To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Reklamy Mitsubishi

Krzyzak - 12-11-2007, 19:38

Adam MMC napisał/a:
Prosze o opinię ostatnich kampanii Mitsubishi:

L-200 DAKAR (Październik)

Widzialem bilboard - jak pisal Artur, jest OK, slyszalem reklame w radiu - przyjemna.
Adam MMC napisał/a:
OUTLANDER (w trakcie)

nie widzialem, nie slyszalem

[ Dodano: 12-11-2007, 18:39 ]
TNT napisał/a:
Niedawno Suzuki miało lepsza reklamę.

Ale klamliwa - ze niby gosc wiezie lody do cesarza, i oczywiscie w suzuki i to w japonii sie dzieje i potem, ze cena od 39 tys. zl - od kiedy w japonii kupuje sie w zl???? jakas bzdura a nie reklama...

Mateusz - 12-11-2007, 22:24

jak dla mnie obie kampanie OOH bardzo trafione, zarowno reklama zewnetrzna jak i radiowa L200 jak i obecnie prowadzona w wiekszosci naszych miast kampania Outlandera II bronia sie na piatke- podkreslam jak dla mnie. Reklama jest "krotka" i patrzac na billboard wiem o co chodzi, jest nowa fura i widze ja, jest logo i to jest to( adres dodam czytelny www jak sie patrzy, wciaz malo firm o tym pamieta), nikt nie obiecuje mi zlotych gor czy nawigacji w wersji gold- wszelkie podobienstwa do prawdziwych reklam jest tu calkowicie przypadkowe. W outdorze mialem okazje natknac sie w rodzinnym Kaliszu na billboardy swietnie rozmieszczone, przy glownych szlakach komunikacyjnych do i z miasta, podobnie w Warszawie, choc tu jak wiadomo "scisk" reklamowy duzo wiekszy i trudno sie przebic. Radio perfekcyjnie stargetowane "drogowe bloki" o poranku czy podczas popoludniowych powrotow, komunikat prosty i chyba dosc czytelny. Zaluje ze nie widzialem nic w sieci, nie widzialem bo pewnie nie ma kampanii a jak wiadomo grono zainteresowanych motoryzacja jest wszechobecne i o ile mozna w drodze wyjatku pominac TV bo tam "scisk" reklamowy jest najwiekszy o tyle internetu nie wybaczam- prosze mnie poprawic jesli byla kampania w sieci ale nie widzialem.
pozdrawiam,
mateusz

TNT - 16-11-2007, 09:52

Krzyzak napisał/a:
TNT napisał/a:
Niedawno Suzuki miało lepsza reklamę.

Ale klamliwa - ze niby gosc wiezie lody do cesarza, i oczywiscie w suzuki i to w japonii sie dzieje i potem, ze cena od 39 tys. zl - od kiedy w japonii kupuje sie w zl???? jakas bzdura a nie reklama...


Darku chodziło mi nie o tresc reklamy tylko o ilosc. Reklama Suzuki byla wszedzie na bilbordach w radiu a Mitsu nie i tylko o to mi chodzilo.

Krzyzak - 16-11-2007, 11:00

a ja sie wypowiedzialem troche z jajem - bo pewnie nikt poza mna na to uwagi nie zwrocil (jak zwykla mawiac moja zona) :)
Anonymous - 21-11-2007, 14:52

Adam MMC napisał/a:
Witam,

Prosze o opinię ostatnich kampanii Mitsubishi:

L-200 DAKAR (Październik)
OUTLANDER (w trakcie)

Pozdrawiam,

Adam MMC


Jeśli chodzi o kampanię dotyczącą L-200 to pamiętam tylko, że była na billboardach, ale co było to już nie pamiętam (tzn. zdjęcie auta było na pewno, ale co i jak to już czarna dziura)

Natomiast jeśli chodzi o obecną kampanię Outlandera na billboardach, to pamiętam wielgachne zdjęcie przedniego zderzaka z samym Outlanderem w tle, napis AWC i oczywiście trzy diamenty. Nic więcej mi w pamięć nie zapadło.

Jeśli chodzi o spoty radiowe Outlandera, to zaskoczyło mnie, że motywem przewodnim jest bezpieczeństwo. Do tej pory Mitsubishi kojarzył mi się z niezawodnością i spodziewałem się kampanii opartej o ten motyw, no ale rozumiem, że macie badania i wiecie na co zwracają uwagę klienci z tego segmentu (ale taki przekaz będzie oddziaływał na wszystkie segmenty - moim zdaniem to trochę ryzykowne, chyba że taka strategia dla marki została obrana).

