Outlander III GEN Techniczne - PHEV 2014 - ev system service required
waran73 - 06-09-2024, 12:03
Szanowne kolegi. Tam jest tak w upały że bateria ma osobny system chłodzenia i można to zaobserwować jak np. pojezdzimy i zaparkujemy pod domem-auto wyłączone a po podniesieniu maski widać jak płyn w małym zbiorniczku obok chłodnicy, pracuje-bulgocze.. teraz tak myślę że wystarczy że: 1-czujnik temperatury od tego systemu słabuje lub już padł i stąd zły efekt. 2- wystarczy też że przewód do tego czujnika jest osłabiony/naderwany/nadgryziony-to samo zło co w p1. A kabelki w phev to takie grube jak palce kowala ...oprócz tych pomarańczowych oczywiscie..
[ Dodano: 06-09-2024, 12:20 ]
Jeszcze przyszło mi do głowy takie pytanie: w jaki wieku i w jakim stanie jest akumulator z bagaznika--bo we wszystkich przypadkach konania tego akumulatora opisanych w sieci, zawsze wywoływało to tzw choinkę i zanik mobilności. Po wymianie na nowy, problemy nie wracały.
mohinder - 15-09-2024, 00:18
[quote="waran73"]Szanowne kolegi. Tam jest tak w upały że bateria ma osobny system chłodzenia i można to zaobserwować jak np. pojezdzimy i zaparkujemy pod domem-auto wyłączone a po podniesieniu maski widać jak płyn w małym zbiorniczku obok chłodnicy, pracuje-bulgocze.. teraz tak myślę że wystarczy że: 1-czujnik temperatury od tego systemu słabuje lub już padł i stąd zły efekt. 2- wystarczy też że przewód do tego czujnika jest osłabiony/naderwany/nadgryziony-to samo zło co w p1. A kabelki w phev to takie grube jak palce kowala ...oprócz tych pomarańczowych oczywiscie..
Już to kilka razy gdzieś tutaj pisałem. Ten układ chłodzenia nie dotyczy baterii tylko silników elektrycznych. Bateria jest chłodzona klimatyzacją, ma wewnątrz parownik.
Dla niedowiarków schemat chłodzenia układu EV.
https://drive.google.com/file/d/1eP9sPYtES_GSy9B8jmV3WHGf5P0fuAFc/view?usp=drive_link
a tutaj chłodznie baterii
https://drive.google.com/file/d/1PS-1CvYrdkEWxheb7e9sMYGjeRoXdUj_/view?usp=drive_link
Rander - 15-09-2024, 12:17
Postaw to na jakimś normalnym serwerze, a nie na zablokowanym.
mohinder - 16-09-2024, 00:10
Rander napisał/a: |
Postaw to na jakimś normalnym serwerze, a nie na zablokowanym. |
Przepraszam. Już powinno działać
kubakuznicki - 10-10-2024, 13:35
[quote="mohinder"] waran73 napisał/a: | Szanowne kolegi. Tam jest tak w upały że bateria ma osobny system chłodzenia i można to zaobserwować jak np. pojezdzimy i zaparkujemy pod domem-auto wyłączone a po podniesieniu maski widać jak płyn w małym zbiorniczku obok chłodnicy, pracuje-bulgocze.. teraz tak myślę że wystarczy że: 1-czujnik temperatury od tego systemu słabuje lub już padł i stąd zły efekt. 2- wystarczy też że przewód do tego czujnika jest osłabiony/naderwany/nadgryziony-to samo zło co w p1. A kabelki w phev to takie grube jak palce kowala ...oprócz tych pomarańczowych oczywiscie..
Już to kilka razy gdzieś tutaj pisałem. Ten układ chłodzenia nie dotyczy baterii tylko silników elektrycznych. Bateria jest chłodzona klimatyzacją, ma wewnątrz parownik.
Dla niedowiarków schemat chłodzenia układu EV.
https://drive.google.com/file/d/1eP9sPYtES_GSy9B8jmV3WHGf5P0fuAFc/view?usp=drive_link
a tutaj chłodznie baterii
https://drive.google.com/file/d/1PS-1CvYrdkEWxheb7e9sMYGjeRoXdUj_/view?usp=drive_link |
Dziekuję za podpowiedź. Ale teraz mam jeszcze jedno pytanie. Czy ten układ chłodzenia serwisuje się oddzielnie od klimy wewnątrz samochodu? Czy może to zrobić dowolny serwis klimatyzacji?
mohinder - 12-10-2024, 09:58
To jest jeden układ. Może to zrobić dowolny serwis klimatyzacji tylko musi być w razie potrzeby użyty właściwy olej do sprężarki elektrycznej. Jeżeli tylko uzupełnienie czynnika chłodzącego to spoko.
|
|
|