem.
potwierdziłoby się to co Sienio napisał.

wolgaster - 22-04-2007, 10:58

I znowu zjechaliście z tematu. Kolega ma problem z rosnącymi obrotami na luzie kiedy wciska hamulec a tu licytacja kto jeździ na luzie, kto nie i standardowo komu więcej , a komu mniej wtedy pali. Aż żal du.... ściska. Jak ktoś chce to jeździ z górki na luzie a jak ma kaprys to wrzuci bieg i tak też zjedzie. Jest to jego osobista sprawa. To że auto pali wtedy mniej to oczywista sprawa chyba dla wszystkich i prezentacja wyników spalania w tym czasie jest niepotrzebna.Wracając do tematu - proponuję sprawdzić przewód podciśnieniowy dochodzący do pompy wspomagania. Może się zsunął lub jest uszkodzony i może powodować taki efekt że rosną obroty. Ponadto jeśli to pojawiło się niedawno to zawsze warto zarzeć pod maskę i obejrzeć wszystkie połączenia. Czy kostki są podpięte, przewody całe itp, itd. Czasami jest to jakaś bzdura a objawy dają efekt jakby coś poważnego padło. Jeśli nic nie stwierdzisz to reszta wyjdzie na kompie i tak jak już było pisane na podstawie kodu będziesz wiedział.
Pozdr.

Matejko - 22-04-2007, 11:24

w kazdym aucie na wtrysku podczas hamowania silnikiem nie jest podawane paliwo :!:
Anonymous - 26-04-2007, 09:38

wolgaster napisał/a:
.Wracając do tematu - proponuję sprawdzić przewód podciśnieniowy dochodzący do pompy wspomagania. Może się zsunął lub jest uszkodzony i może powodować taki efekt że rosną obroty. Ponadto jeśli to pojawiło się niedawno to zawsze warto zarzeć pod maskę i obejrzeć wszystkie połączenia. Czy kostki są podpięte, przewody całe itp, itd. Czasami jest to jakaś bzdura a objawy dają efekt jakby coś poważnego padło. Jeśli nic nie stwierdzisz to reszta wyjdzie na kompie i tak jak już było pisane na podstawie kodu będziesz wiedział.
Pozdr.

Ten objaw mam od poczatku tj od 3 tygodni, wg kompa wszystko jest ok, zadnych bledow.
Pojade na wymiane rozrzadu to jeszcze ich pomecze

Anonymous - 10-06-2007, 16:37

Matejko napisał/a:
w kazdym aucie na wtrysku podczas hamowania silnikiem nie jest podawane paliwo :!:


doprecyzuje: w czasie hamowanie silnikiem działanie tegoż silnika jest pobudzane przez koła samochodu (cos wrodzaju autorotacji w smigłowcach) i paliwo nie musi byc podawane.
W momencie wcisniecia sprzęgła i jazdy na luzie aby silnik się kręcił musi byc podawane paliwo - nie wiele bo obroty sa jałowe ale zawsze



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group