Generalną uwagę mam taką, że trochę mnie dziwi dobór nośników. Ja pracuję trochę w innej branży (ale też nie FMCG) i np: billboardy używamy bardzo rzadko i tylko w kampaniach wizerunkowych, a nie produktowych. Prawda jest taka, że billboardy są bardzo drogie i mało skuteczne. Mogą najwyżej stanowić dopełnienie dużych kampanii telewizyjnych. Zresztą to mnie najbardziej dziwi, że nie używacie telewizji. Radio i billboardy są dobre do utrwalenia przekazu, ale nic tak nie działa jak telewizja (fakt, że droga, ale jeśli chodzi o szybkość dotarcia z przekazem i zasięg przekazu - bezkonkurencyjna).

McDoune - 22-11-2007, 01:36

Misiek_Haribo napisał/a:
Adam MMC napisał/a:
Witam,

Prosze o opinię ostatnich kampanii Mitsubishi:

L-200 DAKAR (Październik)
OUTLANDER (w trakcie)

Pozdrawiam,

Adam MMC


Jeśli chodzi o kampanię dotyczącą L-200 to pamiętam tylko, że była na billboardach, ale co było to już nie pamiętam (tzn. zdjęcie auta było na pewno, ale co i jak to już czarna dziura)

Natomiast jeśli chodzi o obecną kampanię Outlandera na billboardach, to pamiętam wielgachne zdjęcie przedniego zderzaka z samym Outlanderem w tle, napis AWC i oczywiście trzy diamenty. Nic więcej mi w pamięć nie zapadło.

Jeśli chodzi o spoty radiowe Outlandera, to zaskoczyło mnie, że motywem przewodnim jest bezpieczeństwo. Do tej pory Mitsubishi kojarzył mi się z niezawodnością i spodziewałem się kampanii opartej o ten motyw, no ale rozumiem, że macie badania i wiecie na co zwracają uwagę klienci z tego segmentu (ale taki przekaz będzie oddziaływał na wszystkie segmenty - moim zdaniem to trochę ryzykowne, chyba że taka strategia dla marki została obrana).

Generalną uwagę mam taką, że trochę mnie dziwi dobór nośników. Ja pracuję trochę w innej branży (ale też nie FMCG) i np: billboardy używamy bardzo rzadko i tylko w kampaniach wizerunkowych, a nie produktowych. Prawda jest taka, że billboardy są bardzo drogie i mało skuteczne. Mogą najwyżej stanowić dopełnienie dużych kampanii telewizyjnych. Zresztą to mnie najbardziej dziwi, że nie używacie telewizji. Radio i billboardy są dobre do utrwalenia przekazu, ale nic tak nie działa jak telewizja (fakt, że droga, ale jeśli chodzi o szybkość dotarcia z przekazem i zasięg przekazu - bezkonkurencyjna).


telewizja jest najtańsza jeśli przełożyć ją na koszt budowanie zasięgu w ogóle społeczeństwa. Do specyficznych grup może kosztowo być efektywniejszy internet. Co by nie mówić na przykład tak KIA bardzo dużo zawdzięcza TV. Ale na przykłąd billboard przy wisłostradzie na wysokości starówki pełni swoją rolę doskonale. Tam zawsze jest korek :)

michalp - 09-12-2007, 12:09

Ja ostatnimi czasy często widuję całostronicową reklamę nowego Lancera na 3-ciej stronie "Dziennika". Cieszę się, że jest.

Tylko za dużo tego białego tła i wygląda jakoś dziwnie.

A co rano w drodze do pracy mijam w Poz 5 bilboardów z Outlanderem. IMO brakuje na niej WYRAŹNEJ nazwy samochodu. Trzeba się mocno wczytywać, żeby odkryć że to Outlander.

McDoune - 09-12-2007, 22:21

Mnie się podoba spocik radiowy z "Bogatym Japończykiem" leci od jakiegoś tygodnia chyba :)
Anonymous - 21-01-2008, 21:34

A co sądzicie o aktualnej kampanii wyprzedażowej (z duuużym Japończykiem)??
Anonymous - 21-01-2008, 22:32

Adam MMC napisał/a:
Witam,

Prosze o opinię ostatnich kampanii Mitsubishi:

L-200 DAKAR (Październik)
OUTLANDER (w trakcie)
Adam MMC


Reklamy sa dobre ale dealer w Bydgoszczy to przyklad antyreklamy. Gdyby wszyscy dealerzy mieli takie podejscie jak Pan Karas z Moto Champ to wszystkie pieniadze wydane na bilbordy i spoty w radiu byly by pieniedzmi wyrzuconymi w bloto.

