[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Moj Galant - neudana regulacja wolnych obrotów -
Anonymous - 16-07-2007, 21:58
temat ok ale dajcie link do stronki dzięki
Anonymous - 16-07-2007, 23:46
jeśli chodzi o link do strony Krzyżaka to prosze: http://mitsubishifan.webpark.pl/ masz tu wszystko opisane co jak
[ Dodano: 17-07-2007, 21:53 ]
no mtroszke się pospieszyłem, nie z oceną Was ale efektami regulacji
okazuje sie ze silnik na zimno odpala spoko obroty idą na 1400 a potem spadają do 550, jak już się rozgrzeje to to momentami faluje w zakresie 1100-1600, juz na powaznie nie wiem co zrobić, zastanawia mnie jedna rzecz, mam zmieniony komputer, nie wiem jaki został wstawiony bo nie widziałem nowego, powinien być md120207, nie wiem czy mogli założyć inny?! jeśli ktoś spyta jaki mam niech najpierw napisze gdzie go szukać... a i wyskakuje mi oczywiście check engine
nie wiem czy to istotne ale na konsoli nie świeci mi się tryb economy, jak włączam power to nie czuć żadnej różnicy, no i poza to jeszcze kopci jak spada z obrotów i jak odpalam... wiem, że to sporo ale proszę poradźcie coś, jutro jade na komputer, ale nie wiem czy to wyjaśni mi wszystko
kamilek - 19-07-2007, 21:54
sitar napisał/a: | wyskakuje mi oczywiście check engine |
No to trzeba odczytać błędy. A jak nic nie pokazuje, to albo źle sprawdzasz, albo komp Ci świruje i trzeba jak najszybciej do niego zajrzeć. Gdzie on jest? Cóż, ponownie kłania się strona Krzyzaka:
Cytat: | ECU należy najpierw wykręcić. Znajduje się ono przy przednim słupku pasażera. Najlepiej wyjąć główny schowek i plastikową listwę od spodu. Siedząc na fotelu pasażera jest ono po prawej stronie. Odłączamy wszystkie trzy kostki (WCZEŚNIEJ odłączamy klemę "-" akumulatora!!!) a następnie wykręcamy dwie śruby mocujące ECU. Uwaga - prawa śruba trzyma masę i dodatkowo ma zmienną szerokość trzpienia - im dalej, tym ciężej się ją wkręca. Umiejscowienie ECU pokazuje zdjęcie poniżej:
 |
PS. Przeczytaj (link w moim podpisie), jak edytować posty . Bo teraz chyba nikt nie zauważył, że dokonałeś edycji...
Anonymous - 21-07-2007, 09:08
dzięki za rade i podpowiedzi, na kowputer jeszcze nie pojechałem bo z czasem cienko stoję, narazie odłączyłem silniczek krokowy i obroty mi nie falują, ale jest problem z odpalaniem na zimno... w sumie to i tak był wcześniej, teraz tylko czekać na diagnostykę komputerową i tyle, tak mi się chociaż wydaje, ktoś mi kiedyś powiedział: "jak się będziesz bawił z elektryką w japońcu to nic dobrego z tego nie wyjdzie"
pozdro
[ Dodano: 21-07-2007, 10:56 ]
zrobłem ten tester, podłączyłem i wielka lipa bo komputer nie widzi żadnego błędu, a jak odpalam silnik to obroty falują, odłączam krokowy i trzyma obroty, dla mnie to za dużo i nie mam pojęcia co robić...
kamilek - 22-07-2007, 22:26
Czyli jak bez krokowca auto lepiej chodzi, to albo coś z samym silniczkiem, albo dostaje błędne sygnały z ECU. Tak więc na początek przeczyść krokowca i wszelkie styki. Następnie zajrzyj do ECU i sprawdź, czy wszystko tam w porządku z nim. Całkiem możliwe, że ECU Ci świruje i trzeba jak najszybciej do niego zajrzeć, póki jeszcze w ogóle działa... Zwróć szczególną uwagę na stan kondensatorów. A co i jak z tymi kondensatorami, masz opisane na stronie Krzyzaka
Anonymous - 23-07-2007, 08:16
sprobuj podpiac inny krokowy - sprawdz czy ktos w rejonie ma taki sam silnik i hajda.
a silnik normalnie rozpedza auto? zadnej mulowatosci?
|
|
|