Dla tych ktorzy nie sa w temacie linkii ponizej
http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0
a takze moja sprawa ciagnaca sie od ponad 2 miesiecy (kontynuacja 1 tematu)
http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0

Marcin-Krak - 05-03-2008, 21:36

Jak się zapatrujecie na reklamy Outka w TV :?:

Moim zdaniem nic porywającego... a szkoda :doubt:

Anonymous - 05-03-2008, 23:45

Marcin-Krak napisał/a:
Moim zdaniem nic porywającego... a szkoda


dlaczego? imo ciekawa z fajnymi ujeciami, takimi typowo samochodziarskimi (mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi).
mi sie podoba i gdybym nie wiedzial o istnieniu tego auta, a interesowalbym sie suv'em pojechalbym do salonu dokladniej go obejrzec.

Marcin-Krak - 06-03-2008, 00:02

arturro napisał/a:
typowo

No właśnie chodzi o to, że taka jest typowa...
Dziś zrobiłem takie małe rozeznanie wśród znajomych jak się zapatrują na reklamę...
odpowiedź: nie widziałem -am, jak powiedziałem co w niej było, to coś kojarzyli ... typowa reklama nie zwróci raczej uwagi telewidza w natłoku innych typowych reklam - takie moje zdanie.
Ważne żeby inni mieli odmienne zdanie i wybrali się kupować tego japończyka z Europy :wink:

Anonymous - 06-03-2008, 08:39

Marcin-Krak napisał/a:
No właśnie chodzi o to, że taka jest typowa...


zgodna z obecnym prawem, skonczyly sie czasy reklamy gdzie "twoj kot kupowalby whiskas" lub "koles jezdzi na swoim quaskai'u jak na deskorolce" dlatego reklama przedstawia walory auta zgodnie przeznaczeniem w rzetelny sposob.
reklama jest dynamiczna z ciekawymi perspektywami ujecia auta, dla mnie OK :)

cns80 - 06-03-2008, 10:29

A dla mnie kompletnie bez polotu. Ot pojeździł sobie samochodzik.
VW przynajmniej wpadł na pomysł z tą papugą. Zresztą te wcześniejsze z podpisami znanych osób też były ciekawe.
Suzuki ma Brodzik (mniejsza o to jak każdy z nas ją odbiera)

Reklama Outka budzi u mnie takie skojarzenia:
- mało ciekawe wizualnie auto (chociaż w rzeczywistości jest dużo lepiej)
- nudna pojeżdżawka (bez celu)
- smętny klimat
- kolorystyka samochodu i tła wogóle nie przykuwa uwagi
- brak jakiegokolwiek rozeznania co do wnętrza

Auto dla nudnego i bogatego emeryta. A przecież takie nie jest.


Możnaby pokazać pakującą się liczną rodzinę (koniecznie ujęcie pokazujące całe wnętrze, coś jakby efekt szklanego dachu) Dużo różnokolorowych, ale nie krzykliwych walizek w bagażniku (napis" poj. bagażnika xxx l / xxxx l"). Troje dzieci - matka wsadza je do środka z lekkością. Całość ok 7-10 sekund.
Potem trochę jazdy w pseudo terenie. Jakieś błotko i kurz. Kierowca (dla odmiany kobieta-matka dzieci) uśmiechnięta/zadowolona i szalejąca po bezdrożach. Jakiś przejazd przez strumyk (spokojnie po kamieniach lub ostro rozbryzgując wodę. Całość koło 7-10 sekund (napis "napęd na 4 koła").
Następnie łatwość parkowania w mieście (tak to pokazać, żeby nie wydawał się za wielki). Jakiś podjazd pod wysoki krawężnik pod szkołą dziecka (napis "prześwit: xx cm"). Całość koło 7-10 sekund
Kolejny etap to coś o bezpieczeństwie. Np wypadek dwóch samochodów (nijakich sedanów) tuż przed maską i ominięcie ich z łatwością przez Outka (napis "stabilizacja toru jazdy" lub "ESP" czy jak tam to Mitsu nazywa). Całość 5-7 sekund.
A wszystko w krótkich kawałkach. Zmiana muzyki w zależności od sceny, lub całkowity brak muzyki i słów, a zamiast tego gaworzące dzieci (1 scena), szum chlapiącego błotka (2) i miejski gwar niczym z Manhatanu :)
Na koniec tylko dużymi literami (bo obecnie są za małe) i głośno wypowiedziane przez lektora: "Mitsubishi Outlander". ew. można dodać "poznaj go" lub "czeka na Ciebie" (coś w tym guście). A w tle wyraźny wizerunek całego samochodu. (około 2-3 sekund)


Jakby się podobało kierownictwu Mitsu to ja chętnie powspółpracuję
:mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group